openfinance - nowy (?) trick

Data: 2013-02-18 21:35:19
Autor: slavvek
openfinance - nowy (?) trick
.... nowy przynajmniej dla mnie:

z kończących się (nieodnawialnych) lokat zrobiłem przez konsultanta następne, uzgodniliśmy że też nieodnawialne, ze zwrotem na to samo podane już konto w innym banku.

Zgodnie z zaleceniami tow. Dzierzyńskiego z CzK ('dowieriaj, no prowieriaj') zaglądam, a tam do zwrotu podane -jak się dowiedziałem na infolinii- nieoprocentowane 'konto techniczne' w OF, gdzie skończone lokaty będą leżeć spokojnie do czasu wydania jakiejś dyspozycji. Uprzejma Pani przekonywała mnie, że widocznie tak się umówiłem z konsultantem...

-- - slavvek

Data: 2013-02-19 02:10:20
Autor: ikarek
openfinance - nowy (?) trick
Użytkownik "slavvek" <slavvek_s@interia.pl> napisał w wiadomości news:kfu3a3$k5d$1news.task.gda.pl...
[...]

Kontrola najwyższą formą zaufania :)

infolinii- nieoprocentowane 'konto techniczne' w OF, gdzie skończone lokaty będą leżeć spokojnie do czasu wydania jakiejś dyspozycji. Uprzejma Pani przekonywała mnie, że widocznie tak się umówiłem z konsultantem...

Jeśli patrzysz na *stare* lokaty (jeszcze nie przepoczwarzone w nowe),
to AFAIR tak to właśnie wygląda. Pan u siebie naklikał, że po ich zakończeniu,
system przeniesie $$ na konto techniczne i stamtąd zaraz (lub trochę później ;p)
na właściwe. A może nie naklikał, tylko zapisał w zeszyciku, że ma to zrobić
ręcznie :) i dlatego pani na dezinfolinii tego nie widzi. W każdym razie - jeśli
to *stare* lokaty, to nie ma powodu do obaw.

Natomiast jeśli to już nowe, to sam wyedutuj konta do zwrotu lub ew.
molestuj pana. "Mojemu" panu jeszcze nigdy nie udało się ustawić dobrego
konta w odnawianych lokatach, dlatego m.in. przestałem z nim gadać :)

openfinance - nowy (?) trick