Data: 2010-04-13 22:01:45 | |
Autor: Piotr [trzykoty] | |
opinie wbrew "trendowi" | |
R.Drozdowicz: "Na podejściu do lądowania nie wykonuje się żadnych manewrów
typu silne przechylenie lub nagłe zmiany prędkości. A takie silne przechylenie zauważyli świadkowie" A czy on leciał z przecyłem, czy przechylił się w momencie zetknięcia z masztem czy drzewem?Taka kolizja i ucięcie części skrzydła czy uszkodedzenie klapy/lotki mogły właśnie owo przechylenie spowodować. |
|
Data: 2010-04-13 20:29:35 | |
Autor: porterhouse | |
opinie wbrew | |
Daj sobie spokoj z tym Drozdowiczem, facet napisal taki stek bzdur ze trudno
wogole cokolwiek tam znalezc co ma sens. Na dodatek podobny 'intelektualista" jak p47 dumnie to tu wkleil i uwaza to za ewangelie. Facet moze jest aerodynamikiem ale o pilotowaniu nie ma zadnego pojecia. -- |
|
Data: 2010-04-14 04:19:09 | |
Autor: p47 | |
opinie wbrew | |
Użytkownik "porterhouse " <porterhouse.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hq2k7e$q1a$1inews.gazeta.pl... Daj sobie spokoj z tym Drozdowiczem, facet napisal taki stek bzdur ze trudno A dla odmiany chociaz raz spróbuj sprecyzować co w owej wypowiedzi uważasz za "stek bzdur" i konkretnie swoją opinię uzasadnij. Bo tymczasem to ty wypisujesz tu stek bzdur bez żadnych konkretów, ale za to robisz dużo szumu, chowając się za ogólnikami... p47 |
|
Data: 2010-04-14 04:32:29 | |
Autor: porterhouse | |
opinie wbrew | |
Kazde z ponizszych zdan nie tylko ze jest bzdura jest wrecz komiksowe. Jesli
ty p47 tego nie widzisz to tylko to odpowiednio swiadczy o twojej inteligencji - ale przeciez sam dales juz tu popis swoich wlasnych wypocin i glebokiej wiedzy lotniczej wiec o czym tu wogole dalej rozmawiac???: 1.Pilot wykonał dodatkowe kręgi nadlotniskowe, aby upewnić się co do warunków lądowania, i na tej podstawie podjął uzasadnioną decyzję o lądowaniu. 2.Nieprawdopodobne też jest, aby doświadczony pilot wraz z drugim pilotem pomylili się co do wzrokowej oceny wysokości, 3.Należy tutaj zauważyć, że mgła jest na ogół z prześwitami i przy dziennym świetle nie stanowi istotnej przeszkody do wzrokowej oceny warunków lądowania. 4.Okoliczności wskazują jednak na poważną awarię lub celowe zablokowanie układu sterowania. -- |
|
Data: 2010-04-14 08:23:02 | |
Autor: FD | |
opinie wbrew | |
W dniu 2010-04-14 środa 06:32, porterhouse pisze:
Kazde z ponizszych zdan nie tylko ze jest bzdura jest wrecz komiksowe. Jesli to powyzej pisal iq47?? pytam bo w pewnym momencie przestalem czytac.. |
|
Data: 2010-04-14 21:44:40 | |
Autor: p 47 | |
opinie wbrew | |
Użytkownik "porterhouse " <porterhouse@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:hq3ggt$cr8$1inews.gazeta.pl... Kazde z ponizszych zdan nie tylko ze jest bzdura jest wrecz komiksowe. Uważasz zatem, że 3 kregi nad lotniskiem, które (wbrew poczatkowo propagowanej przez ruskich wersji o 4 PODEJŚCIAC) wszyscy świadkowie potwierdzają i któr e potwierdził szef prokuratury wojskowej to jedynie złudzenie? A może (z jakiego powodu???) twierdzisz, ze pilot podjął decyzję o ladowaniu bez podstaw?
A zatem twierdzisz ze 2-aj doświadczeni piloci nie umieją (przynajmniej wg ciebie), oceniac wzrokowo wysokości 3.Należy tutaj zauważyć, że mgła jest na ogół z prześwitami i przy Zachowane zdjęcia wskazują, że nie była to wyjątkowo gĘsta mgłA. Potwierdza tę sytuację zachowanie kontrolerów. Gdyby bowiem byłaby to taka właśnie tak gęsta mgła to mieliby oni bezwzględny obowiązek zakazać ladowania, zamknąć lotnisko. Tego nie zrobili, więc albo takich drastycznych warunków nie było, albo to oni złamali przepisy! 4.Okoliczności wskazują jednak na poważną awarię lub celowe zablokowanieJakie zatem okoliczności wykluczają wg ciebie taką mozliwość. Dlaczego , gdyby miały miejsce takie usterki/awarie, amoże i celowe działania, to przebieg wydarzeń miałby być inny. A skoro byłby taki własnie, jak się wydarzył, to dlaczego takiej możliwosci nie rozpatrywać? p47 |
|
Data: 2010-04-14 23:39:25 | |
Autor: /dev/SU45 | |
opinie wbrew | |
Jakie zatem okoliczności wykluczają wg ciebie taką mozliwość. Dlaczego , Jak ktoś czytał przygody Szwejka to powyższe przypomina analizy wachmistrza z (nomen omen) Putimia. Mi się widzi że Ojciec Dyrektor wkrótce wejdzie w przewóz lotniczy. Ma do dyspozycji całe zastępy wybitnych fachowców, od dr Ryszarda poczynając a na takich diehard-fighterach kończąc. Z koncesją problemu nigdy nie było, to z AOC też nie będzie. |
|
Data: 2010-04-15 14:02:45 | |
Autor: p 47 | |
opinie wbrew | |
Użytkownik "/dev/SU45" <nie.ma@w.pl> napisał w wiadomości news:hq5cme$28k$1inews.gazeta.pl... Jakie zatem okoliczności wykluczają wg ciebie taką mozliwość. Dlaczego , Czyli potwierdza się, ze jesli zadac ci konkretne pytania to jestes w stanie wydac z siebie jedynie bełkot... p47 |
|
Data: 2010-04-15 22:40:04 | |
Autor: Janusz Pabłocki | |
opinie wbrew | |
> W dniu 2010-04-15 14:02, p 47 pisze:
Czyli potwierdza się, ze jesli zadac ci konkretne pytania to jestes w Jaki masz nalot? -- Janusz |
|
Data: 2010-04-16 08:46:01 | |
Autor: porterhouse | |
opinie wbrew | |
Jaki masz nalot? On ma zerowy, no moze 'nalecial' kiedys komus za skore - to jest jego caly nalot. Facet jest tu znany z debilowatych wypocin. -- |
|