openfinance się sypie

Data: 2010-11-08 10:15:12
Autor: zlotowinfo
openfinance się sypie
wpisuje swoj login jak zawsze
i przekierowuje mnie z powrotem do strony logowania

Data: 2010-11-08 09:35:08
Autor:
openfinance się sypie
coś grzebali w weekend
Ja miałam zwykłe logowanie a dziś pokazało się hasło maskowane z miejscami na
15 znaków Telefon na infolinię i generowane nowego hasła na znaną im komórkę

Data: 2010-11-08 11:33:18
Autor: zlotowinfo
openfinance się sypie
Użytkownik <aneczka.jedna@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ib8g8b$592$1inews.gazeta.pl...
coś grzebali w weekend
Ja miałam zwykłe logowanie a dziś pokazało się hasło maskowane z miejscami na
15 znaków
Telefon na infolinię i generowane nowego hasła na znaną im komórkę

ja na szczęści mam normalne hasło, już odblokowałem
łajzy zablokowali mi konto, a weź sie do nich dodzwoń...
te banki internetowe to drogie są :/

Data: 2010-11-08 03:01:31
Autor: mic49
openfinance się sypie
U mnie wszystko działa, więc to raczej coś u was.

Może błędnie wpisywałeś login lub hasło: wtedy faktycznie bez
komunikatu przekierowuje na stronę logowania.

Michał

Data: 2010-11-08 13:06:41
Autor: ikarek
openfinance się sypie

Użytkownik "zlotowinfo" <usuntousun@go2.pl> napisał w wiadomości news:ib8jle$iqq$1inews.gazeta.pl...
ja na szczęści mam normalne hasło, już odblokowałem
łajzy zablokowali mi konto, a weź sie do nich dodzwoń...
te banki internetowe to drogie są :/

Też mnie to kiedyś spotkało - system logowania nie działał,
bo coś grzebali, ale po 3 "nieudanych" próbach konto się
zablokowało...

Data: 2010-11-08 13:56:33
Autor: Telesfor
openfinance się sypie

Użytkownik "ikarek" <lisz@poczta.spamerzy.to.brudasy.onet.pl> napisał w wiadomości news:ib8p4b$cv1$1news.onet.pl...

Też mnie to kiedyś spotkało - system logowania nie działał,
bo coś grzebali, ale po 3 "nieudanych" próbach konto się
zablokowało...

Przed chwila logowanie OK, po staremu....

--
Telesfor BAUDOT

openfinance się sypie