opel combo a wyjęcie akumulatora

Data: 2013-09-05 17:39:20
Autor: inny punkt siedzenia...
opel combo a wyjęcie akumulatora
czy Kto¶ może mnie nakierować jak w oplu combo wymienia się akumulator? dodam,że nad akumulatorem jest jaki¶ plastik który zasłania akumulator, za chiny nie mogę znaleĽć ¶rubek, zeby ten plastik odkręcić...

Data: 2013-09-06 08:23:33
Autor: Jan Koval
opel combo a wyjęcie akumulatora

Użytkownik "inny punkt siedzenia..." <a@b.s> napisał w wiadomo¶ci news:l0a8j9$dcv$1node2.news.atman.pl...
czy Kto¶ może mnie nakierować jak w oplu combo wymienia się akumulator?
dodam,że nad akumulatorem jest jaki¶ plastik który zasłania akumulator, za
chiny nie mogę znaleĽć ¶rubek, zeby ten plastik odkręcić...

Może ma zatrzaski. Trzeba mocniej poci±gn±ć...
Tak działała pokrwa silnika w Astrze G.

J.

opel combo a wyjęcie akumulatora