opel astra 1.8l 16v 140PS a gaz?

Data: 2011-05-20 19:44:49
Autor: amir
opel astra 1.8l 16v 140PS a gaz?
Witam
wlasnie jestem przed zakupem opla jak w temacie rok 2008
tylko od jednego gazownika dobiegla mnie opinia
ze moze byc problem z instalacja gazowa, w zaleznosci od modelu silnika.

czy to prawda?
jakiego rodzaju to moze byc problem
w googlu znalazlem tylko cos takieg:

" Stanowczo odradzam instalacje lpg do tego silnika 1.8 140 KM !. Jakakolwiek. Ten silnik nie posiada hydraulicznych popychaczy zaworów, wiec po jakis czasie ok 30-50 tys km, beda wypalone zawory i glowica do remontu. Ja sie spostrzeglem rychlo wczas i zrobilem tylko 20 tys km i teraz jezdze na Pb, kosz naprawy glowicy to ok 2000 zl wiec sie nie oplaca taka zabawa. Lubryfikator moze troceh pomoze ale dla mnie to gra nie warta swieczki. Poza tym juz zepsul mi sie wtryskiwacz benzyny, jest to spowodowane tym ze wtryskiwacze benzyny nie pracuja i narazone sa na wysoka, temperature i staniemy na skrzyzowaniu"

ale malo powaznie brzmi, jedna astra 2.0 16v 137KM mam i na gazie zrobilem 150tys,
co prawda glowice robilem, ale koszt to 600zl byl i od remontu zrobilem juz 20tys kolejnych
i gaz chodzi rewelacujnie. (czy ten moj z astry 2.0 ma jakis inny silnik niz ten 1.8 140ps?, oba sa ecotec) Prosze o konkretne opinie dot silnika 1.8 16v 140ps z 2009r.

dziekuje i pozdrawiam
AT

Data: 2011-05-20 19:57:22
Autor: kamil d
W dniu 2011-05-20 19:44, amir pisze:
wlasnie jestem przed zakupem opla jak w temacie rok 2008
tylko od jednego gazownika dobiegla mnie opinia
ze moze byc problem z instalacja gazowa, w zaleznosci od modelu silnika.

Tu jest trochÄ™ na ten temat:
http://tiny.pl/hf7l5
http://tiny.pl/hf7lj

Ewentualnie po prostu zapytaj na tym forum.

--
kamil d

Data: 2011-05-21 17:46:16
Autor: Amir
opel astra 1.8l 16v 140PS a gaz?

Tu jest trochÄ™ na ten temat:
http://tiny.pl/hf7l5
http://tiny.pl/hf7lj

Ewentualnie po prostu zapytaj na tym forum.

dzieki serdeczne

opel astra 1.8l 16v 140PS a gaz?