opinia konsultanta Orange o Play

Data: 2010-09-18 11:58:36
Autor: boxfish
opinia konsultanta Orange o Play
W dniu 2010-09-18 09:17, lukasz pisze:

b) play ma tanie telefony bo sa bez atestu i sie psuja, pozniej dodal ze
na zyczenie play kazdy koncern po produkcji nie testuje telefonow tylko
pakuje i od razu wysyla do playa

:)

prawda, czy mit ?

pomyśl to nie kosztuje i wyobraź sobie wysokość kary jaką musiałby zapłacić operator za wprowadzenie na rynek telefonu bez atestu ...
mnie się wydaje że 7 cyfr to bez mrugnięcia okiem, że o pozwach o narażenie życia nie wspomnę, pewnie każdy prawnik by chetnie go napisał

Data: 2010-09-18 12:37:37
Autor: TGor
On 2010-09-18 11:58, boxfish wrote:

[...]

Jeśli już o myśleniu mowa, to ten "atest" (cokolwiek nim jest, zakłądam, że certyfikat w typie CE) o ktorym piszesz dotyczy modelu i jak już producent go ma to ma.

Może chodziło im o jakieś testy partii produkcyjnej lub ograniczenie gwarancji  - z tym, że ja akurat mam telefon z Play i gwarancja jest w nim normalna a więc nie dotyczy ten problem mnie a co najwyżej Play... choć też nie wiem jak miałoby tak być.

Nie ma co się więc pieklić.

TG

opinia konsultanta Orange o Play