opłata roczna za KK BZWBK

Data: 2010-03-19 02:51:34
Autor: Krzysiek
opłata roczna za KK BZWBK
Czy z opłaty rocznej za KK można się jakoś zwolnić(=wynegocjować)
jeśli brakuje do limitu transakcji przewidzianego w TOiP?
Parę miesięcy zostało, ale widzę, że tego limitu już raczej nie
wyrobię (cena przeprowadzania transakcji zagranicznych głównie karta
Polbanku;).
Jeśli nie to jakie sa obecnie możliwości przeniesienia karty? Coś
polecacie? W Polbanku mam MC więc raczej Visa, rok albo lepiej więcej
gratis, dobrze by było aby był pin on line(czego obecnie na mojej
karcie BZWBK brak, tak to bym może tą opłatę roczną za kartę zapłacił
i tyle)

Data: 2010-03-19 09:57:51
Autor: xbartx
opłata roczna za KK BZWBK
Dnia Fri, 19 Mar 2010 02:51:34 -0700, Krzysiek napisał(a):

[...]

Jeżeli masz kk z Polbanku to na pl spróbuj uzyskać KIS z open, wtedy nie będziesz się musiał nigdy martwić limitami.

Data: 2010-03-19 11:01:12
Autor: RobertS
opłata roczna za KK BZWBK
[...]

wszystko zależy od tego ile Ci do wyrobienia limitu brakuje...możesz zostać zwolniony z całej lub części opłaty (dostałem kiedyś całkowite zwolnienie przy limicie wyrobionym w 80%)

RobertS

Data: 2010-03-19 03:15:21
Autor: Krzysiek
opłata roczna za KK BZWBK
On 19 Mar, 11:01, RobertS <bo...@xpostx.pl> wrote:

wszystko zależy od tego ile Ci do wyrobienia limitu brakuje...możesz
zostać zwolniony z całej lub części opłaty (dostałem kiedyś całkowite
zwolnienie przy limicie wyrobionym w 80%)
Wizyta w oddziale czy jakiś inny sposób składanie "wniosku"?
a może sami to zasugerowali?

PS. W pierwszym poście miałem oczywiście na myśli pin off-line, żeby
nie było tak, że każda transakcja trwa wieki.

Data: 2010-03-19 11:43:40
Autor: RobertS
opłata roczna za KK BZWBK

Wizyta w oddziale czy jakiś inny sposób składanie "wniosku"?
a może sami to zasugerowali?

TYLKO i wyłącznie wizyta w placówce banku...taki to bank. Jak powiesz o co chodzi to pracownik połączy Cię z działem "utrzymania klienta" (tak to się chyba nazywa)
i tam będziesz mógł ponegocjować warunki.

RobertS

Data: 2010-03-19 04:52:05
Autor: Jacenty
opłata roczna za KK BZWBK
On 19 Mar, 11:43, RobertS <bo...@xpostx.pl> wrote:
> [...]

to się chyba nazywa)
i tam będziesz mógł ponegocjować warunki.

Ja zadzwoniłem z domu na wubekową kartolinię (telefon na odwrocie
karty), trafiłem na kompetentną osobę i mam kartę gratis na 1 kolejny
rok. Nie musiałem nic podpisywać w oddziale.

Data: 2010-03-19 12:55:34
Autor: RobertS
opłata roczna za KK BZWBK

Ja zadzwoniłem z domu na wubekową kartolinię (telefon na odwrocie
karty), trafiłem na kompetentną osobę i mam kartę gratis na 1 kolejny
rok. Nie musiałem nic podpisywać w oddziale.

nic tylko pozazdrościć, mnie zawsze ciągali do placówki.....i z kart już zrezygnowałem, nie miały żadnej wartości dodanej

RobertS

Data: 2010-03-19 11:37:03
Autor: Pyrtek
opłata roczna za KK BZWBK
Krzysiek pisze:
Czy z opłaty rocznej za KK można się jakoś zwolnić(=wynegocjować)
jeśli brakuje do limitu transakcji przewidzianego w TOiP?
Można. Praktykuję od wielu lat. Trzeba być przekonywującym, tzn posiadać
ofertę konkurencyjną, darmową "nie tylko w pierwszym roku". Załatwia się
osobiście w oddziale. Inaczej nie chcą.
Polecam zostać przy tej karcie, chociaż kursy walut mają bandyckie.

--

Tnx. Pzdr.        Pyrtek.

Data: 2010-03-19 13:05:56
Autor: Krzysztof
opłata roczna za KK BZWBK

"Krzysiek" <kl1@o2.pl> wrote in message news:5f01cbbe-9e4b-490b-a8e5-4bd96661ff1db30g2000yqd.googlegroups.com...
[...]

jezeli interesuje cie karta BZWBK to moze KK Money-wystarczy tylko 5 trans. bezg./mies i jest wtedy darmowa, niewykonanie skutkuje oplata 5zl/mies.
Nie trzeba wyrabiac zadnych limitow.

opłata roczna za KK BZWBK