open lokata 12m-cy

Data: 2012-01-18 13:10:44
Autor: Piotr
open lokata 12m-cy
Open proponuje mi 6,36% netto ale lokata na rok :(
Jest coś lepszego albo krótszego?

Piotr

Data: 2012-01-18 12:32:04
Autor: PKL
open lokata 12m-cy
Dnia 18.01.2012 Piotr <hugo@yahoo.com> napisał/a:
Open proponuje mi 6,36% netto ale lokata na rok :(
Jest coś lepszego albo krótszego?

dziś jeszcze getinonline 6.24 na 5miesięcy
i pewnie dostosują się do poziomu idea/open gdzie
jest już tylko 5.9%

Data: 2012-01-18 12:38:01
Autor: PKL
open lokata 12m-cy
Dnia 18.01.2012 PKL <PKL@in.lublin.pl> napisał/a:
[...]

o jeszcze jest jednak w openonline też 6.24 na 5miesięcy

Data: 2012-01-19 07:58:32
Autor: Budzik
open lokata 12m-cy
Osobnik posiadający mail hugo@yahoo.com napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

Open proponuje mi 6,36% netto ale lokata na rok :(
Jest coś lepszego albo krótszego?

a dlaczego chcesz krócej? Za pol roku lokaty prawdopodobnie będa mniej korzystne, bo "obelkowane", prawda?

--
Pozdrawia... Budzik
"Życie ma to do siebie, że nie można go powtórzyć."

Data: 2012-01-19 18:32:13
Autor: Papkin
open lokata 12m-cy
Piotr wrote:
Open proponuje mi 6,36% netto ale lokata na rok :(
Jest coś lepszego albo krótszego?

W ciagu ostatnich 30dni KGHM na gieldzie poszedl ponad 20% w gore. Cos wiecej do dodania... ;)?

Data: 2012-01-19 19:17:35
Autor: sqlwiel
open lokata 12m-cy
W dniu 2012-01-19 18:32, Papkin pisze:
Piotr wrote:
Open proponuje mi 6,36% netto ale lokata na rok :(
Jest coś lepszego albo krótszego?

W ciagu ostatnich 30dni KGHM na gieldzie poszedl ponad 20% w gore. Cos
wiecej do dodania... ;)?

Odrobił to, co stracił po zapowiedziach Vincenta o zmianach w podatkach. Komu miało być dane zarobić, ten zarobił.

Coś więcej do dodania?
:)

--
Tnx.         sqlwiel

Data: 2012-01-19 23:31:05
Autor: Rafał
open lokata 12m-cy
W dniu 2012-01-19 18:32, Papkin pisze:
W ciagu ostatnich 30dni KGHM na gieldzie poszedl ponad 20% w gore. Cos
wiecej do dodania... ;)?

30 dni wcześniej było ponad 30% w dół :P

--
Raf

open lokata 12m-cy