[eurobank] opłaty za ror?

Data: 2012-11-12 22:49:13
Autor: Ralf
[eurobank] opłaty za ror?
Czy eb pobiera opłaty za konto? Bo już chwile mam pusty ror i nic tam nie robię a wyciągi przychodzą bez opłaty. Miałem zamykać ale w takiej sytuacji nie chce mi się tego robić. Czy jest ryzyko, że później upomną się o kase?

Data: 2013-01-21 19:49:26
Autor: Ralf
[eurobank] opłaty za ror?
W dniu 2012-11-12 22:49, Ralf pisze:
[...]

Jako królik doświadczalny mogę teraz odpowiedzieć, że pobiera.
Właśnie naliczyli mi 7x 7zł opłaty jak wpłaciłem kase na ROR. Suprise!

Data: 2013-01-21 14:27:23
Autor: eisenberg
[eurobank] opłaty za ror?
W dniu poniedziałek, 21 stycznia 2013 19:49:26 UTC+1 użytkownik Ralf napisał:
> [...]

Jako królik doświadczalny mogę teraz odpowiedzieć, że pobiera.

Właśnie naliczyli mi 7x 7zł opłaty jak wpłaciłem kase na ROR. Suprise!

Ja tak mam w Millennium. Pobierają mi opłatę za konto, które zamknąłem jakieś 3 lata temu. Potem otworzyłem w/g nowej umowy internetowe, ale stare wisi dalej w systemie. Permanentnie mam tam w blokadach od 21 do 28 zet, bo najwcześniejsza co miesiąc jest anulowana i zastępowana po jakimś czasie przez nowę 7 zet opłaty :)) Muszę tylko uważać, żeby nic tam przez pomyłkę nie przelać. Taka rozrywka

Data: 2013-01-21 20:33:16
Autor: Sławomir Szyszło
[eurobank] opłaty za ror?
Dnia Mon, 21 Jan 2013 19:49:26 +0100, Ralf <nospam@nospam.pl> wklepał(-a):

[...]

Dlaczego niespodzianka? Od dawna mają opłatę, jeśli nie ma wymaganych wpływów
lub określonego salda rachunku.

--
Sławomir Szyszło

Data: 2013-01-21 20:54:27
Autor: Ralf
[eurobank] opłaty za ror?
W dniu 2013-01-21 20:33, Sławomir Szyszło pisze:
[...]

1. "wyciągi przychodzą bez opłaty"
2. jesteś pewien, że obowiązują od 7 miesięcy?

Data: 2013-01-21 21:06:50
Autor: Kamil Jońca
[eurobank] opłaty za ror?
Ralf <nospam@nospam.pl> writes:

[...]

Zdaje się, że od  jakiegoś czasu banki nie mogą debetować rachunku
opłatami. Ale nie pytaj się mnie o szczegóły.
2. jesteś pewien, że obowiązują od 7 miesięcy?

Oj, na pewno dłużej.

KJ

--
http://sporothrix.wordpress.com/2011/01/16/usa-sie-krztusza-kto-nastepny/
Uwolnić słonia !!!

Data: 2013-01-22 08:27:04
Autor: Andrzej Kubiak
[eurobank] opłaty za ror?
Dnia Mon, 21 Jan 2013 21:06:50 +0100, Kamil Jońca napisał(a):

Zdaje się, że od  jakiegoś czasu banki nie mogą debetować rachunku
opłatami. Ale nie pytaj się mnie o szczegóły.

Nie wiem, czy obowiązują jakieś regulacje, ale BZWBK z olimpijskim spokojem
debetuje.

AK

Data: 2013-01-21 21:07:38
Autor: osa
[eurobank] opłaty za ror?
W dniu 2013-01-21 20:54, Ralf pisze:
[...]

Bo pewnie są tacy mili jak w mbanku, że przy zerowym saldzie opłaty wiszą jako blokady/zawieszenia i dopiero z chwilą wpływu księgują opłaty (zapewne z datą wpływu). Jakby przy saldzie 0 zł pobrali opłatę i miałbyś debet to pewnie od razu dołożyliby X zł za przekroczenie dopuszczalnego salda, Y zł opłaty windykacyjnej telefonicznej, Z zł opłaty za windykację listowną. Nie wykluczone, że po pierwszym miesiącu miałbyś tych opłat więcej niż 49zł.

Oczywiście mogliby gdzieś na wyciągu poinformować, że saldo jest zerowe, ale w kolejce czekają opłaty... ale to przecież nie jest w ich interesie...

Data: 2013-01-22 04:36:38
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
[eurobank] opłaty za ror?

"osa" kdk75q$nmo$1@dont-email.me

[...]

Jeśli nie naliczą -- po 35 miesiącach jest tego więcej.

Data: 2013-01-22 04:35:22
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
[eurobank] opłaty za ror?

"Sławomir Szyszło" kdk8md.3hk.1@slaszyszCIACHTO.list.pl

Dlaczego niespodzianka? Od dawna mają opłatę, jeśli nie
ma wymaganych wpływów lub określonego salda rachunku.

Z mojej matki uczynili owieczkę i skubali ponad dwa lata, po
czym wystawili rachunek na 130 złotych -- opisałem na grupie.

Data: 2013-01-21 22:39:15
Autor: Jasio
[eurobank] opłaty za ror?
W dniu 2013-01-21 19:49, Ralf pisze:
Jako królik doświadczalny mogę teraz odpowiedzieć, że pobiera.
Właśnie naliczyli mi 7x 7zł opłaty jak wpłaciłem kase na ROR. Suprise!

idź, złóż reklamację, żeby Ci oddali kasę, to będziesz miał na słownik.

Data: 2013-01-22 04:39:25
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
[eurobank] opłaty za ror?

"Jasio" kdkclr$lgm$1@node2.news.atman.pl

Właśnie naliczyli mi 7x 7zł opłaty jak wpłaciłem kase na ROR. Suprise!

idź, złóż reklamację, żeby Ci oddali kasę, to będziesz miał na słownik.

Czepiasz się. Ma wadę wymowy -- nie wymawia r. ;)

  http://pl.bab.la/slownik/angielski-polski/surprise

[eurobank] opłaty za ror?