opinie

Data: 2011-05-30 22:28:15
Autor: Marcin Jan
opinie
W dniu 11-05-30 21:11, M� pisze:
witam,
Panowie co mozecie powiedziec o takich wozidlach?

http://otomoto.pl/peugeot-307-sw-2-0-benzyna-stan-idealny-C18201615.html

lub

http://allegro.pl/peugeot-307-sw-1-6-hdi-i1631590544.html

nie chodzi mi o te konkretne sztuki ale o silniki i trwalosc...
czy sa problemy z LPG?
HDI - jakie moga byc problemy - wtryski itp.?

samochod ma byc do domu/rodzinny a z tego co wide Peugeot 307 ma niezly
stosunek jakosci/rocznika/wyposazenia do ceny.

Peugeot 307 to nadal samochod na "f" czy raczej juz mit obalony? ;)

moze ktos ma inne pomysly na samochod do 30 000 PLN?

pozdrawiam

Marcin

sorry ale kup se nowy na V i niech po 120 tys km pęknie Ci korbowód który zrobi Ci masakrę w silniku. Właśnie przedwczoraj kumpla odholowali do ASO. Dziś dostał w/w diagnozę. Auto do Golf z 2008 r, 1.9 TDI, jeden właściciel od nowości. Jestem ciekaw ile będzie kosztowała wymiana silnika w ASO - obstawiam że 20 tysiaków jak nic.
WiÄ™c daj spokój z tymi autami na F. Sam używam też  Golfa V i Citroena Picasso i żadne z tych aut nie jest wolne od wad, drobnych usterek.
pozdrawiam
marcin jan

opinie