opłata za nieterminową spłatę kk

Data: 2010-07-31 17:49:56
Autor: Pete
opłata za nieterminową spłatę kk
W dniu 20.07.10 23:03, Ra pisze:
stało się tak że jakiś czas temu spóźniłem się ze spłatą kk polbanku i citi ok
2-4 dni
opłata za nieterminową spłatę jest AFAIR niedozwoloną klauzulą i dlatego nic mi
nie naliczono chociaż jest na stronie w opłatach i prowizjach polbanku jest
Ale nie naliczono też żadnych odsetek, nie wiem coś się zmieniło ostatnio czy to
problemy z systemem ?

Polbank zdaje się działa jak citi kiedyś, czyli jeśli splaci się przed generowaniem wyciągu, to opłaty i ew. odsetek niet.

--
Pete

opłata za nieterminową spłatę kk