opiekun medyczny

Data: 2013-12-01 15:08:38
Autor: oleneczkakostenko
opiekun medyczny
Chciałabym zapisać się do dobrej szkoły w Zielonej Górze na kierunek opiekun medyczny. Słyszałam, że bardzo dobra jest Medyczna Szkoła Zawodowa  http://msz.zgora.pl/opiekun-medyczny - wysoka zdawalność i bardzo dobrzy nauczyciele z Medyka. Może, ktoś skończył Medyk. Proszę o opinię.

Data: 2013-12-01 15:14:36
Autor: Marek
opiekun medyczny
oleneczk...@gmail.com napisała:

w Zielonej Górze.

Hmmm... NTG.
Tu się pisze także o zielonych górach, ale nie o Zielonej Górze.

--
Marek

Data: 2013-12-05 22:30:16
Autor: August
opiekun medyczny
Użytkownik "Marek" <h.art@op.pl> napisał w wiadomości news:91ca4b35-d5d1-4147-bb33-429d0d1e0d8agooglegroups.com...

Hmmm... NTG.
Tu się pisze także o zielonych górach, ale nie o Zielonej Górze.

Oj tam, największy przekręt geograficzny to to, że część Wielkopolski leży na południe od wrocławskiego Rynku
;-)

pozdrav,
August

Data: 2013-12-02 00:39:23
Autor: Zbynek Ltd.
opiekun medyczny
oleneczkakostenko@gmail.com napisał(a) :
[...]

Takie historie słyszałem o tej szkole, że głowa boli. Znajomy tam był i odradzał z całego serca.

    Zbyszek
PGP key: 0x36A0E600

Data: 2013-12-02 08:43:32
Autor: Marek
opiekun medyczny
Zbynek Ltd. napisał:

Takie historie s�ysza�em o tej szkole, �e g�owa boli. Znajomy tam by� i odradza� z ca�ego serca.

E tam, zły to znajomy, co własne gniazdo kala. Znajomy tam był i doradzał z połowy wątroby. Szkoła jest suuuper, ale w link się dla zasady nie klika. Trzeba wierzyć na słowo :).

Ciężki jest chleb "szeptacza". Szczególnie, gdy "bystry inaczej".

Żeby nie było tak całkiem NTG (choć jednak OT) dodam wzmiankę w Wikipedii o wyprawie "wzgórskiej", zorganizowanej na terenie miasta macierzystego owej szkoły: http://tiny.pl/q9g3g . --
Marek

opiekun medyczny