opłacalność ubezpieczenia auta w BRE Banku / innych bankach

Data: 2009-07-26 09:16:12
Autor: RobertS
opłacalność ubezpieczenia auta w BRE Banku / innych bankach
ostro reklamuje się multibank,
czy ich oferta jest tańsza od np. Link4 albo Warty?
albo czy jest np. opłacalna dla aut drogich a nieopłacalna dla tanich albo ew. odwrotnie?

czy w ogóle warto ubezpieczać auto nie bezpośrednio
u ubezpieczyciela ale za pośrednictwem banku internetowego?

nie chodzi o to tylko, aby było taniej o jakości ubezpieczenia można pisać dopiero po likwidacji szkody; niestety ale mnie to ostatnio spotkało, jednak sprawa została dobrze załatwiona, odszkodowanie otrzymałem i generalnie jest ok

ubezpieczyciel to Multi Ubezpieczenia, który w zasadzie tylko pobiera składkę, likwidacja szkody to już Ergo Hestia

a wracając do cen to w moim przypadku w Multi płaciłem 1150 zł, a L4 chciał za praktycznie to samo 1400 zł

RobertS

Data: 2009-07-26 08:11:36
Autor: Wemif
RobertS <bob75@xpostx.pl> wrote:

nie chodzi o to tylko, aby było taniej o jakości ubezpieczenia można pisać dopiero po likwidacji szkody; niestety ale mnie to ostatnio

To zależy. Jeśli ktoś kupuje tylko OC, to jakość ubezpieczenia nie
ma znaczenia. Liczy się tylko cena.

a.

Data: 2009-07-26 10:59:22
Autor: sunwick
opłacalność ubezpieczenia auta w BRE Banku / inn ych bankach

To zależy. Jeśli ktoś kupuje tylko OC, to jakość ubezpieczenia nie
ma znaczenia. Liczy się tylko cena.

no nie wiem, ubezpieczyciel nie wyplaci OC poszkodowanemu (z
jakichstam przyczyn) to tenze bedzie nas scigal o odszkodowanie, wiec
nie jest to bez znaczenia jaka to firma :)
przyklad extremalny ale jednak

Data: 2009-07-26 11:13:43
Autor: RobertS
[...]

gdybym kupowal TYLKO OC to jednak kierowałbym się przede wszystkim ceną, poza tym każde TU może robić "problemy" zwłaszcza jeżeli przypadek jest jakiś trudny...

RobertS

Data: 2009-07-26 15:45:58
Autor: Mithos
sunwick pisze:
no nie wiem, ubezpieczyciel nie wyplaci OC poszkodowanemu (z
jakichstam przyczyn) to tenze bedzie nas scigal o odszkodowanie, wiec
nie jest to bez znaczenia jaka to firma :)
przyklad extremalny ale jednak

Raczej jest to przykład MOCNO ekstremalny.

--
Mithos

Data: 2009-07-26 14:35:23
Autor: Krzysztof Drewicz
On 2009-07-26, RobertS <bob75@xpostx.pl> wrote:
czy ich oferta jest tańsza od np. Link4 albo Warty?

spotkało, jednak sprawa została dobrze załatwiona, odszkodowanie otrzymałem i generalnie jest ok

Mi Hestia (kupiona w jakimś supermarkecie, tj w takim kiosku bodajże w
Złotych Tarasach w DC) oddała 305 zł za holowanie (miałem wtedy OC + HCA
w opcji mini). Oddać nie musiała bo holowałem 'znajomym' laweciarzem a
nie takim który przyjedzie po zgłoszeniu na partyline.

ubezpieczyciel to Multi Ubezpieczenia, który w zasadzie tylko pobiera składkę, likwidacja szkody to już Ergo Hestia

Teraz mam ubezpieczenie z Hestii (OC,AC,Assistance) kupione w
BREUbezpieczenia za pośrednictwem mBanku. Zaleta taka że Pani Z Kiosku
chciała robić nie wiadomo jakie hocki-klocki abym dostał większą zniżkę
i jakieś oględziny auta przed AC. (Samochodzik wart jest <25 k pln).

a wracając do cen to w moim przypadku w Multi płaciłem 1150 zł, a L4 chciał za praktycznie to samo 1400 zł

L4 miałem krótko (poprzedni właściciel miał L4 i na 2-3 miesiące mi
zostało L4), z dowcipów: jeśli Ty masz L4, i człowiek który wjechał w
Ciebie od tyłu też ma L4 (parking, prędkości klasy 10 km/h) to Ty
ponosisz połowę winy i dostaniesz nie 200 zł a 100 zł. O, logika. Wadą Hestii jest trudność zakupu przez www/0-800, trzeba mieć jakiegoś
pośrednika, a zaletą zakupu w mBanku jest to że można dość łatwo
podzielić sobie składkę na raty, dobrać np NW.

kd,
ps. Przed zakupem produktu np mDirect sugeruję się zastanowić czy komuś
nie będzie potrzebna zielona karta, bo do mDirect takiej nie wydają.

--
Krzysztof Drewicz
Podsłuchane na pogrzebie: "Wiem, że to niezręcznie pytać o takie rzeczy w tej

Data: 2009-07-27 07:31:41
Autor: Mariusz
RobertS <bob75@xpostx.pl> napisał(a):
[...]

 dokladnie TU BRE Ubezpieczenia, a nie multi ubezpieczenia. Jest to to samo TU
co w mbanku - taka spolka corka BRE.  Ja moge takze polecic ubezpieczenia w BRE - nie zawiodlem sie nigdy, zawsze
bezproblemowo bylem obsluzony i rozliczony. Polecam takze skorzystanie z opcji
dodatkowych,ktore u innych ubezpieczycieli nie sa takie "oczywiste" jak w BRE
- ja np. kilka razy korzystalem z assistance - lawety. nigdy nie bylo
najmniejszego problemu - ostatnio wiozlem sie do podpoznanskiej wioski bo tam
mi bylo taniej naprawiac. Z tego co wiem, wielu konkurencyjnych
ubezpieczycieli ma malutki dopisek przy assistance - "do najblizszego
serwisu", badz tez " do najblizszego serwisu ASO". Dziekuje bardzo za
sciagniecie mnie "byle gdzie", badz do ASO VW - zaplacilbym za naprawde jak za
zboze. A tu mam do 25km i nikomu nic do tego dokad mnie koles sciaga. --

Data: 2009-07-28 02:05:15
Autor: Taryk Abu-Hassan
Mariusz wrote:
A tu mam do 25km i nikomu nic do tego dokad mnie koles sciaga.

Pod warunkiem, ze przyjada. Do mnie nie mogli dotrzec przez 6 godzin.
W koncu sie wkurzylem i w ciagu 45 minut bylem w serwisie.
Po drodze bylo z 5 telefonow do Benefii o firmy od Assistance. Zenada..
--
tah

opłacalność ubezpieczenia auta w BRE Banku / innych bankach