opłacalność ubezpieczenia auta w BRE Banku / innych bankach

Data: 2009-07-25 22:29:54
Autor: kredytywkarpaczu
opłacalność ubezpieczenia auta w BRE Banku / innych bankach
ostro reklamuje się multibank,
czy ich oferta jest tańsza od np. Link4 albo Warty?
albo czy jest np. opłacalna dla aut drogich a nieopłacalna dla tanich albo ew. odwrotnie?

czy w ogóle warto ubezpieczać auto nie bezpośrednio
u ubezpieczyciela ale za pośrednictwem banku internetowego?

Data: 2009-07-25 14:37:00
Autor: bradley.st
opłacalność ubezpieczenia auta w BRE Banku / innych bankach
Data: 2009-07-25 23:47:58
Autor: kredytywkarpaczu
opłacalność ubezpieczenia auta w BRE Banku / innych bankach
Czy Ty aby nie masz zadanej pokuty? ;)

http://groups.google.pl/group/pl.biznes.banki/msg/020b6115f7af6bba

nie!

Data: 2009-07-26 09:09:33
Autor: mysiar
kredytywkarpaczu@op.pl wrote:
[...]

multibank sie ostro reklamuje, nawet do mnie wydzwaniali do czasu jak powiedzialem, ze chce tylko OC
wiecej juz nikt nie zadzwonil :)

pewnie im zalezy tylko na spaśnych pakietach z AC za parę tysi :)

Data: 2009-07-26 11:45:57
Autor: zlotowinfo
Użytkownik "mysiar" <psynowiec@WYTNIJTOop.pl> napisał w wiadomości news:h4gvfm$90k$1news.onet.pl...
[...]

ja próbowałem w mbanku proponowali najtańsze dla mnie hdi bez NW
poszedłem bezpośrednio do hdi dostałem 20zł taniej z NW

Data: 2009-08-01 02:04:57
Autor: Marcin Wasilewski
Użytkownik "zlotowinfo" <usuntousun@go2.pl> napisał w wiadomości news:h4h8kf$nu6$1inews.gazeta.pl...

ja próbowałem w mbanku proponowali najtańsze dla mnie hdi bez NW
poszedłem bezpośrednio do hdi dostałem 20zł taniej z NW

    A nie dalej jak 3 dni temu w tv był program jak działa ta firma. W skrócie pewien pan miał stłuczkę, złożył wniosek o odszkodowanie, ale ubezpieczyciel stwierdził, że szkody są większe niż mogły by powstać w opisanej stłuczce i zamiast odszkodowania złożył doniesienie do prokuratury, powołując się na opinię rzeczoznawców z firmy. Prokurator oskarżył tego pana, po czym pan ten 6 lat udowadniał w sądzie, że nie jest wielbłądem. A gdy po uprawomocnieniu się wyroku uniewinniającego go w sprawie karnej ponownie zgłosił się do ubezpieczyciela po odszkodowanie, usłyszał jedynie, że... się przedawniło.
    Oczywiście gdy reporterzy próbowali dotrzeć do kogokolwiek w tej firmie, kto miałby w tej sprawie coś do powiedzenia, było to niemożliwe. Na pisemne zapytanie potrafili odpowiedzieć tylko tyle, że... nie komentują publicznie spraw, które znalazły swój finał w sądzie.

Data: 2009-08-01 02:30:15
Autor: Marcin Wasilewski
opłacalność ubezpieczenia auta w BRE Banku / in nych bankach
Użytkownik "Marcin Wasilewski" <jakis@adres.pewnie.je.st> napisał w wiadomości news:h500r4$hfi$1news.task.gda.pl...

[...]

[...]

Znalazłem ten materiał:

http://interwencja.interia.pl/archiwum/news?inf=1344939

Data: 2009-07-26 09:16:12
Autor: RobertS
[...]

nie chodzi o to tylko, aby było taniej o jakości ubezpieczenia można pisać dopiero po likwidacji szkody; niestety ale mnie to ostatnio spotkało, jednak sprawa została dobrze załatwiona, odszkodowanie otrzymałem i generalnie jest ok

ubezpieczyciel to Multi Ubezpieczenia, który w zasadzie tylko pobiera składkę, likwidacja szkody to już Ergo Hestia

a wracając do cen to w moim przypadku w Multi płaciłem 1150 zł, a L4 chciał za praktycznie to samo 1400 zł

RobertS

Data: 2009-07-26 08:11:36
Autor: Wemif
RobertS <bob75@xpostx.pl> wrote:

nie chodzi o to tylko, aby było taniej o jakości ubezpieczenia można pisać dopiero po likwidacji szkody; niestety ale mnie to ostatnio

To zależy. Jeśli ktoś kupuje tylko OC, to jakość ubezpieczenia nie
ma znaczenia. Liczy się tylko cena.

a.

Data: 2009-07-26 10:59:22
Autor: sunwick
opłacalność ubezpieczenia auta w BRE Banku / inn ych bankach

To zależy. Jeśli ktoś kupuje tylko OC, to jakość ubezpieczenia nie
ma znaczenia. Liczy się tylko cena.

no nie wiem, ubezpieczyciel nie wyplaci OC poszkodowanemu (z
jakichstam przyczyn) to tenze bedzie nas scigal o odszkodowanie, wiec
nie jest to bez znaczenia jaka to firma :)
przyklad extremalny ale jednak

Data: 2009-07-26 11:13:43
Autor: RobertS
[...]

gdybym kupowal TYLKO OC to jednak kierowałbym się przede wszystkim ceną, poza tym każde TU może robić "problemy" zwłaszcza jeżeli przypadek jest jakiś trudny...

RobertS

Data: 2009-07-26 15:45:58
Autor: Mithos
sunwick pisze:
no nie wiem, ubezpieczyciel nie wyplaci OC poszkodowanemu (z
jakichstam przyczyn) to tenze bedzie nas scigal o odszkodowanie, wiec
nie jest to bez znaczenia jaka to firma :)
przyklad extremalny ale jednak

Raczej jest to przykład MOCNO ekstremalny.

--
Mithos

Data: 2009-07-26 14:35:23
Autor: Krzysztof Drewicz
On 2009-07-26, RobertS <bob75@xpostx.pl> wrote:
czy ich oferta jest tańsza od np. Link4 albo Warty?

spotkało, jednak sprawa została dobrze załatwiona, odszkodowanie otrzymałem i generalnie jest ok

Mi Hestia (kupiona w jakimś supermarkecie, tj w takim kiosku bodajże w
Złotych Tarasach w DC) oddała 305 zł za holowanie (miałem wtedy OC + HCA
w opcji mini). Oddać nie musiała bo holowałem 'znajomym' laweciarzem a
nie takim który przyjedzie po zgłoszeniu na partyline.

ubezpieczyciel to Multi Ubezpieczenia, który w zasadzie tylko pobiera składkę, likwidacja szkody to już Ergo Hestia

Teraz mam ubezpieczenie z Hestii (OC,AC,Assistance) kupione w
BREUbezpieczenia za pośrednictwem mBanku. Zaleta taka że Pani Z Kiosku
chciała robić nie wiadomo jakie hocki-klocki abym dostał większą zniżkę
i jakieś oględziny auta przed AC. (Samochodzik wart jest <25 k pln).

a wracając do cen to w moim przypadku w Multi płaciłem 1150 zł, a L4 chciał za praktycznie to samo 1400 zł

L4 miałem krótko (poprzedni właściciel miał L4 i na 2-3 miesiące mi
zostało L4), z dowcipów: jeśli Ty masz L4, i człowiek który wjechał w
Ciebie od tyłu też ma L4 (parking, prędkości klasy 10 km/h) to Ty
ponosisz połowę winy i dostaniesz nie 200 zł a 100 zł. O, logika. Wadą Hestii jest trudność zakupu przez www/0-800, trzeba mieć jakiegoś
pośrednika, a zaletą zakupu w mBanku jest to że można dość łatwo
podzielić sobie składkę na raty, dobrać np NW.

kd,
ps. Przed zakupem produktu np mDirect sugeruję się zastanowić czy komuś
nie będzie potrzebna zielona karta, bo do mDirect takiej nie wydają.

--
Krzysztof Drewicz
Podsłuchane na pogrzebie: "Wiem, że to niezręcznie pytać o takie rzeczy w tej

Data: 2009-07-27 07:31:41
Autor: Mariusz
RobertS <bob75@xpostx.pl> napisał(a):
[...]

 dokladnie TU BRE Ubezpieczenia, a nie multi ubezpieczenia. Jest to to samo TU
co w mbanku - taka spolka corka BRE.  Ja moge takze polecic ubezpieczenia w BRE - nie zawiodlem sie nigdy, zawsze
bezproblemowo bylem obsluzony i rozliczony. Polecam takze skorzystanie z opcji
dodatkowych,ktore u innych ubezpieczycieli nie sa takie "oczywiste" jak w BRE
- ja np. kilka razy korzystalem z assistance - lawety. nigdy nie bylo
najmniejszego problemu - ostatnio wiozlem sie do podpoznanskiej wioski bo tam
mi bylo taniej naprawiac. Z tego co wiem, wielu konkurencyjnych
ubezpieczycieli ma malutki dopisek przy assistance - "do najblizszego
serwisu", badz tez " do najblizszego serwisu ASO". Dziekuje bardzo za
sciagniecie mnie "byle gdzie", badz do ASO VW - zaplacilbym za naprawde jak za
zboze. A tu mam do 25km i nikomu nic do tego dokad mnie koles sciaga. --

Data: 2009-07-28 02:05:15
Autor: Taryk Abu-Hassan
Mariusz wrote:
A tu mam do 25km i nikomu nic do tego dokad mnie koles sciaga.

Pod warunkiem, ze przyjada. Do mnie nie mogli dotrzec przez 6 godzin.
W koncu sie wkurzylem i w ciagu 45 minut bylem w serwisie.
Po drodze bylo z 5 telefonow do Benefii o firmy od Assistance. Zenada..
--
tah

Data: 2009-07-26 11:25:50
Autor: Kenny
Użytkownik wrote:
> [...]
|
| czy w ogóle warto ubezpieczać auto nie bezpośrednio
| u ubezpieczyciela ale za pośrednictwem banku internetowego?

Nie wiem jak multi, ale mBank to kicha. Najtansza z tego co mieli byla benefia (nota bene za tyle samo ile kupiona normalnie w salonie fiata).

Gdy szukalem, nawet sie reklamowali ze oddaja roznice jak sie tansze znajdzie. Nie chcialo mi sie tego sprawdzac, gdy w takim Generali od reki znalazlem pakiet kilkaset zl taniej.

Oczywicie axa, link, ptu czy inne badziewia sprawdzalem na wstepie i byly drozsze, wiec taka moja rada - nie skreslaj porzadnych ubezpieczycieli i nie lec od razu to tych, ktorzy sie reklamuja jako najtansi.

Moze sie zdaryc ze u jakiegos sie zalapiesz na promocje o istnieniu ktorej nawet nie wiedziales z tytulu wieku kierowcy, wieku auta, czy innych rzeczy - i tu moja druga rada - nie warto u posrednikow / brokerow sprzedajacych wielu ubezpieczycieli, bo kalkuluja wedlug standardu i niewiele moga zrobic.

--
Wojtek
Pozdrowienia

Data: 2009-07-26 12:07:30
Autor: RobertS
[...]

Faktem jest, że im wyższa składka tym większa możliwość manewru. W każdym roku sprawdzam warunki u kilku ubezpieczycieli i wybieram najkorzystniejszą ofertę. Ostatnie 2 lata to BRE Ubezpieczenia i jestem zadowolony z obsługi.

RobertS

Data: 2009-07-26 13:31:58
Autor: kredytywkarpaczu
opłacalność ubezpieczenia auta w BRE Banku / innych bankach
Moze sie zdaryc ze u jakiegos sie zalapiesz na promocje o istnieniu ktorej nawet nie wiedziales z tytulu wieku kierowcy, wieku auta, czy innych

widze że kolega zorientowany to podpytam o jeszcze jeden szczegół

aktualnie kupuje niepotrzebnego mi fiata 126p w celu ratowania zniżek ubezp.
chcę ubezpieczyć jakikolwiek pojazd bo w połowie sierpnia 2009 mija dwa lata
chodzenia piechotą, a w grudniu chcę kupić b.fajne autko za ok. 110.000zł
obecnie kupowany wyrób samochodopodobny i obecnie kupowane ubezpieczenie ma tylko i wyłącznie służyć jednemu celowi: ocaleniu maksymalnych zniżek za możliwie najniższą (niepotrzebną do niczego) składkę. Fiat 126p będzie sobie grzecznie stać pod domem i rdzewieć bo nie jest mi w ogóle potrzebny.

Czy w tej sytuacji (dla osiągniecia ww. celu) mam kupić samo OC czy OC+AC
i ew. jaką wersję AC? Innymi słowami, czy w przypadku kupienia fiata 126p
i wykupienia samego OC, w grudniu 2009 nie okaże się przykra niespodzianka
że zachowałem np. tylko zniżki w OC a utraciłem w AC bo ostatnie AC wygasło
w sierpniu 2007 (więc w grudniu będzie już ponad 24 miesiące)

Nie umiem zidentyfikować pola ew. niebezpieczeństwa utraty zniżek ale może
np. okaże się, że jakaś supertania firma znana jest z niewystawiania
zaświadczeń o prawie do zniżek (i wtedy cel definiowany jako ratowanie
zniżek byłby nieosiągnięty? Czy w opinii kolegi, pod założeniem nie używania fiata 126p mogę wybrać po prostu najtańszą ofertę (bo likwidacja szkód mnie nie interesuje) czy mam na coś uważać?

Data: 2009-07-26 19:16:43
Autor:
kredytywkarpaczu@op.pl napisał(a):
> [...]

zniżek byłby nieosiągnięty? Czy w opinii kolegi, pod założeniem nie używania fiata 126p mogę wybrać po prostu najtańszą ofertę (bo likwidacja szkód mnie nie interesuje) czy mam na coś uważać?

Nie jestem pewny ale prawo do znizek maja tylko Ci kierowcy, którzy
ubezpieczaja swoje auta w sposob ciagly, tzn bez przerwy....Jesli nawet
ubezpieczysz sobie malucha to nie jestem pewny czy bedziesz mial w grudniu
pelne znizki (nie wiem jakie miales wczesniej). Co do AC, to po pierwsze -
malucha raczej ciezko Ci bedzie ubezpieczyc, bo nie ubezpieczaja aut starszych
niz 10 lat, po drugie raczej wymagane są zabezpieczenia, czy to mechaniczne
czy elektroniczne, a jak wiadomo malucha palcem wskazujacym otworzy
przedszkolak :D Ale jest tez dobra strona medalu: ostatnio ubezpieczalem swoją
fabie w Link4, i konsultant przeniosl mi znizki z OC na AC, ale nie wiem czy
to byla taka promocja, czy zawsze tak postepuja. Lepiej bedzie jak zadzwonisz
do nich pod 0 801 001 444 czy jakos tak, sprawdza na ich stronie www, albo
wogole do innego TU, tam Ci wszystko powiedza.

Data: 2009-07-26 21:58:17
Autor: Pete
W dniu 26.07.09 21:16, 2granat@WYTNIJ.gazeta.pl pisze:
[...]

Podobne przeniesienie zniżek OC na AC jest w Benefii. Ale, oczywiście nie przez mBank, bo ten wylicza standardową ofertę.

--
Pete

Data: 2009-07-27 17:22:26
Autor: Kenny
Użytkownik wrote:

> [...]
| kolegi, pod założeniem nie używania fiata 126p mogę wybrać po prostu
| najtańszą ofertę (bo likwidacja szkód mnie nie interesuje) czy mam na

Koledzy juz w zasadzie wszystko napisali.

AC i OC liczy sie osobno... komus przepisali znizki z OC na AC - super.

No i wlasnie mozesz miec problem z kupieniem AC na stare auto (pow 10 lat), ale probuj, mysle ze gdzies sie uda.

Z niewstawianiem zaswiadczen o stazu sie nie spotkalem.

Nie jestem pewien czy straty znizek z powodu braku ciaglosci sa takie same jak z powodu szkody - jesli tak, tracisz 20% na dwa lata. Oczywiscie standardowo, nie jets powiedziane ze jakis ubezpieczyciel nie potraktuje Cie ulgowo.

--
Wojtek
Pozdrowienia

Data: 2009-07-27 18:17:36
Autor: Valdi.Pavlack
opłacalność ubezpieczenia auta w BRE Banku / i nnych bankach
"Kenny" news:4a6dc633$1news.home.net.pl

No i wlasnie mozesz miec problem z kupieniem AC na stare auto (pow 10
lat),
ale probuj, mysle ze gdzies sie uda.

A czemu ma się nie udać kupić AC na bryczkę, która ma więcej niż 10 lat -
prawda jest taka, że wiek samochodu to nie wszystko.

Data: 2009-07-27 17:22:30
Autor:
Valdi.Pavlack <Valdi.Pavlack@PSL.NOspam.pl> napisał(a):
> [...]

A czemu ma się nie udać kupić AC na bryczkę, która ma więcej niż 10 lat -
prawda jest taka, że wiek samochodu to nie wszystko.

zgadza się wiek auta to nie wszystko, ale z reguly tak jest ze na auta starsze
niz 10 lat ciezko jest wykupic AC, tak to juz jest....

A co do utraty znizek, to w roznych TU jest roznie, w L4 traci się 10% na rok :D --

Data: 2009-07-27 19:49:50
Autor: Valdi.Pavlack
opłacalność ubezpieczenia auta w BRE Banku / i nnych bankach
<2granat@WYTNIJ.gazeta.pl> news:h4knom$9af$1inews.gazeta.pl

zgadza się wiek auta to nie wszystko, ale z reguly tak jest ze na auta
starsze
niz 10 lat ciezko jest wykupic AC, tak to juz jest....

Możesz rozwinąć swoją myśl?
Osobiście znam wiele osób, które mają samochody, które mają więcej niż 10
lat (ot choć by moi sąsiedzi ze swoim seicento z 98 roku), którzy rok w rok
wykupują pakiet OC+AC i jakoś nigdy nie słyszałem, że by mieli problemy z
wykupieniem tego ostatniego.

Data: 2009-07-27 23:29:23
Autor: Ra
Valdi.Pavlack pisze:
[...]

bo zaczeli jak auto miało < 10 lat i wtedy kontynuować z reguły można

Data: 2009-07-27 19:54:05
Autor: Pete
W dniu 27.07.09 18:17, Valdi.Pavlack pisze:
[...]

Bo trzeba znaleźć kogoś, kto sprzeda...

prawda jest taka, że wiek samochodu to nie wszystko.

W przypadku AC komunikacyjnego - wystarczy :)

--
Pete

Data: 2009-07-27 20:33:21
Autor: Valdi.Pavlack
opłacalność ubezpieczenia auta w BRE Banku / i nnych bankach
"Pete" news:h4kpjb$q2d$2news.dialog.net.pl

Bo trzeba znaleźć kogoś, kto sprzeda...
W przypadku AC komunikacyjnego - wystarczy :)

No to ja już nic z tego nie rozumiem. W jednym ze swoich poprzednich postów
wspomniałem o sąsiadach i ich seicento z 98 roku, na które wykupują pakiecik
OC+AC. Ubezpieczenie z tego co się orientuje mają w HDI czy jak się to tam
nazywa :)
W związku z tym czy to całe HDI (zwał jak zwał) jest wyjątkiem na rynku czy
też patrzą przy wykupie AC na to kto danym autem jeździ, jak jeździ (jazda
bezszkodowa), jaka marka itp.

Data: 2009-07-27 21:10:13
Autor: Marcin Mokrzycki
On Mon, 27 Jul 2009 20:33:21 +0200, Valdi.Pavlack wrote:

W związku z tym czy to całe HDI (zwał jak zwał) jest wyjątkiem na rynku czy
też patrzą przy wykupie AC na to kto danym autem jeździ, jak jeździ (jazda
bezszkodowa), jaka marka itp.

OIDP to w większości towarzystw nie wykupisz AC na samochód mający ponad 10
lat, chyba że to jest to kontynuacja ubezpieczenia u danego
ubezpieczyciela.

--
Marcin Mokrzycki
gg:659336  o2:mmokrzycki

Data: 2009-07-27 21:24:05
Autor: Valdi.Pavlack
opłacalność ubezpieczenia auta w BRE Banku / i nnych bankach
"Marcin Mokrzycki" news:101c9n2h9zmt0$.8gzs1nl4qrgk.dlg40tude.net

OIDP to w większości towarzystw nie wykupisz AC na samochód mający ponad
10
lat, chyba że to jest to kontynuacja ubezpieczenia u danego
ubezpieczyciela.

O i to zmienia postać rzeczy - kontynuacja.
Rozumiem w związku z twoją wypowiedzią, że jeżeli z powodu jakiegoś tam
kaprysu nabył bym sobie 10 letni samochód (np. zdezelowanego Lanosa albo
Nubirę) to raczej mam nikłą szansę na zakup AC - czy dobrze rozumiem?

Data: 2009-07-27 22:06:49
Autor: Marcin Mokrzycki
On Mon, 27 Jul 2009 21:24:05 +0200, Valdi.Pavlack wrote:

O i to zmienia postać rzeczy - kontynuacja.

Z tym nie ma problemu.

Rozumiem w związku z twoją wypowiedzią, że jeżeli z powodu jakiegoś tam
kaprysu nabył bym sobie 10 letni samochód (np. zdezelowanego Lanosa albo
Nubirę) to raczej mam nikłą szansę na zakup AC - czy dobrze rozumiem?

Dokładnie. O ile OC muszą Ci sprzedać, to AC jest nieobowiązkowe i panuje
tutaj pełna dowolność.

--
Marcin Mokrzycki
gg:659336  o2:mmokrzycki

Data: 2009-07-28 07:39:45
Autor: Pete
opłacalność ubezpieczenia auta w BRE Banku / innych bankach

Data: 2009-07-28 08:57:44
Autor: Valdi.Pavlack
opłacalność ubezpieczenia auta w BRE Banku / i nnych bankach

Data: 2009-07-27 09:36:20
Autor: K.K.
opłacalność ubezpieczenia auta w BRE Banku / in nych bankach
czy ich oferta jest tańsza od np. Link4 albo Warty?
albo czy jest np. opłacalna dla aut drogich
a nieopłacalna dla tanich albo ew. odwrotnie?

Może być tak, ża dla tego samego samochodu sąsiad będzie zadowolony z ubezpieczenia, a tobie wyjdzie najdrożej u tego samego TU. Niemal wszystkie opce możliwe.

czy w ogóle warto ubezpieczać auto

Warto, ale trzreba sprawdzić gdzie dla ciebie będzie najtaniej, najkorzystniej, a nie dla twojego sąsiada, więc jego nie pytaj.

Data: 2009-07-29 01:32:52
Autor: AJ
opłacalność ubezpieczenia auta w BRE Banku / innych bankach

Data: 2009-07-29 19:53:48
Autor: Pete
W dniu 29.07.09 10:32, AJ pisze:
On 25 Lip, 22:29, kredytywkarpa...@op.pl wrote:
[...]

Witam,
właśnie odnawiam OC/AC w mDirect (mBank).
Samochód Honda Civic '98, zniżki 50% OC, 30% AC. W mBanku policzyli (z
wykupieniem wszystkich opcji typu brak amortyzacji części, 0% udział
własny w szkodzie i kradzieży, NW, mini assistance) ok 1230 zł z
rozbiciem na 12 rat.
Pani z Link 4 która dzwoniła wcześniej z ofertą za podoby pakiet
chciała ok 1800 zł.

Auto ma ponad 10 lat, więc z AC w nowym TU będzie generalnie problem.

Ale sprawdź benefia24.pl - mieli przeniesienie zniżek z OC na AC, więc w Twoim przypadku dodatkowe 20% na składce AC.

--
Pete

Data: 2009-07-31 23:15:07
Autor: Kenny
AJ wrote:

> [...]
| pobicia przez naziemnych i internetowych ubezpieczycieli. W tym roku
| nie sprawdzałem wszystkich, ale płacę w sumie ok 300zł mniej niż w
| zeszłym (większe zniżki) no i zależy mi na AC (kontynuacja
| ubezpieczenia)
| Na plus mogę zaliczyć:
| - fajny system składania wniosku, przy okazji każdy może sobie
| sprawdzić aktualną wartość auta
| - nie ma żadnej ściemy przy wypełnianiu, wszystko podane jak na
| talerzu
| - opcje dodatkowe do wyboru do koloru
| - możliwość rozbicia na 2, 4, 12 rat (oczywiście nie za darmo, w moim

Terefere, nie do pobicia jest gdy sie nie znajdzie tanszej oferty.

Za pakiet do Marei Weekend z 2000r. wlasnie we wrzesniu zeszlego roku zaplacilem w Generali ok 300zl mniej niz chcieli w mBanku.

--
Wojtek
Pozdrowienia

opłacalność ubezpieczenia auta w BRE Banku / innych bankach