opinie na temat skutera Honda Integra

Data: 2012-09-22 22:45:26
Autor: Micha³ Pysz
opinie na temat skutera Honda Integra
Czy kto¶ mo¿e je¼dzi³ na tym wynalazku?

W³a¶ciwie interesuje mnie:
- ile to pali
- jak siê tym je¼dzi w ruchu miejskim

mp.

Data: 2012-09-23 11:11:39
Autor: MrGlub
opinie na temat skutera Honda Integra
Michał Pysz <pysz.michal@wp.pl> wrote:
Czy ktoś może jeździł na tym wynalazku?

Właściwie interesuje mnie:
- ile to pali
- jak się tym jeździ w ruchu miejskim

mp.
Z tym pytaniem idz na forum.burgmania.net

--
NC700XA

Data: 2012-09-24 23:44:44
Autor: Arbiter
opinie na temat skutera Honda Integra

U¿ytkownik "MrGlub" <glubone@gmail.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:k3mqp9$ir$1adenine.netfront.net...

Z tym pytaniem idz na forum.burgmania.net

zdaje siê masz podobnego parcha, to cos mozesz napisac?

poza tym po co polecac niefajne forum?

Data: 2012-09-25 04:59:23
Autor: MrGlub
"Arbiter" <niemam@hotmail.com> wrote:
Użytkownik "MrGlub" <glubone@gmail.com> napisał w wiadomości news:k3mqp9$ir$1adenine.netfront.net...

Z tym pytaniem idz na forum.burgmania.net

zdaje siÄ™ masz podobnego parcha, to cos mozesz napisac?

Juz nie mam.
poza tym po co polecac niefajne forum?

Złośliwości waść nie skumał?
--
NC700XA

Data: 2012-09-25 22:13:18
Autor: Michał Pysz
opinie na temat skutera Honda Integra
Z tym pytaniem idz na forum.burgmania.net
Jest tam nawet wątek o Integrze ale głównie gadają o cenie i jeździe próbnej.

Niestety w mojej okolicy jazdy próbnej nie ma.

Nadal nie wiem ile w realu to pali i jak się zachowuje stopniowany automat. Nie wiem też jak się tym jeździ, to już w sumie dość ciężki motor jest. Ponieważ przeznaczenie jest dualne moto/skuter to powinni jednak zadbać o mieszczuchów trochę chyba ?!?

mp.

Data: 2012-09-26 07:34:25
Autor: MrGlub
opinie na temat skutera Honda Integra
Michał Pysz <pysz.michal@wp.pl> wrote:
Z tym pytaniem idz na forum.burgmania.net
Jest tam nawet wątek o Integrze ale głównie gadają o cenie i jeździe próbnej.

Burgi miał długodystansową jazde testową
http://www.burgmania.net/index.php?option=com_content&view=article&id=831:hybryda-maxi-moto-od-hondy-czyli-test-dlugodystansowy-integry-nc-700&catid=31&Itemid=101&lang=pl

Niestety w mojej okolicy jazdy próbnej nie ma.

Nadal nie wiem ile w realu to pali i jak siÄ™ zachowuje stopniowany
automat. Nie wiem też jak się tym jeździ, to już w sumie dość ciężki
motor jest. Ponieważ przeznaczenie jest dualne moto/skuter to powinni
jednak zadbać o mieszczuchów trochę chyba ?!?

Moja NC700XA pali od 3.3 do 4 L/100
Dwusprzęgłowa przekładnia spisuje się rewelacyjnie.
Miałem jazdę testową Crosstourerem z DCT zanim zdecydowałem się na NC z
DCT. Jak dla rewelacja.

Dla mnie integra to niewygodna maszyna jak na skuter, za szeroka kanapa w
przekroku uniemożliwia dobre podparcie na postoju.
Schowek a raczej jego namiastka jest zdecydowanie za mały jak na skuter.
Wolałbym juz Silverwinga lub Burgmana 650.
Z tego powodu zdecydowałem się na NC700X

--
NC700XA

opinie na temat skutera Honda Integra