opłaty za karty Citi

Data: 2010-01-10 23:54:05
Autor: corner
opłaty za karty Citi
Ja mam kartę na zasadach studenckich - bezpłatnie do końca studiów. Tylko... w zasadzie skończyłem studia. Jak oni się o tym dowiedzą?

Data: 2010-01-11 09:28:18
Autor: MarekZ
opłaty za karty Citi
Użytkownik "corner" <cornerTOJESTZBEDNE@interia.TOTEZpl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hidlv3$dop$1@mx1.internetia.pl...
Ja mam kartę na zasadach studenckich - bezpłatnie do końca studiów. Tylko... w zasadzie skończyłem studia. Jak oni się o tym dowiedzą?

Nie mają szans się dowiedzieć. Zapytałem, bo ta polityka Citi dotycząca pozorności opłat może ulec zmianie. Chcą bowiem w bieżącym roku osiągnąć ROE powyżej 20%, zapewne przede wszystkim w drodze cross-sellingu.

http://biznes.interia.pl/wiadomosci/kraj/news/handlowy-stawia-na-internet,1420894,1029

"Ponad 50 proc. naszych klientów współpracuje z nami w oparciu o jeden produkt. W detalu udział ten wynosi 66 proc." - powiedział Sikora.

Planują chyba także jakieś zwolnienia, albo podobne pranie mózgu pracowników, o jakim słyszało się w przypadku Aliora:

"Bank chce zmienić także system motywacyjny swoich doradców. "Premia uzależniona będzie od zadowolenia i satysfakcji klienta" - powiedział Sikora."

Pytanie co zrobią z klientami, którzy nie nabiorą się na ich super kredyty gotówkowe z RRSO 35% albo super rachunki osobiste. Może właśnie zaczną pobierać od nich opłaty za karty?

Data: 2010-01-11 11:24:53
Autor: corner
opłaty za karty Citi

Użytkownik "MarekZ" <brak@adresu.w.pl> napisał w wiadomości news:hiendb$ovm$1srv.cyf-kr.edu.pl...
 Pytanie co zrobią z klientami, którzy nie nabiorą się na ich super kredyty gotówkowe z RRSO 35% albo super rachunki osobiste. Może właśnie zaczną pobierać od nich opłaty za karty?

To byłby nienajlepszy pomysł, bo cennikowo ich karty są jednymi z najgorszych na rynku.

opłaty za karty Citi