oplata OC

Data: 2009-04-19 22:16:14
Autor: Piter
oplata OC
Czy robią problemy gdy OC opłaca ojciec, brat, żona etc?

--
    Piter

Data: 2009-04-20 01:23:21
Autor: 085
oplata OC
Użytkownik "Piter" <brak@emaila.pl> napisał w wiadomości news:Xns9BF2E28C8BF66vikolocalhost.net...
Czy robią problemy gdy OC opłaca ojciec, brat, żona etc?

nie

zul

Data: 2009-04-20 07:59:37
Autor: Dominik
oplata OC
085 pisze:
Czy robią problemy gdy OC opłaca ojciec, brat, żona etc?

nie

wiesz, jeszcze zależy jak to wygląda...
czy chodzi o sam fakt "dania" kasy w okienku, czy Ty ustalasz polisę na kogoś....

--
Dominik
Octavia/Cordoba

Data: 2009-04-20 15:32:58
Autor: Piter
oplata OC
na  ** p.m.s **  Dominik pisze tak:

czy chodzi o sam fakt "dania" kasy w okienku

Tak. Np brat daje kasę i odbiera za mnie moja polisę.

--
    Piter
    vw golf mk2

Data: 2009-04-20 06:40:42
Autor: BearBag
oplata OC
zaplacic mozesz, podpisac umowy juz nie.

Data: 2009-04-20 15:51:20
Autor: Maverick
oplata OC
Piter wrote:
na  ** p.m.s **  Dominik pisze tak:

czy chodzi o sam fakt "dania" kasy w okienku

Tak. Np brat daje kasę i odbiera za mnie moja polisę.

Zaden problem - ja jeszcze za "siebie" nie placilem, a auta mma od 4 lat (placil tato lub mama, a auta na mnie lub szwagra)

--
Regards,
Maverick

Data: 2009-04-20 16:35:22
Autor:
oplata OC
Maverick <maveWYTNIJ_TO_I_TOrick_1@poczta.fm> napisał(a):
Piter wrote:
> Zaden problem - ja jeszcze za "siebie" nie placilem, a auta mma od 4 lat (placil tato lub mama, a auta na mnie lub szwagra)

skad ja to znam......tato wykupisz bo wiesz nie mam czasu..... :)

teraz dzieki tym directom wszystko sam robie po pracy i bez stresu....

Data: 2009-04-20 15:52:20
Autor: Maverick
oplata OC
BearBag wrote:
zaplacic mozesz, podpisac umowy juz nie.

jesli przedluza to nie problem - bo przedluza sie automatycznie. Ale pierwsza "musi" podpisac.

--
Regards,
Maverick

Data: 2009-04-20 21:43:26
Autor: Piter
oplata OC
na  ** p.m.s **  Maverick pisze tak:

jesli przedluza to nie problem - bo przedluza sie automatycznie. Ale pierwsza "musi" podpisac.

Pierwszą mam podpisaną ;)

--
    Piter
    vw golf mk2

Data: 2009-04-30 21:18:42
Autor: rabar-bar
oplata OC

Użytkownik "Maverick" <maveWYTNIJ_TO_I_TOrick_1@poczta.fm> napisał w wiadomości news:gshumk$7vd$2inews.gazeta.pl...
BearBag wrote:
zaplacic mozesz, podpisac umowy juz nie.

jesli przedluza to nie problem - bo przedluza sie automatycznie. Ale pierwsza "musi" podpisac.

Musi podpisać ubezpieczający. Ubezpieczający nie musi być ubezpieczonym.

pozdrawiam
raB

oplata OC