[press] opcje walutowe wracaja...

Data: 2010-03-04 16:49:26
Autor: Pawe艂
[press] opcje walutowe wracaja...
http://firma.onet.pl/2137066,wiadomosci.html

tym razem pod przykrywka edukacji ;)

"W interesie polskich bank贸w na pewno nie le偶y to, by doprowadzi膰
 do upadku firmy, kt贸re s膮 ich klientami"

a jak sie zaczela zadyma, to kto wypowiadal firmom kredyty
obrotowe doprowadzajac je do utraty plynnosci/upadlosci
i wykorzystywaly opcje? najpierw zgnoili gospodarke a teraz
udaja aniolki...

Data: 2010-03-04 17:00:30
Autor: Valdi
[press] opcje walutowe wracaja...
"Pawe艂" news:hmokv0$hpj$1atlantis.news.neostrada.pl

[...]

Dziwisz si臋 temu? Dla mnie to co si臋 obecnie dzieje na PLN to nic innego jak
powt贸rka z ubieg艂orocznej rozrywki...
Ile firemek natnie si臋 na opcje walutowe - czas poka偶e.

Data: 2010-03-04 18:40:18
Autor: Krzysztof

"Valdi" <Valdi@valdi.pl> wrote in message news:hmojru$c1f$1news.interia.pl...
[...]

Musza wywolac psychoze, ze zlotowka juz tylko bedzie sie umacniac. Jak wiekszosc im uwierzy to wtedy nagly zwrot, a o to nie bedzie trudno bo dlug Polski rosnie w piorunujacym tempie, co pewnie po pewnym czasie bedzie sprzyjac wywolaniu efektu 'greckiego'. Polska ma wlasna walute, to bedzie ja mozna latwo oslabic przy odpowiednim 'klimacie' i znow sporo zarobic.

Data: 2010-03-04 20:00:41
Autor: Pawe艂
Krzysztof wrote:

[...]

zanim nastapi zwrot na PLN, to jeszcze wylowia jeleni na hipoteki:
http://wyborcza.biz/biznes/1,100896,7625611,Chcesz_wziac_kredyt_na_mieszkanie__Zaczekaj__Za_chwile.html
znow ludzie wezma kredyty przy silnym PLN na 110% LTV i po zwrocie bedzie
placz i zgrzytanie zebow.

[press] opcje walutowe wracaja...