opinie

Data: 2011-05-30 22:46:09
Autor: cbnet
opinie
Te francuskie silniki HDI mają dobrą opinię.
U mnie przez równo 6 lat było zero problemów z silnikiem.
Tzn raz pękł mi gumowy, zbrojony przewód dolotowy,
i nie było ciśnienia gdy turbo się włączało...
i raz po zalaniu eksperymentalnie olejem Lotosa miał jakieś
problemy z mocą, które ustąpiły po zmianie oleju i zastosowaniu
dodatku przeczyszczającego do paliwa.
Absolutnie nic więcej.

Sam silnik IMHO cudo pod względem walorów użytkowych.

Jeśli pasuje ci 307, to wybierając taki silnik nic nie ryzykujesz
IMHO.

To o niemieckich konstrukcjach TD słyszy się te wszystkie
straszne, nieprawdopodobne historie.
Francuskie są o wiele bardziej "do życia".

--
CB

Użytkownik "MŁ" <krog_007@go2.pl> napisał w wiadomości news:is0q4m$q27$1inews.gazeta.pl...

HDI - jakie moga byc problemy - wtryski itp.?

opinie