openonline.pl - cóż za piękna porażka :)

Data: 2010-05-04 08:29:41
Autor: Rafal M
openonline.pl - cóż za piękna porażka :)
On 30 Kwi, 17:51, "rad...@konto.pl" <rad...@konto.pl> wrote:
Zalogowałem się pierwszy raz.
1. "Fajnie", że hasło podaje się na następnej stronie po wpisaniu loginu --
dzięki temu nie mogę zapamiętać danych w FF :>
2. Próbuję przedłużyć lokatę -- "Spróbuj później". Przez lokaty.open.pl udało
się (i hope).
3. Próbuję drugi raz zalogować się, ale tym razem pokazuje się klawiaturka.
Fajnie, moje hasło, ma 10 znaków, ale system nakazuje wypełnić pole nr 12. :)
Oczywiście nici z zalogowania się.

Wie ktos moze, jak dlugo sie teraz czeka na potwierdzenie zlecenia
zalozenia lokaty wraz z numerem rachunku do wplaty?
Lokate zakladalem przez ten nowy serwis.

Pozdrawiam
Rafal

openonline.pl - cóż za piękna porażka :)