openonline.pl - cóż za piękna porażka :)

Data: 2010-04-30 11:27:52
Autor: ToRo999
openonline.pl - cóż za piękna porażka :)
Ja mam problem z KK - no chyba ze do tego konta sa inne karty, ale nie
wlicza sie do nich KeepItSimple. Mojej nie widac w openonline.pl
pisalem maila z pytaniem 2 razy to zostalem olany...

Data: 2010-04-30 21:24:36
Autor: Peet
openonline.pl - cóż za piękna por ażka :)
Ja tam jestem zadowolony, odsetki z lokat już rano pokazują w odpowiednich kwotach, o co trudno ostatnimi czasy było na lokaty.open, jak wieczorem dobrze pokazywało to był sukces. Kartę mi dobrze pokazuje.

openonline.pl - cóż za piękna porażka :)