open lokata 12m-cy

Data: 2012-01-19 18:32:13
Autor: Papkin
open lokata 12m-cy
Piotr wrote:
Open proponuje mi 6,36% netto ale lokata na rok :(
Jest coś lepszego albo krótszego?

W ciagu ostatnich 30dni KGHM na gieldzie poszedl ponad 20% w gore. Cos wiecej do dodania... ;)?

Data: 2012-01-19 19:17:35
Autor: sqlwiel
open lokata 12m-cy
W dniu 2012-01-19 18:32, Papkin pisze:
Piotr wrote:
Open proponuje mi 6,36% netto ale lokata na rok :(
Jest coś lepszego albo krótszego?

W ciagu ostatnich 30dni KGHM na gieldzie poszedl ponad 20% w gore. Cos
wiecej do dodania... ;)?

Odrobił to, co stracił po zapowiedziach Vincenta o zmianach w podatkach. Komu miało być dane zarobić, ten zarobił.

Coś więcej do dodania?
:)

--
Tnx.         sqlwiel

Data: 2012-01-19 23:31:05
Autor: Rafał
open lokata 12m-cy
W dniu 2012-01-19 18:32, Papkin pisze:
W ciagu ostatnich 30dni KGHM na gieldzie poszedl ponad 20% w gore. Cos
wiecej do dodania... ;)?

30 dni wcześniej było ponad 30% w dół :P

--
Raf

open lokata 12m-cy