opinia konsultanta Orange o Play

Data: 2010-09-18 09:17:53
Autor: lukasz
opinia konsultanta Orange o Play
witam,

wlasnie rozmawialoem z konsultanem Orange i poinformowalem go ze rezygnuje z ich sieci na rzecz Play ze wzgledu na ilosc darmowych minut w ramach abonamentu i cen telefonow

odpowiedzi byly nastepujace:
a) a wie pan ze w umowie z play jest zapis ze te minuty moga zabrac w kazdej chwili

b) play ma tanie telefony bo sa bez atestu i sie psuja, pozniej dodal ze na zyczenie play kazdy koncern po produkcji nie testuje telefonow tylko pakuje i od razu wysyla do playa

:)

prawda, czy mit ?

Data: 2010-09-18 09:21:10
Autor: dwr
W dniu 2010-09-18 09:17, lukasz pisze:
[...]

Trzeba mu było odpowiedzieć, że od konsultatanta dowlnej siec ..... słyszałeś podobne rzeczy o Orange.

Co do telefonów to nie wiem jak je zdobywają.
Minuty jdynie nie przechodzą na kolejny miesiąc i to ich feler.
Ale o zabieraniu nie słyszałem i nie doświadczyłem.

Data: 2010-09-18 09:46:39
Autor: Baluu
opinia konsultanta Orange o Play
Warto poczytać regulaminy promocji Play. Tam znajdziecie odpowiedzi.

Data: 2010-09-18 11:00:38
Autor: januszek
opinia konsultanta Orange o Play
lukasz napisa?(a):

[...]

prawda, czy mit ?

Trzeba bylo odpowiedziec, ze na infolinii Playa mowili, ze kazdy konsultant, ktory do nich przejdzie z konkurencji dostanie od reki dwa razy wieksza pensje ;P

j.

--
bing jest fajny ale nie widac z niego do Apteki na Solnym...

Data: 2010-09-18 14:56:16
Autor: lukasz
januszek pisze:

Trzeba bylo odpowiedziec, ze na infolinii Playa mowili, ze kazdy konsultant, ktory do nich przejdzie z konkurencji dostanie od reki dwa razy wieksza pensje ;P

dobre :), przekaze mu to przy nastepnej rozmowie

Data: 2010-09-18 11:58:36
Autor: boxfish
[...]

pomyśl to nie kosztuje i wyobraź sobie wysokość kary jaką musiałby zapłacić operator za wprowadzenie na rynek telefonu bez atestu ...
mnie się wydaje że 7 cyfr to bez mrugnięcia okiem, że o pozwach o narażenie życia nie wspomnę, pewnie każdy prawnik by chetnie go napisał

Data: 2010-09-18 12:37:37
Autor: TGor
On 2010-09-18 11:58, boxfish wrote:

[...]

Jeśli już o myśleniu mowa, to ten "atest" (cokolwiek nim jest, zakłądam, że certyfikat w typie CE) o ktorym piszesz dotyczy modelu i jak już producent go ma to ma.

Może chodziło im o jakieś testy partii produkcyjnej lub ograniczenie gwarancji  - z tym, że ja akurat mam telefon z Play i gwarancja jest w nim normalna a więc nie dotyczy ten problem mnie a co najwyżej Play... choć też nie wiem jak miałoby tak być.

Nie ma co się więc pieklić.

TG

Data: 2010-09-18 15:56:55
Autor: tl

Użytkownik "lukasz" <anti20@no.spam.o2.pl> napisał w wiadomości news:i71p2r$fuk$1inews.gazeta.pl...
[...]

Witucki kupił akcje swojej firmy za 68 tys. przy zarobkach rocznych rzędu 5 mln.
Ciekawe ile zainwestowałby (na ile ocenił ryzyko) w akcje playa ;-)

Data: 2010-09-18 22:55:49
Autor: cpt. Nemo
[...]

Glupek dzis nikt juz zadnych telefonow nie testuje, taniej jest wymienic klientowi ten jeden na 10 000 niz zaplacic za testowanie tych 10 000. Tak samo telewizory, radia i cala wiekszosc masowej elektroniki.

Nemo

Data: 2010-09-19 07:36:13
Autor: Darek
opinia konsultanta Orange o Play

prawda, czy mit ?

Konsultanci na infoliniach, podobnie jak politycy za swoje slowa nie musza
odpowiadac. Nawet jak konsultant wypowiada sie na temat oferty swojej firmy,
to ja mam ograniczone zaufanie, a juz na temat innej firmy to zwykle opowiada
jakies "urban legends".
Ale czego wymagac od pracownikow (studentow itp.) zatrudnionych (czesto
tymczasowo) zwykle przez firmy posredniczace, pracujacych za marne grosze.
Szkolenia ich sa zwykle ukierunkowane na tzw. "obsluge klienta" czyli
konsultant wie, ze na koniec rozmowy ma powiedziec "milego dnia" natomiast nie
ma pojecia czesto o produktach oferowanych przez firme ktora reprezentuje.
Oczywiscie zdarzaja sie kompetentne osoby, ale zwykle jest mniejszosc.

Data: 2010-09-19 12:31:53
Autor: J.F.
On Sat, 18 Sep 2010 09:17:53 +0200,  lukasz wrote:
b) play ma tanie telefony bo sa bez atestu i sie psuja, pozniej dodal ze na zyczenie play kazdy koncern po produkcji nie testuje telefonow tylko pakuje i od razu wysyla do playa

prawda, czy mit ?

Pewnie prawda. Tylko do pozostalych operatorow jest tak samo. Nie oplaca sie testowac
solidnie, obsluga w salonie lub klient sprawdzi :-)

J.

Data: 2010-09-23 16:06:03
Autor: TJE
[...]

prawda, ale nie play tylko orange

kupują nie testowane telefony i serwisują je w okolicznych komisach i na giełdach elektronicznych

opinia konsultanta Orange o Play