opłaty akcyzy, vat itd.. czy była jakaś reforma ????

Data: 2010-09-29 11:07:08
Autor: gr
opłaty akcyzy, vat itd.. czy była jakaś reforma ????
Czy coś przeoczyłem ?? Z tego co widzę to przeważnie każde auto w komisie jest opłacone a na to składało się kiedyś akcyza, vat, recycling przegląd, na sam vat czekałem koło tygodnia. Wielu sprzedawców pisze że pomoże załatwić formalności w kilka godzin.
Czy coś się zmieniło ??? Celnicy nie śpieszyli się z obsługą ludzi przy okienku. Ostatnio opłacałem auto 2 lata temu.

celnicy akcyzę naliczają "od ręki", i jak się zgadzasz z wysokością to płacisz i zaświadczenie
dostajesz nastepnego dnia. Jak się nie zgadzasz to "rzeczoznawca" w 2 godziny wypisuje opinie,
potem 1 dzień u celników, płacisz akcyzę i 3 dnia odbierasz zaświadczenie.
Urząd skarbowy załatwiłem w 2 godziny.
pozdr.
Gr

opłaty akcyzy, vat itd.. czy była jakaś reforma ????