opłata roczna za KK BZWBK

Data: 2010-03-19 11:01:12
Autor: RobertS
opłata roczna za KK BZWBK
Czy z opłaty rocznej za KK można się jakoś zwolnić(=wynegocjować)
jeśli brakuje do limitu transakcji przewidzianego w TOiP?
Parę miesięcy zostało, ale widzę, że tego limitu już raczej nie
wyrobię (cena przeprowadzania transakcji zagranicznych głównie karta
Polbanku;).

wszystko zależy od tego ile Ci do wyrobienia limitu brakuje...możesz zostać zwolniony z całej lub części opłaty (dostałem kiedyś całkowite zwolnienie przy limicie wyrobionym w 80%)

RobertS

Data: 2010-03-19 03:15:21
Autor: Krzysiek
opłata roczna za KK BZWBK
On 19 Mar, 11:01, RobertS <bo...@xpostx.pl> wrote:

wszystko zależy od tego ile Ci do wyrobienia limitu brakuje...możesz
zostać zwolniony z całej lub części opłaty (dostałem kiedyś całkowite
zwolnienie przy limicie wyrobionym w 80%)
Wizyta w oddziale czy jakiś inny sposób składanie "wniosku"?
a może sami to zasugerowali?

PS. W pierwszym poście miałem oczywiście na myśli pin off-line, żeby
nie było tak, że każda transakcja trwa wieki.

Data: 2010-03-19 11:43:40
Autor: RobertS
opłata roczna za KK BZWBK

Wizyta w oddziale czy jakiś inny sposób składanie "wniosku"?
a może sami to zasugerowali?

TYLKO i wyłącznie wizyta w placówce banku...taki to bank. Jak powiesz o co chodzi to pracownik połączy Cię z działem "utrzymania klienta" (tak to się chyba nazywa)
i tam będziesz mógł ponegocjować warunki.

RobertS

Data: 2010-03-19 04:52:05
Autor: Jacenty
opłata roczna za KK BZWBK
On 19 Mar, 11:43, RobertS <bo...@xpostx.pl> wrote:
> [...]

to się chyba nazywa)
i tam będziesz mógł ponegocjować warunki.

Ja zadzwoniłem z domu na wubekową kartolinię (telefon na odwrocie
karty), trafiłem na kompetentną osobę i mam kartę gratis na 1 kolejny
rok. Nie musiałem nic podpisywać w oddziale.

Data: 2010-03-19 12:55:34
Autor: RobertS
opłata roczna za KK BZWBK

Ja zadzwoniłem z domu na wubekową kartolinię (telefon na odwrocie
karty), trafiłem na kompetentną osobę i mam kartę gratis na 1 kolejny
rok. Nie musiałem nic podpisywać w oddziale.

nic tylko pozazdrościć, mnie zawsze ciągali do placówki.....i z kart już zrezygnowałem, nie miały żadnej wartości dodanej

RobertS

opłata roczna za KK BZWBK