open finance zerwanie lokat

Data: 2010-07-27 15:41:23
Autor: kz0
open finance zerwanie lokat
Witam.
Czy to się robi na stronie lokat?
Czy są jakieś kary za zerwanie?

pozdrawiam kz0

--

Data: 2010-07-27 17:48:06
Autor: Damian Niusy
open finance zerwanie lokat
Hej

Witam.
Czy to się robi na stronie lokat?
Czy są jakieś kary za zerwanie?

Tak możesz na stronie potwierdzenie SMS
Kara - brak odsetek :(

Damian

Data: 2010-07-28 12:40:31
Autor: mk
open finance zerwanie lokat
On 27 Lip, 16:48, "Damian Niusy" <bezznacze...@poczta.onet.pl> wrote:
Kara - brak odsetek :(

Jeśli lokata była założona przed 29.03.2010 roku to jej zerwanie jest
równoznaczne z otrzymaniem 30% odsetek. Jeśli po 29, to... 0 odsetek :
(

Data: 2010-07-28 19:10:38
Autor: Arek
Damian Niusy napisał(a) w wiadomości: ...

Czy to się robi na stronie lokat?
Czy są jakieś kary za zerwanie?

Tak możesz na stronie potwierdzenie SMS

Tzn. tak po prostu kliknieciem się nie da? Kiedy wprowadzono
potwierdzenie SMS?

Arek

Data: 2010-07-28 19:36:42
Autor: Damian Niusy
open finance zerwanie lokat

Tak możesz na stronie potwierdzenie SMS

Tzn. tak po prostu kliknieciem się nie da? Kiedy wprowadzono
potwierdzenie SMS?

No dokladnie nawet można zmienic numer rachunku na jaki maja być
zwrócone środki - "Numer rachunku do zwrotu środków "

"Potwierdzenie SMS"

Wpisz kod SMS do transakcji z dnia 28.07.2010
Sprawdź czy treść wiadomości SMS jest zgodna z wykonywaną operacją
Jeśli nie otrzymałeś kodu SMS nacisnij ten przycisk :

A od kiedy to nie wiem ja mam tak od początku chyba.

Damian

Data: 2010-07-29 14:21:14
Autor:
Damian Niusy <bezznaczenia@poczta.onet.pl> napisał(a):
nawet można zmienic numer rachunku na jaki maja być
zwrócone środki - "Numer rachunku do zwrotu środków "

Oooo! Byłoby fajnie, gdyby działało. :)

Mógłbyś dokładnie napisać, jak zmienić numer rachunku do zwrotu środków?
Mnie się nie udaje. Robię tak: wchodzę do zakładki lokaty, klikam w szczegóły
lokaty i na następnym ekranie "edytuj". To powoduje przejście do ekranu, na
którym pokazuje się pole "Numer rachunku do zwrotu środków". Wypełniam je
(oraz pole dysponent środków, które jest obowiązkowe), klikam przycisk
"dalej". Wtedy pokazuje się ekran ze zmienionym numerem do zwrotu środków i
znów przycisk "dalej". Gdy go przyciskam, wyrzuca mnie z procedury: pojawia
się napis: "Przepraszamy strona chwilowo niedostępna
Powrót na stronę główną." :(((

?

Data: 2010-07-29 16:43:02
Autor: Kamil Jońca
open finance zerwanie lokat
" " <assembea@gazeta.SKASUJ-TO.pl> writes:

[...]

znów przycisk "dalej". Gdy go przyciskam, wyrzuca mnie z procedury: pojawia
się napis: "Przepraszamy strona chwilowo niedostępna
Powrót na stronę główną." :(((

To chyba zepsuli bo mi się wcześniej udało.

KJ

Math is like love -- a simple idea but it can get complicated.
                -- R. Drabek

Data: 2010-07-29 17:54:25
Autor: Damian Niusy
open finance zerwanie lokat

"dalej". Wtedy pokazuje się ekran ze zmienionym numerem do
zwrotu środków i
znów przycisk "dalej".

Tu dokładnie tak samo

Gdy go przyciskam, wyrzuca mnie z procedury: pojawia
się napis: "Przepraszamy strona chwilowo niedostępna
Powrót na stronę główną." :(((

A u mnie wszystko OK
Nowy kod został wygenerowany
Potwierdzenie SMS
Wpisz kod SMS do transakcji z dnia 29.07.2010
rp2s7w
Lokata została pomyślnie edytowana

SMS:
Operacja z dnia:
Zmiana danych lokaty 98 ...434

Nie wiem dlaczego Tobie nie działa. Zadzwoń tam może masz coś źle
ustawione. A masz tam też ROR ?

Damian

Data: 2010-07-30 08:11:02
Autor:
> [...]
> Gdy go przyciskam, wyrzuca mnie z procedury: pojawia
> się napis: "Przepraszamy strona chwilowo niedostępna

A u mnie wszystko OK

Nie wiem dlaczego Tobie nie działa. Zadzwoń tam może masz coś źle
ustawione. A masz tam też ROR ?

Nie, nie mam. Może to jest powód. Innym powodem może być to, że mam komórkę w
dość egzotycznej sieci (i może nie chcą wysyłać do mnie SMSów).

Data: 2010-07-30 17:26:24
Autor: Damian Niusy
[...]

Raczej nie bo ja też nie mam tam ROR-a i jest wszystko OK.
Myślałem bardziej że Ci co tam mają ROR nie mogą zmieniać.
A co do sieci tego to już nie wiem ale raczej mało prawdopodobne, no chyba ze to sieć zagraniczna.

Damian

open finance zerwanie lokat