Data: 2013-02-18 21:35:19 | |
Autor: slavvek | |
openfinance - nowy (?) trick | |
.... nowy przynajmniej dla mnie:
z kończących się (nieodnawialnych) lokat zrobiłem przez konsultanta następne, uzgodniliśmy że też nieodnawialne, ze zwrotem na to samo podane już konto w innym banku. Zgodnie z zaleceniami tow. Dzierzyńskiego z CzK ('dowieriaj, no prowieriaj') zaglądam, a tam do zwrotu podane -jak się dowiedziałem na infolinii- nieoprocentowane 'konto techniczne' w OF, gdzie skończone lokaty będą leżeć spokojnie do czasu wydania jakiejś dyspozycji. Uprzejma Pani przekonywała mnie, że widocznie tak się umówiłem z konsultantem... -- - slavvek |
|
Data: 2013-02-19 02:10:20 | |
Autor: ikarek | |
openfinance - nowy (?) trick | |
Użytkownik "slavvek" <slavvek_s@interia.pl> napisał w wiadomości news:kfu3a3$k5d$1news.task.gda.pl...
... nowy przynajmniej dla mnie: Kontrola najwyższą formą zaufania :) infolinii- nieoprocentowane 'konto techniczne' w OF, gdzie skończone lokaty będą leżeć spokojnie do czasu wydania jakiejś dyspozycji. Uprzejma Pani przekonywała mnie, że widocznie tak się umówiłem z konsultantem... Jeśli patrzysz na *stare* lokaty (jeszcze nie przepoczwarzone w nowe), to AFAIR tak to właśnie wygląda. Pan u siebie naklikał, że po ich zakończeniu, system przeniesie $$ na konto techniczne i stamtąd zaraz (lub trochę później ;p) na właściwe. A może nie naklikał, tylko zapisał w zeszyciku, że ma to zrobić ręcznie :) i dlatego pani na dezinfolinii tego nie widzi. W każdym razie - jeśli to *stare* lokaty, to nie ma powodu do obaw. Natomiast jeśli to już nowe, to sam wyedutuj konta do zwrotu lub ew. molestuj pana. "Mojemu" panu jeszcze nigdy nie udało się ustawić dobrego konta w odnawianych lokatach, dlatego m.in. przestałem z nim gadać :) |
|