opłaty akcyzy, vat itd.. czy była jakaś reforma ????

Data: 2010-09-28 21:32:59
Autor: news.gazeta.pl
opłaty akcyzy, vat itd.. czy była jakaś reforma ????
Witam

Czy coś przeoczyłem ?? Z tego co widzę to przeważnie każde auto w komisie jest opłacone a na to składało się kiedyś akcyza, vat, recycling przegląd, na sam vat czekałem koło tygodnia. Wielu sprzedawców pisze że pomoże załatwić formalności w kilka godzin.
Czy coś się zmieniło ??? Celnicy nie śpieszyli się z obsługą ludzi przy okienku. Ostatnio opłacałem auto 2 lata temu.

Data: 2010-09-28 22:47:10
Autor: J.F.
opłaty akcyzy, vat itd.. czy była jakaœ reforma ????
On Tue, 28 Sep 2010 21:32:59 +0200,  news.gazeta.pl wrote:
[...]

Byc moze celnicy odwiedzili pare komisow i poczestowali 500zl
mandatem. Bo nie wolno sprzedawac towaru zanim sie nie zaplaci akcyzy.
I drugim, za opoznienie w platnosci. A potem jeszcze inspektorzy ochrony srodowiska wychowali obywateli
odnosnie obowiazujacych przepisow.

U celnikow to akurat okolo tygodnia trwalo.

J.

Data: 2010-09-28 22:47:24
Autor: huri_khan
Dnia Tue, 28 Sep 2010 21:32:59 +0200, news.gazeta.pl napisał(a):

[...]

A co mają napisać że tydzień będziesz czekał ?

--
[Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094]
[Astra G '1,6 16V] [SY]

Data: 2010-09-29 00:32:00
Autor: B.P. \(pobo\)

"news.gazeta.pl" <erwp@o2.pl> wrote in message news:i7tftf$776$1inews.gazeta.pl...
[...]

Razem z danymi technicznymi samochodu (przebieg, wypadkowość, stan techniczny) stanowi to spójną całość ;)

pobo

Data: 2010-09-29 11:07:08
Autor: gr
[...]

celnicy akcyzę naliczają "od ręki", i jak się zgadzasz z wysokością to płacisz i zaświadczenie
dostajesz nastepnego dnia. Jak się nie zgadzasz to "rzeczoznawca" w 2 godziny wypisuje opinie,
potem 1 dzień u celników, płacisz akcyzę i 3 dnia odbierasz zaświadczenie.
Urząd skarbowy załatwiłem w 2 godziny.
pozdr.
Gr

opłaty akcyzy, vat itd.. czy była jakaś reforma ????