opel ASO

Data: 2009-02-28 18:02:04
Autor: jarek
opel ASO
Witam!
Panowie co zrobic gdy ASO wydalo nieprawidlowa opinie i narazilo mnie na straty. Chodzi mi o sytuacje gdzie mechanik wypowiedzial sie na temat przeszlosci wypadkowej auta w sposob niezgodny z rzeczywistoscia (ocena byla masakryczna), a rzeczywistosc jest odrobine inna, czym narobil mi wiele wstydu i problemow. Opinia rzeczoznawcy i co dalej by z tym zrobic?

JArek

Data: 2009-02-28 18:10:09
Autor: Alek
opel ASO
Użytkownik "jarek" <jarek@jarek.pl> napisał w wiadomości
[...]

Hej,

To pytanie bardziej na pl.soc.prawo.
Imo jeśli poniosłeś z tego tytułu stratę materialną (tylko jaką?), to możesz
żądać odszkodowania od ASO.

Pozdrawiam,
Alek

Data: 2009-02-28 18:24:02
Autor: jarek
opel ASO

Użytkownik "Alek" <alek02@onet.pl> napisał w wiadomości news:gobjp1$olp$1node1.news.atman.pl...
To pytanie bardziej na pl.soc.prawo.
Imo jeśli poniosłeś z tego tytułu stratę materialną (tylko jaką?), to możesz
żądać odszkodowania od ASO.

Bardziej wstyd, bo na pewniaka pojechalem z osoba zainteresowana kupnem mojego auta do ASO, a tam stwierdzono stan niezgodny z rzeczywistoscia. No chyba masz racje jesli nie ponioslem straty rzeczywistej to moj problem. Ale mimo wszystko pojade i powiem kilka slow.

Jarek

Data: 2009-02-28 18:53:11
Autor: Alek
opel ASO

> [...]

Ale
mimo wszystko pojade i powiem kilka slow.

Domagaj się zwrotu kasy za ekspertyzę. Ale najpierw wydobądź opinię na
piśmie.

Pozdrawiam,
Alek

Data: 2009-02-28 18:49:29
Autor: Moon
opel ASO
jarek wrote:
[...]

jak nie na piśmie firmowym  z podpisem to nic nie zrobisz.
moon

Data: 2009-02-28 18:54:41
Autor: jarek
opel ASO

Użytkownik "Moon" <wytnijwszystko@yahoo.com> napisał w wiadomości news:gobsl5$c14$1news.interia.pl...
jarek wrote:
jak nie na piśmie firmowym  z podpisem to nic nie zrobisz.
moon

No nie chca za bardzo wydac :) Zobaczymy, serwis bez działu blacharskiego, nawet bez miernika lakieru wypowiada sie na temat jak widac jemu zupelnie obcy.

Jarek

Data: 2009-03-01 22:33:44
Autor: jarek
opel ASO

jarek wrote:
jak nie na piśmie firmowym  z podpisem to nic nie zrobisz.
moon

No sprawa sie chyba wyjasnila, moj niedoszly klient wrzucil opinie na jakims forum. Mechanik nie napisal w tym pismie tego, co wygadywal przy ogledzinach. Napisał,  zgodnie z prawda ze zderzak byl malowany  i nic poza tym co jakoby stwierdzil podczas ogledzin. Nie chce spekulowac nawet czemu tak zle ocenil to auto, przy mnie i klientach i nie miał odwagi napisać tego w opinii.  Dzieki za pomoc, musialem sie wyzalic :) i przestrzec innych, ze ASO to nie zawsze jest wyrocznia.

Jarek

Data: 2009-02-28 20:32:30
Autor: Miecio
opel ASO
jarek pisze:
[...]

Mnie serwis ASO Opla kojarzy się tylko z jednym:
ONI NIE NAPRAWIAJĄ TYLKO WYMIENIAJĄ!!!

Dwukrotnie zdarzyło mi się, że chcieli wymieniać całe elementy które wymagały tylko przeczyszczenia lub wymiany małego szczegółu.

Data: 2009-02-28 20:55:29
Autor: Piotrek
opel ASO
Mnie serwis ASO Opla kojarzy się tylko z jednym:
ONI NIE NAPRAWIAJĄ TYLKO WYMIENIAJĄ!!!

Dwukrotnie zdarzyło mi się, że chcieli wymieniać całe elementy które wymagały tylko przeczyszczenia lub wymiany małego szczegółu.

a to akurat nie tylko ASO Opla tak robi, ale wszystkie ASO:)
przeciez salony zyja przedewszystkim z serwisowania samochodow a nie ze sprzedawania :)
wiec im wiecej klient zaplaci tym wiecej zarobia, nie oplaca sie naprawiac ale wymieniac(czesci w ASO maja w wiekszosci po 50-80% marzy)
inna sprawa ze dla wielu wymieniaczy(sami o sobie mowia ze sa mechanikami:) z ASO wiedza na temat dzialania lub nie dzialania czesci opiera sie w wiekszosci na tym co powie komputer.
komputer mowi ze cos nie dziala, to oni wymieniaja, jak to nie to to wymienia jeszcze cos innego i tak do skutku lub do momentu az klient juz niema czym placic, zalezy co nastapi pierwsze :)
a czasami czujnik  pokazuje jakies bledne dane bo np jest slaba masa, ale zamiast szukac przyczyny to lepiej wymieniac czesci :)

--
pzdr
piotrek

Data: 2009-02-28 21:08:01
Autor: bratPit
opel ASO

czesci w ASO maja w wiekszosci po 50-80% marzy

rozumiem że nie mówisz tu konkretnie o oplu?
brat

Data: 2009-02-28 21:21:28
Autor: Piotrek
opel ASO
czesci w ASO maja w wiekszosci po 50-80% marzy

rozumiem że nie mówisz tu konkretnie o oplu?

nie, nie pisalem tutaj akurat o oplu a o fordzie bo te ceny i roznice znam :)

--
pzdr
piotrek

Data: 2009-02-28 21:32:25
Autor: bratPit
opel ASO

rozumiem że nie mówisz tu konkretnie o oplu?

nie, nie pisalem tutaj akurat o oplu a o fordzie bo te ceny i roznice znam :)

a to już po części się wyjaśniło dlaczego oryginalny łącznik stabilizatora do fiesty mkIV kosztował 230zł O_O a do omegi oryginał kosztował 80zł...
brat

Data: 2009-03-01 08:18:32
Autor: kubelt
opel ASO
wiec im wiecej klient zaplaci tym wiecej zarobia, nie oplaca sie naprawiac ale wymieniac(czesci w ASO maja w wiekszosci po 50-80% marzy)

no cos w tym jest
Ja w czwartek oddalem na przeglad vectre. Przeglad trwal 3 godziny, wymienili olej i filtry i wystawili fakture na 1105 pln :-)

kubelt

Data: 2009-03-01 06:30:59
Autor: damianno
opel ASO
On 1 Mar, 08:18, "kubelt" <kub...@tenbitwywalto.pl> wrote:

no cos w tym jest
Ja w czwartek oddalem na przeglad vectre. Przeglad trwal 3 godziny,
wymienili olej i filtry i wystawili fakture na 1105 pln :-)

Coś chyba śmciemniasz, bo akurat na wymianę oleju wraz z filtrem w
oplu ostatnio są promocje i kosztuje to MAKS 179 zł:
http://www.euromarket.com.pl/opel/blyskawiczne.html

Więc albo zrobili coś jeszcze, albo nie piszesz prawdy ;)

--
http://instalacje-gazowe-do-aut.pl - Wszystko o LPG!
http://MeanderPark.pl - Wypoczynek w MeanderPark w Oravicach

Data: 2009-03-01 17:23:19
Autor: Marcin J. Kowalczyk
opel ASO
damianno@gmail.com pisze:
[...]

Ale przeglad to nie tylko olej i filtr oleju :P

Data: 2009-03-02 11:38:25
Autor: Miecio
opel ASO
damianno@gmail.com pisze:

Coś chyba śmciemniasz, bo akurat na wymianę oleju wraz z filtrem w
oplu ostatnio są promocje i kosztuje to MAKS 179 zł:
http://www.euromarket.com.pl/opel/blyskawiczne.html

179zł to kosztuje sama wymiana. Do tego olej i filtr sobie musisz zapłacić. Filtr powietrza, pyłowy to kolejne złotówki.

Data: 2009-03-02 13:30:12
Autor: damianno
opel ASO
On 2 Mar, 11:38, Miecio <Mie...@wp.pl> wrote:

> [...]

179zł to kosztuje sama wymiana. Do tego olej i filtr sobie musisz
zapłacić. Filtr powietrza, pyłowy to kolejne złotówki.

A czytałeś? Pytałeś w ASO? Cytuję: " ceny zawierają koszt robocizny,
CZĘŚĆI oraz VAT". Czyli w *tym* już masz olej i filtr.

Data: 2009-03-04 08:11:17
Autor: kubelt
opel ASO
Coś chyba śmciemniasz

mam fakture jakby co :-)
No tak, zapomnialem dodac, ze wymieniono rowniez jedna zarowke :-)

kubelt

Data: 2009-02-28 20:43:45
Autor: Adam Foton
opel ASO
[...]

ASO przy salonie sprzedazy ? Teraz trwa nagonka w mediach na handlarzy i kupcow uzywanego. Napisz ktore to ASO - ja mam fatalne doswiadczenia z Oplem, np. przeglad, ktory sie nie odbyl, albo naprawa z AC o wartosci 20% samochodu (a mialo byc ~5%), malowanie w innym odcieniu i ciagle poprawki.

AF

Data: 2009-03-01 09:53:34
Autor: jarek
opel ASO

Użytkownik "Adam Foton" <usun_literki_k_adamkfotok@gmailk.comk> napisał w wiadomości news:goc45j$ac2$1inews.gazeta.pl...
[...]

Pojade tam w poniedzialek i bede chcial opinie na piśmie, bo autko kupowalem w salonie Opla w Braunschweig (ogromny jakby ktos nie wiedzial) gdzie zapewniano mnie o malowanym tylko zderzaku i uderze do nich ze chcialbym na pismie to co stwierdzono i bede na tej podstawie domagal sie zwrotu kasy za auto w niemczech, bo w takim razie mnie tam oszukano, mysle ze powinni wymieknac. A ASO to Opel Kowalczyk Zielona Góra. Stwierdzili zamiast lakierowanego zderzaka szkode dochodzaca az do kielicha amortyzatora, bo pAN mechanik stwierdzil nieoryginalne zabezpieczenie antykorozyjne na tymze elemencie (akurat vectr to ja widzialem chyba wiecej niz ten Pan), sam obmierzyem obydwa kielichy czujnikiem lakieru i wszystkie podluznice i oryginal jak w morde strzelil, ale klient powiedzial ze z fachowcem sie nie dyskutuje (sic!). A i stwierdzil ze chlodnica tylna byla wymieniana (bo jest za czysta )przy tym uderzeniu, bo juz przednia (ta od klimy) jest oryginalna (czyli brudna), jakos nie wpadl na to ze z tylu niewiele owadow ma dostep. Oczywiscie to co nie mogl spieprzyc czyli jakies badanie amorkow, hamulcow i przebieg sprawdzony komputerem wypadl ok. Wiem, ze to nic nie zmieni, ale bezsilnosc na taka znajomosc tematu mechanika w ASO jest conajmniej wkurzajaca, ale juz mi przechodzi :) Czlowiek musi sie pogodzic z wlasna niemoca, ale moge ostrzec przed tym ASO inncyh.
OPEL ASO Kowalczyk Zielona Góra

Jarek

Data: 2009-03-01 09:21:40
Autor: Ataman
opel ASO
jarek <jarek@jarek.pl> napisał(a):
Pojade tam w poniedzialek i bede chcial opinie na piśmie, bo autko
kupowalem
w salonie Opla w Braunschweig (ogromny jakby ktos nie wiedzial) gdzie zapewniano mnie o malowanym tylko zderzaku

Czyli oskarżasz kolesia z ASO nie wiedząc, co naprawdę działo się z samochodem?

Data: 2009-03-01 10:49:45
Autor: jarek
opel ASO

Użytkownik "Ataman" <athum.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:godk34$lce$1inews.gazeta.pl...
[...]

Zasiegnalem opinii rzeczoznawcy (bez ekspertyzy). A koles z ASO dlaczego oskarza mnie ze jestem oszustem i sprzedaje nie to co mowie, jesli tak naprawde nie wie co sie dzialo z autem, na podstawie nieoryginalnego zabezpieczenia, ktore w kazdej vectrze wyglada wlasnie tak jak na mojej, czujnik lakieru poza tym nie klamie.

Jarek

Data: 2009-03-01 17:34:18
Autor: ania
opel ASO

Użytkownik "Adam Foton"

kupcow uzywanego. Napisz ktore to ASO - ja mam fatalne doswiadczenia z Oplem, np. przeglad, ktory sie nie odbyl, albo naprawa z AC o wartosci

tyle lat nie mam juz opla, ale widze, ze u nich nic sie nie zmienia:-) ciagle sa przewidywalni

--
ania

Data: 2009-05-30 15:06:01
Autor: West
opel ASO
On 16 Kwi, 23:27, bemar...@gmail.com wrote:
On 28 Lut, 18:02, "jarek" <ja...@jarek.pl> wrote:

> [...]
> masakryczna), a rzeczywistosc jest odrobine inna, czym narobil mi wiele
> wstydu i problemow. Opinia rzeczoznawcy i co dalej by z tym zrobic?

ja mogę chyba książkę napisać o przejściach z serwisem opla kowalczyk.
po kilkunastu "naprawach" wypuszczają samochód w pełni sprawny a po
kilku kilometrach okazuje się że g....o naprawili tyle że ja jestem o
kilkaset złoty w plecy.  mechanik z tego serwisu za którymś razem
stwierdzał że komputer pokazuje nieznane błędy - uwierzycie!? i
wymienili kolejną sprawną część na nową.  w razie  pytań czy
szczegułów piszcie bemar...@gmail.com  to tak ku przestrodze bo na
sądy już mnie niestac z nimi ale przestrzec innych chcę. pozdrawiam

Witam!
Zastanawiam się dlaczego ludzie w Polsce są tacy mściwi ??? Chodzi mi
o tego Pana który rzekomo mógłby książkę napisać o serwisie Opla
Kowalczyk.Tak całkiem może nie przypadkiem znam historyjkę,zresztą
ładnie ubarwioną!!! Szkoda tylko że,nie wszystko jest prawdą,ale z
drugiej strony gratuluję fantazji !!!
Zacznę może od początku po pierwsze ten pan pojawiał się w serwisie
czasami dość często samochodem VIVARO 2007r(czyli jeszcze na gwarancji
producenta) ,powodem był problem z diagnozą(czasami gasnącym silnikiem
po puszczeniu na luz} tak zwana usterka sporadyczna.Bardzo trudna do
zdiagnozowania.Po kilku wizytach udało się rozpoznać usterkę.ale
faktycznie wymagało to kilku wizyt w serwisie.Po drugie ten pan nie
płacił za usługę ani za części! ponieważ auto było jeszcze na
gwarancji !!! .Tester diagnostyczny faktycznie nie mógł rozpoznać
problemu (wskazywał nieznane błąd DTC) Powodem tego było samowolne
podłączenie instalacji CB radia przez użytkownika i podłączenie
zasilania CB pod główny bezpiecznik sterownika silnika.Co spowodowało
zwarcie i brak możliwości uruchomienia silnika i użytkownik został ze
swojej własnej winy zmuszony do powtórnej wizyty w naszej ASO.Przy
okazji została mu zabrana gwarancja na elektrykę ponieważ po takim
podłączeniu istnieje możliwość częściowego uszkodzenia sterownika
silnika,za samowolne modyfikacje w instalacji pojazdu w okresie
gwarancyjnym.(To była usługa płatna)Po jakimś czasie została zabrana
gwarancja antykorozyjna ze względu na wgniecenia,zarysowania.i
obtarcia powłoki lakierniczej. I to w uproszczeniu było by na tyle.
Mitem jest to ,że ten pan wymieniał niepotrzebnie części i za wszystko
płacił !!! POWTARZAM AUTO BYŁO NA GWARANCJI.     Ps.Ciekawe co jeszcze
gość wymyśli ???       Niema to jak komuś zepsuć opinie,ale to w końcu
zemsta!!!              Pracownik ASO .

opel ASO