opiekun medyczny

Data: 2013-12-14 15:58:49
Autor: basiakowalenko
opiekun medyczny
Chciałabym zapisać się do dobrej szkoły w Zielonej Górze na kierunek opiekun medyczny. Słyszałam, że bardzo dobra jest Medyczna Szkoła Zawodowa  http://msz.zgora.pl/opiekun-medyczny - wysoka zdawalność i bardzo dobrzy nauczyciele z Medyka. Może, ktoś skończył Medyk. Proszę o opinię.

Data: 2013-12-15 02:22:03
Autor: Jawi
opiekun medyczny
W dniu 2013-12-15 00:58, basiakowalenko@gmail.com pisze:
[...]

tą którą wskazałaś jest najgorsza z możliwych
nie polecam nawet wrogowi, proponuje unikać

Data: 2013-12-15 10:07:15
Autor: Henek Dąbrowski
opiekun medyczny
[...]

Potwierdzam to co pisał kolega - szkoła jest fatalna, nauczyciele najgorsi z możliwych, program nauczania do niczego, zaplecze tragiczne, dodatkowo usiłują uprawiać zakamuflowaną reklamę na forach internetowych.
Henek

Data: 2013-12-24 00:31:52
Autor: Jawi
opiekun medyczny
W dniu 2013-12-15 10:07, Henek Dąbrowski pisze:
[...]

i na grupach dyskusyjnych też ;)

opiekun medyczny