[OT] opinia

Data: 2017-08-05 21:00:28
Autor: w systemie siła 'POPIS/EU
[OT] opinia
temat ciekawy, zapraszam do ownioskowania...

a tymczasem, jak pozbyć się opinii "komputero-znawcy"?

przynosz± takie mega złomy, z milionem wirusów, jakich¶ powalonych fejsów i tłitów - i człowiek ma co¶ z tym zrobić...

Data: 2017-08-05 21:34:14
Autor: w systemie siła 'POPIS/EU
[OT] opinia
chodzi o to, że ja to jestem cienki bolek, nie to co wolna europa!
a ci±gle muszę babrać się w gównie totalnym! ileż można! HELP!

Data: 2017-08-06 07:59:45
Autor: Budzik
[OT] opinia
Użytkownik w systemie siła 'POPIS/EU NOSPAMtestowanije@go2.pl ...

temat ciekawy, zapraszam do ownioskowania...

a tymczasem, jak pozbyć się opinii "komputero-znawcy"?

przynosz± takie mega złomy, z milionem wirusów, jakich¶ powalonych fejsów i tłitów - i człowiek ma co¶ z tym zrobić...

Pokaz im swoja tfuurczosc w usenecie ;-P

--
Pozdrawia... Budzik
Krowa w sklepie: 'Poproszę m±czkę kostn±. 20 kilo, jak szaleć, to szaleć!'

Data: 2017-08-06 14:51:02
Autor: Mariusz
[OT] opinia
przynosz± takie mega złomy, z milionem wirusów, jakich¶ powalonych
fejsów i tłitów - i człowiek ma co¶ z tym zrobić...

Na wszystko jest rada,
poza tym młotek Twoim przyjacielem :)

Data: 2017-08-07 13:59:12
Autor: Tomaszek
[OT] opinia
W dniu 2017-08-06 o 09:59, Budzik pisze:
[...]

Dobrze prawisz:) Pokażę i będzie miał spokój z klientami:)

--
t0maszek

Data: 2017-08-07 14:31:40
Autor: w systemie siła 'POPIS/EU
[OT] opinia
no ale wtedy wy eksperci...

dwa dni i wróc± na kolanach!

Data: 2017-08-07 16:59:59
Autor: Budzik
[OT] opinia
Użytkownik Tomaszek tomaszek@tomaszek.org ...

Pokaz im swoja tfuurczosc w usenecie ;-P

Dobrze prawisz:) Pokażę i będzie miał spokój z klientami:)

On ma pokazać, nie Ty! ;-P

--
Pozdrawia... Budzik
H. Jackson Brown, Jr.

Data: 2017-08-07 19:28:59
Autor: JaNus
[OT] opinia
W dniu 2017-08-07 o 18:59, Budzik pisze:
Użytkownik Tomaszek tomaszek@tomaszek.org ...

Pokaz im swoja tfuurczosc w usenecie ;-P

Dobrze prawisz:) Pokażę i będzie miał spokój z klientami:)

On ma pokazać, nie Ty! ;-P

Ano wła¶nie, Tomaszkowi ogonek do "e" się przykleił, też mi to podpadło...
Ale s± i tacy, co to "wręcz przeciwnie" (w wymowie): połykaj± te ogonki.
Znajomy nazywa ich "Klanem sie-sie"

--
Nie interesujesz się polityk±? To lekkomy¶lne chowanie głowy w piasek!
Wszak polityka interesuje się tob± i tak, a rz±dz±cy też się interesuj±,

Data: 2017-08-09 23:46:12
Autor: WAM
[OT] opinia
On Sat, 05 Aug 2017 21:00:28 +0200, w systemie siła 'POPIS/EU
<NOSPAMtestowanije@go2.pl> wrote:

przynosz± takie mega złomy, z milionem wirusów, jakich¶ powalonych fejsów i tłitów - i człowiek ma co¶ z tym zrobić...
Rób (proponuj) format. Szybko i na temat.

WAM
--
www.nawakacje.pl ?
pokoje w górach www.wpolskichgorach.pl

Data: 2017-08-10 17:15:10
Autor: wół, wół roboczy, wół dojno roboczo obrQ1|B‰çČóŹ!/Ä
[OT] opinia
nie no pogadajmy!
ja twierdzę, że jestem debil i nie umiem naprawić takiego kompa...

ale może tylko ja jestem debil? może Kto¶ się zna i podpowie co można zrobić?

[OT] opinia