openonline.pl - cóż za piękna porażka :)

Data: 2010-04-30 21:59:36
Autor: Valdek
openonline.pl - cóż za piękna porażka :)
<radekp@konto.pl> news:p0vlt51t3bcldvn2pk7jma51fqq3343jkg4ax.com

Raczej dziękuję...

po 7 maja również podziękujesz? :)

Data: 2010-04-30 22:13:50
Autor: Kamil Jońca
"Valdek" <valdek@valdi.pl> writes:

<radekp@konto.pl> news:p0vlt51t3bcldvn2pk7jma51fqq3343jkg4ax.com

Raczej dziękuję...

po 7 maja również podziękujesz? :)
A co ma być 7 maja?
KJ

--
http://blogdebart.pl/2010/03/17/dalsze-przygody-swinki-w-new-jersey/
The only thing worse than X Windows: (X Windows) - X

Data: 2010-04-30 22:19:54
Autor: wiatrak

Użytkownik "Kamil "Jońca"" <kjonca@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:87tyqsy9z5.fsfalfa.kjonca...
"Valdek" <valdek@valdi.pl> writes:

<radekp@konto.pl> news:p0vlt51t3bcldvn2pk7jma51fqq3343jkg4ax.com

Raczej dziękuję...

po 7 maja również podziękujesz? :)
A co ma być 7 maja?

Po 7 maja?  8 maja :)

wiatrak

Data: 2010-04-30 22:28:33
Autor: Valdek
openonline.pl - cóż za piękna porażka :)
"Kamil Jońca" news:87tyqsy9z5.fsfalfa.kjonca

> po 7 maja również podziękujesz? :)

A co ma być 7 maja?

lokaty.open.pl przestają działać, jedyny podgląd itp. będzie przez
openonline.pl

Data: 2010-05-01 15:33:42
Autor: witrak()
On 2010-04-30 22:28, Valdek wrote:
[...]

A gdzie to podano do wiadomości ?
Przecież ten nowy system logowania jest tragiczny !
Keepass z nim nijak nie chce działać...

witrak()

Data: 2010-05-01 17:54:37
Autor: Valdek
openonline.pl - cóż za piękna porażka :)
"witrak()" news:4bdc2dc5$0$2583$65785112news.neostrada.pl

A gdzie to podano do wiadomości ?

W e-mailu od openfinance. Moja luba i ja dostaliśmy je wczoraj.
Jego treść:

"
Witaj Waldemar,

Informujemy, że w dniu 21 kwietnia 2010 r. ruszył nowy serwis bankowości
internetowej Open Finance dostępny pod adresem www.openonline.pl.

Jednocześnie zawiadamiamy, iż od dnia 7 maja 2010 r. portfel Twoich
produktów finansowych będziesz mógł obsługiwać jedynie za pośrednictwem
nowego serwisu. Strona lokaty.open.pl zostanie zastąpiona serwisem
www.openonline.pl.

Już dziś możesz zalogować się w nowym serwisie przy użyciu loginu i hasła, z
których korzystałeś do tej pory. W nowym serwisie znajdziesz wiele
funkcjonalności, które pomogą Ci zarządzać finansami online bez potrzeby
kontaktu z naszą infolinią.

Pozdrawiamy,
Zespół openonline.pl

"

Przecież ten nowy system logowania jest tragiczny !

Idzie się przyzwyczaić.
Ja osobiście mam u nich tylko lokaty, więc może i tym samym jest mi łatwiej
przestawić się ze starego serwisu tj. lokaty.open.pl

Keepass z nim nijak nie chce działać...

tzn?

Data: 2010-05-01 21:28:19
Autor: witrak()
On 2010-05-01 17:54, Valdek wrote:
[...]

Przygotowałem zmienioną do dwustronicowego sposobu logowania sekwencję w keepasie, ale jej wywołanie powoduje, że dane wpisują się nie tam, gdzie trzeba, a po paru próbach sesja przełącza się na hasło maskowane a wtedy d.blada, bo nic już nie pójdzie z automatu...

Pozdr.

witrak()
PS. czy Valdek = Valdi ?

Data: 2010-05-02 09:23:48
Autor: Valdek
openonline.pl - cóż za piękna porażka :)
"witrak()" news:4bdc80e1$0$19179$65785112news.neostrada.pl

[...]

jak to wpisują się nie tam gdzie trzeba?
Czy masz hasło składające się z cyfr i liter?

witrak()
PS. czy Valdek = Valdi ?

Si Senior! :)

Data: 2010-05-02 13:53:37
Autor: witrak()
On 2010-05-02 09:23, Valdek wrote:
[...]

To ja wole Valdi :-)

witrak()

Data: 2010-05-02 16:13:24
Autor: kashmiri
openonline.pl - cóż za piękna porażka :)
witrak() <witrak@hotmail.com> dared to write:
On 2010-05-02 09:23, Valdek wrote:
[...]

Dołączam się. Tradycji się nie zmienia, tożsamości tym bardziej.
Chyba że się ucieka przed prawem ;)

Data: 2010-05-02 16:55:10
Autor: Valdek
openonline.pl - cóż za piękna porażka :)
"kashmiri" news:hrjq97$nh8$1news.onet.pl

Dołączam się. Tradycji się nie zmienia, tożsamości tym bardziej.
Chyba że się ucieka przed prawem ;)

A co mi tam, jak już we dwóch na mnie siadacie to ten post jest ostatnim od
Valdka.
Valdi robi come back :)

Data: 2010-05-03 00:11:46
Autor: kashmiri
openonline.pl - cóż za piękna porażka :)
Valdek <valdek@valdi.pl> dared to write:
[...]

Witaj z powrotem, Valdi! Piję Twoje zdrowie gruzińskim wytrawnym :)

k.

Data: 2010-05-03 09:52:40
Autor: Valdi
openonline.pl - cóż za piękna porażka :)
"kashmiri" news:hrkma2$1g3$1news.onet.pl

Witaj z powrotem, Valdi!

Zjawiam się niestety tutaj tylko na chwilę. Od środy na nowo trzeba będzie
zarabiać pieniądze i odstawić komputerek na półkę :)

Piję Twoje zdrowie gruzińskim wytrawnym :)

To i ja pozwolę sobie przechylić ze dwie flaszeczki kapucyna po południu, po
lekkim obiadku :)

:)

Data: 2010-05-02 16:54:23
Autor: Valdek
openonline.pl - cóż za piękna porażka :)
"witrak()" news:4bdd67ce$0$17106$65785112news.neostrada.pl

To ja wole Valdi :-)

He he he skończy się urlopek, zacznie się na nowo zapierdzielanko po 19
godzin na dobę przez przynajmniej dwa miesiące i kolejny tygodniowy urlopek,
to dołożę wszelkich starań aby wrócić do starego nicka :)
Od środy znowu do kieratu zarabiać $ :) :(

openonline.pl - cóż za piękna porażka :)