opłata pobrana przez BZWBK...tylko za co?

Data: 2011-03-29 00:02:04
Autor: Kamil Jońca
opłata pobrana przez BZWBK...tylko za co?
RobertS <bob75@xpostx.pl> writes:

przelałem na konto oszczędnościowe w BZWBK kilka setek, a bank
radośnie pobrał sobie 4,99 zł...tylko za co?

przelewów wychodzących nie było, na infolinii nie wiedzą, o co chodzi
mogę dowiedzieć się TYLKO w placówce banku!

i tak, za 4,99 zł (prawdopodobnie niesłusznie pobranej
prowizji/opłaty) będę musiał iść do oddziału, ile mi to czasu zajmie -
nie wiem, masakra, dlaczego nie można tego przez tel. wyjaśnić?

Spróbuj najpierw wysłać maila do rzecznika klienta, a jeśli nie
zadziała, to wyślij pocztą, przy czym w liście zawrzyj żądanie pokrycia
"paroma złotymi" Twojego czasu, listu poleconego i tonera do drukarki.
KJ

Keyboard error press F1 continue

opłata pobrana przez BZWBK...tylko za co?