Data: 2009-09-13 10:14:25 | |
Autor: Szymon | |
open finance - problem przy zakładaniu kolejnej lokaty | |
Witam!
Chciałem sobie założyć lokatę optymalną i spotkałem mały problem. Kilka tygodni temu skończyła mi się lokata startowa. Przy jej zakładaniu otrzymałem SMSem hasło, zaś login - z tego co pamiętam - był podany mailem przy potwierdzeniu lokaty. Sądziłem jednak, iż skoro tak to zaplanowano to login będzie pod konkretną lokatę i po jej zakończeniu email poszedł do kosza. Teraz, chcąc założyć optymalną serwis krzyczy mi, że już ma mnie w bazie danych i mam się zalogować. Hasło mam, loginu nie. Czy da się z tego wybrnąć bez ponoszenia kosztów typu "idź do placówki", "dzwoń na linię", "wezwij doradcę" - szybko i sprawnie? -- Pozdrawiam Szymon |
|
Data: 2009-09-13 10:49:44 | |
Autor: Valdi.Pavlack | |
open finance - problem przy zakładaniu kolejnej loka ty | |
"Szymon" news:h8i9kk$1fi$1news.dialog.net.pl
... Nie, nie da się. Jedyne rozwiązanie to cierpliwie odczekanie do jutra i zadzwonienie na infolinie OF. Pozdrawiam. |
|
Data: 2009-09-13 11:21:33 | |
Autor: Szymon | |
open finance - problem przy zakładaniu kolejnej lokaty | |
Nie, nie da się. Jedyne rozwiązanie to cierpliwie odczekanie do jutra i Dzięki. To jednak pozostanę przy EB. |
|