op³aty zwi±zane z wynajmem i wypowiedzeniem

Data: 2010-11-17 16:18:48
Autor: xxxx
op³aty zwi±zane z wynajmem i wypowiedzeniem
By³ 16 listopad 2010 roku (wtorek) gdy o godz. 18:57, wszystkim znany
*xxxx* napisa³(a):

Witam

Prosze raz jeszce o odpowiedz jak z p³atno¶ci± za miesi±c w którym koñczy
siê okres wypowiedzenia. Np up³ywa on z dniem 18 a ja mam zgodnie z umow±
p³aciæ z góry do 10 a wypowiedznie z³o¿y³em 26 poprzedniego miesi±ca. UMowa nic nie mowi o proporcjonalno¶ci w takiej struacji a "strony ustalaj±
czynsz miesiêczny w kwocie.."

-- -- -- -- -- -- -- -
  ***ERA****
aby wys³aæ maila: http://cerbermail.com/?0jU9s04Hei

Data: 2010-11-17 16:36:01
Autor: Bydlê
opłaty związane z wynajmem i wypowiedzeniem
On 2010-11-17 16:18:48 +0100, xxxx <axxa@wp.pl> said:

[...]

Normalnie. No, bo niby jak chcia³by¶ Nie p³aciæ?

Np up³ywa on z dniem 18

Czyli mieszkasz do 18.
19. ju¿ nie.

 a ja mam zgodnie z umow±
p³aciæ z góry do 10

P³acisz z gory, do 10.
Co sprawia ci tu problem?

 a wypowiedznie z³o¿y³em 26 poprzedniego miesi±ca.

Niewa¿ne (dla p³atno¶ci) jest kiedy prawid³owo je z³o¿y³e¶. W terminie oznaczonym, z jednodniowym zapasem, z tygodniowym zapasem - mieszkasz do 18. i p³acisz za mieszkanie do 18. Bo mieszkasz do 18.

UMowa nic nie mowi o proporcjonalno¶ci w takiej struacji a "strony ustalaj±
czynsz miesiêczny w kwocie.."

Bo za miesi±c tyle_i_tyle, a do 18. tyle, ile siê nale¿y do 18.
Umowa to doskonale przewidzia³a wprowadzaj±c inne, ni¿ miesiêczne, termina.
Mieszkasz pe³en miesi±c, p³acisz za pe³en miesi±c.
Mieszkasz proporcjonal

--
Bydlê

Data: 2010-11-17 17:55:24
Autor: Bydlê
opłaty związane z wynajmem i wypowiedzeniem
Co¶ uciê³o.

On 2010-11-17 16:36:01 +0100, Bydlê <bydl?@bydl?.pl> said:

Mieszkasz proporcjonal

nie do miesi±ca - licozne w pe³nych tygodniach lub dniach.
I p³acisz stosownie do tego.

(i jeszcze mi przez ramiê podpowiadaj±, by dopisaæ:
gdyby¶ umawia³ siê na pe³ne miesi±ce, to wypowiedzenie te¿ mia³by¶ w pe³nych miesi±cach)

--
Bydlê

op³aty zwi±zane z wynajmem i wypowiedzeniem