opłata skarbowa-w jakim terminie?

Data: 2009-05-03 19:05:08
Autor: J.S
opłata skarbowa-w jakim terminie?
Chodzi o opłatę PCC czy jakoś tak, taką z okazji kupna np. samochodu..... w ciągu ilu dni od daty na umowie powinienem odwiedzić US i dokonać wpłaty?

Data: 2009-05-03 12:07:54
Autor: Sarpedon
opłata skarbowa-w jakim terminie?
dodam, ze zlozenie PCC oraz dokonanie oplaty mozna wykonac rozlacznie,
tj. najpierw zlozyc PCC a potem dokonac oplaty lub tez odwrotnie. ale
obie czynnosci nalezy wykonac w ciagu 14 dni od daty zawarcia
transakcji

Data: 2009-05-03 21:11:37
Autor: SDD
oplata skarbowa-w jakim terminie?

Uzytkownik "Sarpedon" <krzysztof.schutz@gmail.com> napisal w wiadomosci news:fcc995d7-d3c5-48e1-b0e9-ecc917839aa321g2000vbk.googlegroups.com...

obie czynnosci nalezy wykonac w ciagu 14 dni od daty zawarcia
transakcji

Przy czym jesli juz nie ma sie ochoty dokonac tych dwoch czynnosci w terminie - to lepiej nie zaplacic niz nie zlozyc deklaracji :)

Pozdrawiam
SDD

Data: 2009-05-03 12:53:14
Autor: Sarpedon
oplata skarbowa-w jakim terminie?
skoro juz jestesmy przy temacie, mam pytanie: przy placeniu podatku za
PCC 3, co nalezy wpisac w "okres rozliczenia" przy zakupie pojazdu? sa
dostepne 3 pozycje: RR, typ okresu, okres. zatem RR to np. 09, typ
okresu to M? A w okres co wpisujemy?

Data: 2009-05-03 22:34:27
Autor: SDD
oplata skarbowa-w jakim terminie?

Uzytkownik "Sarpedon" <krzysztof.schutz@gmail.com> napisal w wiadomosci news:b1d43dcf-e66f-4622-8929-61761d628b08z5g2000vba.googlegroups.com...
[...]

No jak typ okresu to M a placimy za kwiecien, to pewnie 04

Pozdrawiam
SDD

Data: 2009-05-03 13:57:10
Autor: Sarpedon
oplata skarbowa-w jakim terminie?
No jak typ okresu to M a placimy za kwiecien, to pewnie 04

zatem jest to wartosc typu okresu zawarcia transakcji, tak?
przykladowo: pojazd kupiony w kwietniu 2009 bedzie mial oznaczenie 09
M 04?

Data: 2009-05-03 23:37:56
Autor: SDD
oplata skarbowa-w jakim terminie?

Uzytkownik "Sarpedon" <krzysztof.schutz@gmail.com> napisal w wiadomosci news:5a0fa0ea-7a06-4d73-aafa-35e93cfc7553g20g2000vba.googlegroups.com...
zatem jest to wartosc typu okresu zawarcia transakcji, tak?
przykladowo: pojazd kupiony w kwietniu 2009 bedzie mial oznaczenie 09
M 04?

Tego nie wiem prawde mowiac - raz tylko w zyciu wypelnialem i placilem PCC-3 :) (PCC sie niby jednorazowo rozlicza a nei meisiecznie)
Prawie co miesiac place natomiast PIT-4 - i tam wlasnie tak podaje - jak za kwiecien to wlasnie M = 04 i tak dalej.

Pozdrawiam
SDD

Data: 2009-05-03 23:12:43
Autor: Sarpedon
On 3 Maj, 23:37, "SDD" <sddwyt...@towszechwiedza.pl> wrote:
> [...]
Tego nie wiem prawde mowiac - raz tylko w zyciu wypelnialem i placilem PCC-3
:) (PCC sie niby jednorazowo rozlicza a nei meisiecznie)

zadzwonilem do US, aby sie dowiedziec w tej sprawie i tak jak
przypuszczalem - jesli transakcja zawarta jest w kwietniu to wpisujemy
09 M 04

Data: 2009-05-03 23:27:19
Autor: Sarpedon
On 4 Maj, 08:12, Sarpedon <krzysztof.sch...@gmail.com> wrote:
> [...]
zadzwonilem do US, aby sie dowiedziec w tej sprawie i tak jak
przypuszczalem - jesli transakcja zawarta jest w kwietniu to wpisujemy

dodam jeszcze, ze eBGŻ oraz mBank nie przepuszczaja zadnych informacji
dot. okresu. eBGŻ wywala po wpisaniu błąd, a mBank po prostu nie
bierze tego pod uwagę.

Data: 2009-05-03 20:54:48
Autor: karkow

"J.S" <reklamawgazecie@gazeta.pl> wrote in message news:gtkivv$omj$1atlantis.news.neostrada.pl...
Chodzi o opłatę PCC czy jakoś tak, taką z okazji kupna np. samochodu..... w ciągu ilu dni od daty na umowie powinienem odwiedzić US i dokonać wpłaty?

14 dni od daty na umowie k/s

--
karkow
CT/BKL