opinie o Ischgl ?

Data: 2011-01-16 18:00:37
Autor: periczapla
opinie o Ischgl ?
Kto ostatnio tam był ?

Może jakieś ciekawe rady ?

Data: 2011-01-17 00:22:35
Autor: Moper
opinie o Ischgl ?
"periczapla" <periczapla@onet.eu> wrote in message news:4d33243e$0$2458$65785112news.neostrada.pl...
Kto ostatnio tam był ?

Może jakieś ciekawe rady ?

Opinia od kolegi Polaka - zajefajnie, tani alkohol, wystarczy zjechać na tronę szwajcarskš z plecakiem.
Opinia od kolegi Niemca - trochę œrednio, Ischgl = Apres-Ski aż do przesady, do tego stopnia że łatwo o wypadek z zawianym narciarzem, a na stokach policja każe dmuchać w balonik...

A osobiœcie nie byłem.

Data: 2011-01-17 11:57:01
Autor: bobee
opinie o Ischgl ?
W dniu 2011-01-17 00:22, Moper pisze:
[...]

Opinia od kolegi Niemca - trochę �rednio, Ischgl = Apres-Ski aż do
przesady, do tego stopnia że łatwo o wypadek z zawianym narciarzem, a na
stokach policja każe dmuchać w balonik...

A osobi�cie nie byłem.

:) obydwie opinie prawdziwe, a co do tras to calkiem niezle. Nie wiem jaka masz alternatywe lokalizacji, ale jesli po prostu Ischgl to dobry wybor na narty i apreski

ps. optymlanie mieszkac w ischgl, blisko do wyciagow (tunelu pod miasteczkiem), deko tanszy skipass, deko drozsza kwatera :)

--
e-mail: bobee *malpa* vp.pl
http://www.bobee.pl | http://hydro.bobee.pl

Data: 2011-01-17 16:05:12
Autor: gajowy
opinie o Ischgl ?
bobee wrote:

[...]

Deko tańszy jest skipass na samo Ischgl - jak się tam mieszka
to można taki kupić, jeśli się mieszka gdzieś w dolinie, poza Ischgl
to trzeba kupić karnet na całą dolinę Paznauntal, czyli także na
3 mniejsze ośrodki: See, Kappl i Galtür  - i chyba warto.

Tak to działa :)

Problem jest na wiosnę, kiedy te mniejsze są już zamknięte,
wtedy sytuacja jest de facto taka jak opisałeś :)

Ogólnie to świetne miejsce - narciarsko i krajobrazowo,
sezon długi (do 1 maja), niestety jest dość drogie.

gajowy

www.skibus.com.pl

...carve diem

Data: 2011-01-17 14:47:31
Autor: Ochódzki
opinie o Ischgl ?
W dniu 2011-01-16 18:00, periczapla pisze:
Kto ostatnio tam był ?

Może jakieś ciekawe rady ?

Ja byłem rok temu. Jak dla mnie najlepsza miejscówka w jakiej byłem w Austrii. Dużo bardzo fajnych tras do carvingu i dobrze utrzymanych. Można się wybrać na "wycieczkę" do Szwajcarii na cały dzień i ani razu nie przejechać tą samą trasą.

Co do imprezowego aspektu to jednak nieco przereklamowana. Są knajpy apres-ski ale ilość i jakość nie odbiega od austriackiej średniej (moim subiektywnym zdaniem).

Ochódzki

opinie o Ischgl ?