opłaty za karty Citi

Data: 2010-01-09 13:12:08
Autor: Seba
opłaty za karty Citi
MarekZ <brak@adresu.w.pl> napisał(a):
Czy istnieje na grupie osoba, która w ciągu ostatnich powiedzmy 5 lat płaciła pełną cennikową opłatę za złotą albo platynową KK Citibanku? Czy
też
te opłaty to kompletna fikcja?

Rzecz jasna zdaję sobie sprawę, że takie płacące osoby mogą istnieć w
skali
kraju, ale chodzi mi o statystykę spośród osób zorientowanych w temacie.

dozywotnio zwolniony z oplat za kk glowną i dodatkowe (visa gold), citikonto tez calkowicie bezplatne (razem z wyplatami ze wszystkich atm w Polsce) - warunkiem bylo zebym przeszedl z citione (za ktore placilem chyba 7 pln miesiecznie) na citikonto wlasnie. Nie wiem jaki mieli w tym interes ale nie wnikam :)

Data: 2010-01-13 02:35:02
Autor: kashmiri
opłaty za karty Citi
Seba <bbastek13@NOSPAM.gazeta.pl> had the courage to write:
[...]

Citikonto za darmo??? Jak to zrobiłeś? Groziłeś przez Citiphone, że rezygnujesz, czy sami zaproponowali?
KK Gold + dodatkowe mam dożywotnio za darmo, ale za konto bulę...

k.

Data: 2010-01-13 07:55:02
Autor: xbartx
opłaty za karty Citi
Dnia Wed, 13 Jan 2010 02:35:02 +0400, kashmiri napisał(a):

Citikonto za darmo??? Jak to zrobiłeś? Groziłeś przez Citiphone, że
rezygnujesz, czy sami zaproponowali?
KK Gold + dodatkowe mam dożywotnio za darmo, ale za konto bulę...

Zadzwoń na partyline i powiedz, że wysadzisz się w, na razie jeszcze nie znanym Tobie, oddziale citka, razem z ich złotymi kartami ;)

Data: 2010-01-13 12:30:56
Autor: kagaw
opłaty za karty Citi
Nie do konca sa tacy elastyczni.
Mi mila Pani Renata,nie zechciala uwzglednic, ze wg mnie w ofercie
karty
mialem miec ja za 3 lata za friko (oczywiscie bez wpisow w umowie, a
skanow
oferty odnalzezc nie baldzo moglem...)
po pierwszym roku - reklamacja - oplata naliczona - po miesiacu
zwrocona
po drugim rokum, polowa oplaty za KK gold LOT naliczona - telefon
28.12 -
propozycja ze strony CITI 30zl - przeze mnie odrzucona
Pani lekko grozac :-)  powiedziala, ze mi zamyka karte, ja na to:
Fine, my
dear Lady
poprosilem o potwierdzenie zamkniecia karty
w systemie podobno widoczne jako wyslane 04.01 - do dzisiaj nie
dotarlo
obroty roczne w grancach 14-20kPLN (niejedyna karta i obroty musze
rozkladac)

jedna karta mniej.

KAmil

Xenocide

Data: 2010-01-14 20:43:45
Autor: Seba
opłaty za karty Citi
kashmiri <xkashmirix@gmail.com> napisał(a):
Citikonto za darmo??? Jak to zrobiłeś? Groziłeś przez Citiphone, że rezygnujesz, czy sami zaproponowali?
KK Gold + dodatkowe mam dożywotnio za darmo, ale za konto bulę...

k.
sami zadzwonili, mialem wtedy citione za który placilem, nazwali to promocją "szesc zero szesc" - skojarzyło mi sie z oprocentowaniemi na koncie oszczednosciowy, i chyba dzwonili do tych ludzi ktorzy otworzyli to konto, wplacili jakąś kasę i wysłali hasła konkursowe w promocji tego konta. Innego pomysłu nie mam, tym bardziej ze nie wiem gdzie tu jest ich zysk :)

--

opłaty za karty Citi