opel vectra

Data: 2009-04-15 21:21:42
Autor: Marcin
opel vectra
Witam, od pewnego czasu moja vectra (B; 1,6 98r) ma problemy z zapalaniem;-), a dokładnie wygląda to tak: samochód zapala ale po ok 0,5-1 sekundzie gasnie, przy drugim rozruchu zapala bez problemu (tzn musi "pokręcić ok 1 sek. ale zapali), dzieje się tak zawsze, bez znaczenia czy ciepły czy zimny silnik. Auto jest na gaz. Odpalane jest zawsze na benzynie. Po podłaczeniu do komputera wyskakuje błąd P16400 (układ kontroli silnika-tak gdzieś znalazłem w necie;-) Niestety żaden z "mechaników" u których byłem nie potrafił rozwiązać mi tego problemu...

pozdrawiam

Data: 2009-04-16 06:46:21
Autor: huri_khan
opel vectra
Marcin pisze:
[...]

Błąd 5 cyfrowy ?

Proponuję zajrzeć tutaj http://astra.autokacik.pl/diagnostyka.html

Jeżeli to będzie błąd 1640 - Usterka układu sterowania zapłonem z czterema cewkami - stopień końcowy

Może DIS do wymiany ?

--
[Pozdrawiam [huri-khan][GG 177094]
[Astra G '1,6 16V] [SY]

Data: 2009-04-16 20:59:22
Autor: Marcin
opel vectra
dzięki bardzo za podpowiedzi. Może głupie pytanie ale laik jestem: co to jest DIS????

pozdrawiam

Data: 2009-04-18 13:23:55
Autor: huri_khan
opel vectra
Marcin pisze:
dzięki bardzo za podpowiedzi. Może głupie pytanie ale laik jestem: co to jest DIS????

Zintegrowana cewka zapłonowa.

Data: 2009-04-16 10:05:53
Autor: bratPit[pr]
opel vectra

[...]

obstawiam zaworek zwrotny zintegrowany w pompie paliwa,
brat

opel vectra