opel ASO

Data: 2009-02-28 18:10:09
Autor: Alek
opel ASO
Użytkownik "jarek" <jarek@jarek.pl> napisał w wiadomości
news:gobqme$q6m$1inews.gazeta.pl...
Witam!
Panowie co zrobic gdy ASO wydalo nieprawidlowa opinie i narazilo mnie na
straty. Chodzi mi o sytuacje gdzie mechanik wypowiedzial sie na temat
przeszlosci wypadkowej auta w sposob niezgodny z rzeczywistoscia (ocena
byla
masakryczna), a rzeczywistosc jest odrobine inna, czym narobil mi wiele
wstydu i problemow. Opinia rzeczoznawcy i co dalej by z tym zrobic?

Hej,

To pytanie bardziej na pl.soc.prawo.
Imo jeśli poniosłeś z tego tytułu stratę materialną (tylko jaką?), to możesz
żądać odszkodowania od ASO.

Pozdrawiam,
Alek

Data: 2009-02-28 18:24:02
Autor: jarek
opel ASO

Użytkownik "Alek" <alek02@onet.pl> napisał w wiadomości news:gobjp1$olp$1node1.news.atman.pl...
To pytanie bardziej na pl.soc.prawo.
Imo jeśli poniosłeś z tego tytułu stratę materialną (tylko jaką?), to możesz
żądać odszkodowania od ASO.

Bardziej wstyd, bo na pewniaka pojechalem z osoba zainteresowana kupnem mojego auta do ASO, a tam stwierdzono stan niezgodny z rzeczywistoscia. No chyba masz racje jesli nie ponioslem straty rzeczywistej to moj problem. Ale mimo wszystko pojade i powiem kilka slow.

Jarek

Data: 2009-02-28 18:53:11
Autor: Alek
opel ASO

> [...]

Ale
mimo wszystko pojade i powiem kilka slow.

Domagaj się zwrotu kasy za ekspertyzę. Ale najpierw wydobądź opinię na
piśmie.

Pozdrawiam,
Alek

opel ASO