opinia o nierzetelnej firmie

Data: 2009-06-09 22:33:44
Autor: Janusz
opinia o nierzetelnej firmie
Czy mozna za pośrednictwem internetu wyrażać opinie o firmie która nie
wywizała sie nalezycie z umowy budowlanej.  Chciałbym posługując sie
nazwiskami szefów i wykonawców ostrzec innych potencjalnych klientów
przed kontaktami z firma która u mnie odstawiła fuszerke i nie chce
poprawic  jej  jak nalezy. Czy moge sie narazic sie na konsekwencje
prawne jesli posługujac sie danymi z faktur wyjawie nazwiska tych panów.
Nie mam ochoty ciagać sie po sadach a i rzecznik konsumentów tez nie
jest bardzo przekonany do skuteczności swych ewentualnych zabiegów.

opinia o nierzetelnej firmie