opłata za nieterminową spłatę kk

Data: 2010-07-20 23:03:52
Autor: Ra
opłata za nieterminową spłatę kk
stało się tak że jakiś czas temu spóźniłem się ze spłatą kk polbanku i citi ok
2-4 dni
opłata za nieterminową spłatę jest AFAIR niedozwoloną klauzulą i dlatego nic mi
nie naliczono chociaż jest na stronie w opłatach i prowizjach polbanku jest
Ale nie naliczono też żadnych odsetek, nie wiem coś się zmieniło ostatnio czy to
problemy z systemem ?

Data: 2010-07-21 10:06:57
Autor: darnok
On 2010-07-20 23:03, Ra wrote:
[...]

A nowy wyciag sie juz wygenerowal?

--
darnok
"TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

Data: 2010-07-27 00:37:29
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
opłata za nieterminową spłatę kk

"darnok" i269r1$js7$1@inews.gazeta.pl

[...]

Mnie mBank naliczył 3 złote kary i nieco ponad 3 złote odsetek za 1 dzień
(właściwie to za kilka godzin) zwłoki w spłaceniu 127 złotych z groszami. :)
Na oszczędnych w mBanku było kilkaset, ale na eKoncie nie było nic -- przez
moje dwie skumulowane :) pomyłki.

Data: 2010-07-31 17:49:56
Autor: Pete
W dniu 20.07.10 23:03, Ra pisze:
[...]

Polbank zdaje się działa jak citi kiedyś, czyli jeśli splaci się przed generowaniem wyciągu, to opłaty i ew. odsetek niet.

--
Pete

opłata za nieterminową spłatę kk