operacja dunaj

Data: 2010-01-29 11:46:24
Autor: Gre
operacja dunaj
Użytkownik "DeSola" <pablo8791@op.pl> napisał w wiadomości news:hjuap1$j49$1news.onet.pl...
Ludzie czy widzieliscie ta chałe. Aż wstyd, że w pierwszym ujęciu jest polska flaga pokazana. Staram się żyć higienicznie, myje co rano zęby itd. a musiałem oglądać coś takiego... Czy rzeczywiście trzeba upaść aż tak nisko żeby kręcić takie nudne, beznadziejne szmiry?

Widzialem, ale wiekszosc wrazen uleciala.
Watek z Zamachowskim to zenada, imho.
Kilka scene mnie rozbawilo, niestety nie pamietam juz ktore:-)
I jedna Czeszka mi sie podobala.
Film dziwny. Własciwie oglada sie dwa filmy,
jeden czeski drugi polski. Ten czeski lepszy.
Ogolnie całość określiłbym krótko - nie udało się.
G.

operacja dunaj