open finance - problem przy zakładaniu kolejnej lokaty

Data: 2009-09-13 10:14:25
Autor: Szymon
open finance - problem przy zakładaniu kolejnej lokaty
Witam!

Chciałem sobie założyć lokatę optymalną i spotkałem mały problem. Kilka tygodni temu skończyła mi się lokata startowa. Przy jej zakładaniu otrzymałem SMSem hasło, zaś login - z tego co pamiętam - był podany mailem przy potwierdzeniu lokaty. Sądziłem jednak, iż skoro tak to zaplanowano to login będzie pod konkretną lokatę i po jej zakończeniu email poszedł do kosza. Teraz, chcąc założyć optymalną serwis krzyczy mi, że już ma mnie w bazie danych i mam się zalogować. Hasło mam, loginu nie. Czy da się z tego wybrnąć bez ponoszenia kosztów typu "idź do placówki", "dzwoń na linię", "wezwij doradcę" - szybko i sprawnie?

Szymon

Data: 2009-09-13 10:49:44
Autor: Valdi.Pavlack
open finance - problem przy zakładaniu kolejnej loka ty
"Szymon" news:h8i9kk$1fi$1news.dialog.net.pl

Czy da się z tego
wybrnąć bez ponoszenia kosztów typu "idź do placówki", "dzwoń na linię",
"wezwij doradcę" - szybko i sprawnie?

Nie, nie da się. Jedyne rozwiązanie to cierpliwie odczekanie do jutra i
zadzwonienie na infolinie OF.

Pozdrawiam.

Data: 2009-09-13 11:21:33
Autor: Szymon
open finance - problem przy zakładaniu kolejnej lokaty
Nie, nie da się. Jedyne rozwiązanie to cierpliwie odczekanie do jutra i
zadzwonienie na infolinie OF.

Dzięki. To jednak pozostanę przy EB.

open finance - problem przy zakładaniu kolejnej lokaty