operacja dunaj

Data: 2010-01-29 10:46:18
Autor: DeSola
operacja dunaj
Ludzie czy widzieliscie ta chałe. Aż wstyd, że w pierwszym ujęciu jest polska flaga pokazana. Staram się żyć higienicznie, myje co rano zęby itd. a musiałem oglądać coś takiego... Czy rzeczywiście trzeba upaść aż tak nisko żeby kręcić takie nudne, beznadziejne szmiry?

pozdrawiam
Maciek

Data: 2010-01-29 11:46:24
Autor: Gre
operacja dunaj
Użytkownik "DeSola" <pablo8791@op.pl> napisał w wiadomości news:hjuap1$j49$1news.onet.pl...
[...]

Widzialem, ale wiekszosc wrazen uleciala.
Watek z Zamachowskim to zenada, imho.
Kilka scene mnie rozbawilo, niestety nie pamietam juz ktore:-)
I jedna Czeszka mi sie podobala.
Film dziwny. Własciwie oglada sie dwa filmy,
jeden czeski drugi polski. Ten czeski lepszy.
Ogolnie całość określiłbym krótko - nie udało się.
G.

Data: 2010-01-30 13:10:59
Autor: boruń
operacja dunaj
Beznadziejna szmira,głupkowata niby komedia,charakterystyczna dla polskiej kinomatografi XXI produkcja.Katastrofa obejrzałem tylko 15min.Regułą zaczyna być to,że w polskim filmie jest się z czego pośmiać
pod warunkiem że nie będzie to gatunkowa komedia

Data: 2010-01-30 13:35:53
Autor: topek
operacja dunaj
DeSola pisze:
[...]

Nie ogladalem ale srednia na filmwebi i opinie tutaj nakazuja przypuszczac, ze to kupa niemozebna.

Jedno mnie zastanawia. Poruszana jest calkiem delikatna sprawa, interwencja polskich wojsk u poludniowych sasiadow (ciekawy jakby niemcy zrobili komedie o '39 ?). Nie dosyc ze delikatna sprawa to spieprzona koncertowo.
Mamy tupet :)

--
topek -> jak zawsze pozdrawiajacy

"Nie lubisz ty bratku swojej repliki,
gdy patrzysz na mnie w oczach masz kurwiki"

Data: 2010-01-30 13:47:33
Autor: Marek (UK)
operacja dunaj
Cześć  topek
Sat, 30 Jan 2010 13:35:53 +0100 w <news:4b6427ae$1news.home.net.pl>
napisałeś:

Jedno mnie zastanawia. Poruszana jest calkiem delikatna sprawa,

dlatego Czesi współpracowali przy filmie.

interwencja polskich wojsk u poludniowych sasiadow

ale to jest tylko pretekst, żeby pokazać polsko-czeską konfrontację
charakterów i cech narodowych, podlanych bełokotliwym
komunopatriotyzmem. mogł być potencjalnie bardzo zabawny film. wyszła kupa.
--
Pozdrawiam,
Marek

Data: 2010-02-01 10:58:01
Autor: Gre
operacja dunaj
Użytkownik "topek"
Nie ogladalem [...]
Nie dosyc ze delikatna sprawa to spieprzona koncertowo.
Mamy tupet :)

lol
G.

operacja dunaj