opel ASO

Data: 2009-02-28 20:32:30
Autor: Miecio
opel ASO
jarek pisze:
Witam!
Panowie co zrobic gdy ASO wydalo nieprawidlowa opinie i narazilo mnie na straty. Chodzi mi o sytuacje gdzie mechanik wypowiedzial sie na temat przeszlosci wypadkowej auta w sposob niezgodny z rzeczywistoscia (ocena byla masakryczna), a rzeczywistosc jest odrobine inna, czym narobil mi wiele wstydu i problemow. Opinia rzeczoznawcy i co dalej by z tym zrobic?

JArek

Mnie serwis ASO Opla kojarzy się tylko z jednym:
ONI NIE NAPRAWIAJĄ TYLKO WYMIENIAJĄ!!!

Dwukrotnie zdarzyło mi się, że chcieli wymieniać całe elementy które wymagały tylko przeczyszczenia lub wymiany małego szczegółu.

Data: 2009-02-28 20:55:29
Autor: Piotrek
opel ASO
Mnie serwis ASO Opla kojarzy się tylko z jednym:
ONI NIE NAPRAWIAJĄ TYLKO WYMIENIAJĄ!!!

Dwukrotnie zdarzyło mi się, że chcieli wymieniać całe elementy które wymagały tylko przeczyszczenia lub wymiany małego szczegółu.

a to akurat nie tylko ASO Opla tak robi, ale wszystkie ASO:)
przeciez salony zyja przedewszystkim z serwisowania samochodow a nie ze sprzedawania :)
wiec im wiecej klient zaplaci tym wiecej zarobia, nie oplaca sie naprawiac ale wymieniac(czesci w ASO maja w wiekszosci po 50-80% marzy)
inna sprawa ze dla wielu wymieniaczy(sami o sobie mowia ze sa mechanikami:) z ASO wiedza na temat dzialania lub nie dzialania czesci opiera sie w wiekszosci na tym co powie komputer.
komputer mowi ze cos nie dziala, to oni wymieniaja, jak to nie to to wymienia jeszcze cos innego i tak do skutku lub do momentu az klient juz niema czym placic, zalezy co nastapi pierwsze :)
a czasami czujnik  pokazuje jakies bledne dane bo np jest slaba masa, ale zamiast szukac przyczyny to lepiej wymieniac czesci :)

--
pzdr
piotrek

Data: 2009-02-28 21:08:01
Autor: bratPit
opel ASO

czesci w ASO maja w wiekszosci po 50-80% marzy

rozumiem że nie mówisz tu konkretnie o oplu?
brat

Data: 2009-02-28 21:21:28
Autor: Piotrek
opel ASO
czesci w ASO maja w wiekszosci po 50-80% marzy

rozumiem że nie mówisz tu konkretnie o oplu?

nie, nie pisalem tutaj akurat o oplu a o fordzie bo te ceny i roznice znam :)

--
pzdr
piotrek

Data: 2009-02-28 21:32:25
Autor: bratPit
opel ASO

rozumiem że nie mówisz tu konkretnie o oplu?

nie, nie pisalem tutaj akurat o oplu a o fordzie bo te ceny i roznice znam :)

a to już po części się wyjaśniło dlaczego oryginalny łącznik stabilizatora do fiesty mkIV kosztował 230zł O_O a do omegi oryginał kosztował 80zł...
brat

Data: 2009-03-01 08:18:32
Autor: kubelt
opel ASO
wiec im wiecej klient zaplaci tym wiecej zarobia, nie oplaca sie naprawiac ale wymieniac(czesci w ASO maja w wiekszosci po 50-80% marzy)

no cos w tym jest
Ja w czwartek oddalem na przeglad vectre. Przeglad trwal 3 godziny, wymienili olej i filtry i wystawili fakture na 1105 pln :-)

kubelt

Data: 2009-03-01 06:30:59
Autor: damianno
opel ASO
On 1 Mar, 08:18, "kubelt" <kub...@tenbitwywalto.pl> wrote:

no cos w tym jest
Ja w czwartek oddalem na przeglad vectre. Przeglad trwal 3 godziny,
wymienili olej i filtry i wystawili fakture na 1105 pln :-)

Coś chyba śmciemniasz, bo akurat na wymianę oleju wraz z filtrem w
oplu ostatnio są promocje i kosztuje to MAKS 179 zł:
http://www.euromarket.com.pl/opel/blyskawiczne.html

Więc albo zrobili coś jeszcze, albo nie piszesz prawdy ;)

--
http://instalacje-gazowe-do-aut.pl - Wszystko o LPG!
http://MeanderPark.pl - Wypoczynek w MeanderPark w Oravicach

Data: 2009-03-01 17:23:19
Autor: Marcin J. Kowalczyk
opel ASO
damianno@gmail.com pisze:
[...]

Ale przeglad to nie tylko olej i filtr oleju :P

Data: 2009-03-02 11:38:25
Autor: Miecio
opel ASO
damianno@gmail.com pisze:

Coś chyba śmciemniasz, bo akurat na wymianę oleju wraz z filtrem w
oplu ostatnio są promocje i kosztuje to MAKS 179 zł:
http://www.euromarket.com.pl/opel/blyskawiczne.html

179zł to kosztuje sama wymiana. Do tego olej i filtr sobie musisz zapłacić. Filtr powietrza, pyłowy to kolejne złotówki.

Data: 2009-03-02 13:30:12
Autor: damianno
opel ASO
On 2 Mar, 11:38, Miecio <Mie...@wp.pl> wrote:

> [...]

179zł to kosztuje sama wymiana. Do tego olej i filtr sobie musisz
zapłacić. Filtr powietrza, pyłowy to kolejne złotówki.

A czytałeś? Pytałeś w ASO? Cytuję: " ceny zawierają koszt robocizny,
CZĘŚĆI oraz VAT". Czyli w *tym* już masz olej i filtr.

Data: 2009-03-04 08:11:17
Autor: kubelt
opel ASO
Coś chyba śmciemniasz

mam fakture jakby co :-)
No tak, zapomnialem dodac, ze wymieniono rowniez jedna zarowke :-)

kubelt

opel ASO