opłata za przyłącz wod-kan

Data: 2010-08-06 21:31:55
Autor: Jan
opłata za przyłącz wod-kan
rz pisze:>

Teraz pytanie :

Czy GO-KOM może żądać spłaty faktur wraz odsetkami mimo, że faktury są bezpodstawne prawnie ?

Czy mogę, żądać zwrotu tych 500 zł które zapłaciłem do tej pory ?

pozdrawiam

Rafał

Choć uznałeś roszczenie (wpłacając część sumy), to na Twoim miejscu, napisałbym wezwanie do zwrotu, przytaczając art 410 kc, oraz powołał się na linię orzecznictwa sądów administracyjnych (jedno z orzeczeń cytowałeś). W zależności od tego, co odpiszą, będziesz wiedział, co robić dalej.

opłata za przyłącz wod-kan