Data: 2010-07-12 09:50:15 | |
Autor: Myjk | |
opinie mazda 6 2,2 diesel lub honda accord 2,2 diesel | |
rt napisać:
prosze użytkowników tych aut o opinie na ich temat. Interesuje mnie Nie jestem użytkownikiem M6 GH 2,2 -- śmigam M6 GG 2.0 z DPF. Natomiast to co najistotniejsze - DPF - jest taki sam. Przeleciałem autem od nowości 50 tkm, z filtrem zero problemów. Większość problemów z filtrem zdarza się użytkownikom posiadającym auta z drugiej, albo z trzeciej ręki -- zwłaszcza takim, co kupują 4-5 letnie auto z silnikiem diesla o przelocie 160 tkm. Ja jeżdżę _bardzo_ mało, a klepię 25 tkm rocznie. Ma to byc moj pierwszy diesel , jedzę sporadycznie po mieście a cześciej robie trasy po 200 km. Tutaj wiążące jest przeznaczenie -- dla Ciebie Diesel to już odbry wybór. Nie powinno być kłopotów z DPFem. Chyba, że będziesz mieć wyjątkowego niefarta, i trafisz na jakiś fabrycznie zbublony model. Wtedy trzeba mocno gonić ASO, aby szukało przyczyn -- a nie tylko przepalało serwisowo filtr. Przerażaja mnie kłopoty wlascicieli z filtrami dpf Przerażają, ale popatrz na to z logicznego punktu widzenia. Większość sama się o te kłopoty prosi. Kupują używane niewiadomo jak samochody, jeżdżą 5-10 km dziennie do pracy, w korkach... nie trzymają się wytycznych producenta, etc. ale w strone diesla ciągnie ekonomia Jaka ekonomia? Chyba przy dystrybutorze... Zakup diesla zwraca się po około 100 tkm. i rzadsze machanie drązkiem zmiany biegów. To też wsadź między bajki. Macha się tak samo, albo i bardziej - zwłaszcza w mieście. Mniej jedynie przy wyprzedzaniu. Do tej pory jezdzilem mazdą w benzynie i pod wzgledem awaryjnosci jest to samochód doskonały dlatego mazda jest moim faworytem - mimo ze model z ww. silnikiem jest nowy i slono trzeba za niego płacic. Ile przejeżdżałeś rocznie km? Inna sprawa, jeśli miałbym wybierać pomiędzy nowym Accordem a M6 GH, to wybrałbym Accorda - jest przyjemniejszy w środku. Nowy "design" Mazdy mnie osobiście nie odpowiada. -- Pozdor Myjk http://xcarlink.pl xCarLink *MP3* Player |
|