openonline znów od 2 godzin nie od¶wieża stanu konta

Data: 2011-05-16 09:31:56
Autor: PiotrF
openonline znów od 2 godzin nie od¶wieża stanu konta
Ten openonline to badziewie do kwadratu
od dwóch godzin nei mogę przelewy pu¶cić bo mam nieaktualne saldo konta, nie od¶wieża stanu ani kont ani kart
logowalem sie juz od 8 rano z 10 razy i nic
na openpartyline twierdz± oczywiscie że wszystko działa

ten łopen to banda niekompetentnych bankierow
jak tylko mi się skończy  cyrograf roczny to zamykam to bankowe łajno
dłużej już nie dam tego wytrzymać

Piotr

Data: 2011-05-16 07:50:00
Autor:
openonline znów od 2 godzin nie od¶wieża stanu konta
POTWIERDZAM JAKIE¶ CUDA = JAJA DZIEJ± SIę W OPENIE

I RóWNIEż PRZELEWóW NIE MOGE PU¶CIć

--

openonline znów od 2 godzin nie od¶wieża stanu konta