opinia konsultanta Orange o Play

Data: 2010-09-19 07:36:13
Autor: Darek
opinia konsultanta Orange o Play

prawda, czy mit ?

Konsultanci na infoliniach, podobnie jak politycy za swoje slowa nie musza
odpowiadac. Nawet jak konsultant wypowiada sie na temat oferty swojej firmy,
to ja mam ograniczone zaufanie, a juz na temat innej firmy to zwykle opowiada
jakies "urban legends".
Ale czego wymagac od pracownikow (studentow itp.) zatrudnionych (czesto
tymczasowo) zwykle przez firmy posredniczace, pracujacych za marne grosze.
Szkolenia ich sa zwykle ukierunkowane na tzw. "obsluge klienta" czyli
konsultant wie, ze na koniec rozmowy ma powiedziec "milego dnia" natomiast nie
ma pojecia czesto o produktach oferowanych przez firme ktora reprezentuje.
Oczywiscie zdarzaja sie kompetentne osoby, ale zwykle jest mniejszosc.

--

opinia konsultanta Orange o Play