opodatkować kler!!!!!!!!!!200 mld do zwrotu!!!!!!!!!

Data: 2010-12-30 10:53:57
Autor: JAN
opodatkować kler!!!!!!!!!!200 mld do zwrotu!!!!!!!!!
opodatkować kler!!!!!!!!!!1% podatku ,a zagrabiony majątek zabrać natychmiast- oddacie co się nakradli czyli 200 mld złotych!!!!!!!!!!!!!!!

Data: 2010-12-30 12:19:25
Autor: abc
opodatkować kler!!!!!!!!!!200 mld do zwrotu!!!!!!!!!
To nie Kościół zagrabił po wojnie majątek komunistom, było odwrotnie niż
myślisz. Teraz trzeba oddać zagrabione, a to boli. Stąd taki wrzask
komuchów.

Gdy państwo diabła odda Kościołowi ukradziony przez to państwo majątek
kościelny i spłaci odsetki od używania tego majątku przez kilkadziesiąt lat,
to Kościół nie będzie musiał zaciągać w bankach żadnych pożyczek.

Data: 2010-12-30 12:42:32
Autor: the_foe
W dniu 2010-12-30 12:19, abc pisze:
[...]

na Zimiach Odzyskanych tez ich okradziono?

--
the_foe

Data: 2010-12-30 12:47:03
Autor: Marek Czaplicki
abc pisze w czwartek, 30 grudnia 2010 12:19, na grupie pl.soc.polityka:

[...]

a po co państwo ma oddawać majątek. przecież dla Ciebie państwo i kościół to jedno,
więc co należy do państwa należy tym samym do Kościoła. :-)
--
3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2010-12-30 12:58:07
Autor: Polok_Prawdziwy
opodatkować kler!!!!!!!!!!200 mld do zwrotu!!!!!!!!!
To nie Kościół zagrabił po wojnie majątek komunistom, było odwrotnie niż

myślisz.

A skond ten kościuł ten majontek mioł ty śMIERDZONCO ŁONUCO KACAPSKO...!?

- takimi samymi sposobami go zdobył, jak dzisiejse "1%"...!!!

Niedość, zeście 2 razy tela "łodskodowania" nachabiły, masem majontkuw za
"grose" popsejmowały, to jesce COŁKIE SPOŁECEńCTWO nawase jemerytury i lecenie
pracować musi, wy PEDORASTYCNO-PEDAFILSKIE GNOJAżE...!!!

Data: 2010-12-30 13:40:59
Autor: utrOne
opodatkowaďż˝ kler!!!!!!!!!!200 mld do zwrotu!!!!!!!!!
W dniu 2010-12-30 12:19, abc pisze:
To nie Ko�ci� zagrabi� po wojnie maj�tek komunistom, by�o odwrotnie ni�
my�lisz. Teraz trzeba odda� zagrabione, a to boli. St�d taki wrzask
komuch�w.

Gdy pa�stwo diab�a odda Ko�cio�owi ukradziony przez to pa�stwo maj�tek
ko�cielny i sp�aci odsetki od u�ywania tego maj�tku przez kilkadziesi�t lat,
to Ko�ci� nie b�dzie musia� zaci�ga� w bankach �adnych po�yczek.

szkoda, ze do tego czasu nie zostało rozliczone 1,5tys lat kradziezy i matactw KK...

--

-- -- -- -- -- -- -- -
Pozdro

Data: 2010-12-30 15:09:21
Autor: bolek

Użytkownik "abc" <abc@wp.pl> napisał w wiadomości news:4d1c6ac4$0$2440$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Przecież diabeł to tez część kościoła.
Jestem ateistą i nie znam żadnego diabła.

bolek

Data: 2010-12-30 16:48:08
Autor: jadrys
[...]

I twój wrzask na żądania zwrotu majątków gminom żydowskim.. Biedni ci komuchy - nawet nie grabili dla siebie..

Data: 2010-12-30 18:04:58
Autor: boukun
[...]

Ale przed wojną nakradli...

boukun

Data: 2010-12-30 12:59:49
Autor: Barbarella

Użytkownik "JAN" <janonet4-4.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ifhoc5$scs$1inews.gazeta.pl...
opodatkować kler!!!!!!!!!!1% podatku ,a zagrabiony majątek zabrać natychmiast-
oddacie co się nakradli czyli 200 mld złotych!!!!!!!!!!!!!!!

Bardzo dobry pomysł drogi Janku, bardzo! Powiedz tylko Janku jakim i od czego podatkiem ich obłożyć? Od dochodów? Przecież oficjalnie nie mają dochodów. Skoro nie mają więc podatek dochodowy od osób fizycznych ich nie dotyczy. Jakim więc podatkiem ich obłozyć? Od noszenia sutanny? Dlaczego tylko 1% a nie np 19? Cóż to, świete krowy a może inne mają żołądki? Widzisz Janku, spieprzyliście sprawę! Mieliście i prezeydenta i premiera jednocześnie, większość w Sejmie i co? Lizaliscie tyłki purpuratom! Teraz się Janku obudziłeś i w pijackim widzie wrzeszczysz by zabrać im majątek? Któż inny jak nie lewica tym właśnie majątkiem uszczęśliwiła "trzecią płeć"? Kto daje i zabiera ten w piekle poniewiera! Wiedzą to nawet oseski, a ty stary bezzębny pryk zasliniony piejesz: "opodatkować kler!" ? Janku, weź sobie na wstrzymanie. Do czasu aż przekonasz Millera i Napieralskiego, że powinni ruszyć dupska i zaryzykować, a nie jhak dotychczas całować purpuratów po łapkach.

BB

Data: 2010-12-30 13:48:49
Autor: utrOne
W dniu 2010-12-30 12:59, Barbarella pisze:

[...]

deklaracja PIT.
jestes katolikiem (buddysta, ewangelikiem, luteranem itp) -- > deklarujesz w oswiadczeniu rocznym -- > Panstwo przekazuje procent podatku na dany kosciol -- > od tego pobiera podatek -- > nie wspiera kosciolow z budzetu ponad norme.
koniec.

--

-- -- -- -- -- -- -- -
Pozdro

Data: 2010-12-30 15:04:19
Autor: Roman Rumian
opodatkować kler!!!!!!!!!!200 mld do zwrotu!!!!!!!!!
W dniu 2010-12-30 13:48, utrOne pisze:
(...)
[...]

Co za bzdury ...

1. Po co pośrednik między wierzącym a kościołem ? Aby podnieść koszty, dać niebezpieczne narzędzie politykom (vide OFE, ZUS itd.) ? Nie oglądając się na inne, złe skutki dla wszystkich stron ?
2. Chyba nie słyszał Pan o organizacjach wyższej użyteczności - proszę sobie poczytać ustawę.
3. Co z rozdziałem Kościoła od Państwa przy takim postawieniu sprawy jak wyżej ?
4. Państwo nie musi dofinansowywać KK - wystarczy że odda co bezprawnie zrabowało.

Roman Rumian

Data: 2010-12-30 15:15:27
Autor: Barbarella

Użytkownik "Roman Rumian" <rumian.wytnij.@agh.edu.pl> napisał w wiadomości news:ifi3hj$6rf$1news.agh.edu.pl...
[...]

Niby co zrabowało? Jakim cudem KK miał te połacie ziemi, dworki i pałacyki? Przecież zgodnie z waszym pismem księża zyją w ubóstwie! Po co im te srebra i obrazy? Może by tak wsparli swoje owieczki w biedzie?

BB

Data: 2010-12-31 00:55:15
Autor: Jaksa

Użytkownik "Barbarella" <razor@benzai.eu> napisał w wiadomości news:4d1c940b$1$2458$65785112news.neostrada.pl...

> [...]
>
> Roman Rumian

Niby co zrabowało? Jakim cudem KK miał te połacie ziemi, dworki i pałacyki?

Nadania. Być może i ja sam też zostawię Kościołowi część swojego majątku.
A konkretniej, zakonowi Redemptorystów.

Jaksa

Data: 2010-12-30 16:27:42
Autor: utrOne
W dniu 2010-12-30 15:04, Roman Rumian pisze:
[...]

widze, ze źle się wyraziłem - Pan mnie chyba nie zrozumial, bo tak obcesowo Pan zaczyna. chodziło mi, o zaewidencjonowanie przekazania jednego procenta podatku na KK, lub inną wspólnotę. a od tego państwo sobie odciągnie podatek z sumy wszystkich darowizn z rozliczen obywateli...

1. Po co pośrednik między wierzącym a kościołem ? Aby podnieść koszty,
dać niebezpieczne narzędzie politykom (vide OFE, ZUS itd.) ? Nie
oglądając się na inne, złe skutki dla wszystkich stron ?

ja bym powiedział raczej: po co pośrednik między wierzącym a Bogiem?
chyba po to, aby podnieść koszty, dać niebezpieczne narzędzie pewnym ludziom (guru, papieże i inne biskupy, kaznodzieje itd) ? oczywiście nie oglądając się na inne, złe skutki dla ludzi...

2. Chyba nie słyszał Pan o organizacjach wyższej użyteczności - proszę
sobie poczytać ustawę.

napisalem na wstepie. 1% podatku obywatele w rozliczeniach przekazuja wlasnie m.in organizacjom wyzszej uzytecznosci... ale chyba Pan o tym nie slyszal...

3. Co z rozdziałem Kościoła od Państwa przy takim postawieniu sprawy jak
wyżej ?

nie widze sprzecznosci. jesli by trzeba bylo faktycznie DEKLAROWAC oficjalnie wyznanie w zeznaniu - no to wowczas ok, ba, nawet jest to sprzecznosc z bodajze 54 art Konstytucji RP...

4. Państwo nie musi dofinansowywać KK - wystarczy że odda co bezprawnie
zrabowało.

ponawiam pytanie: kiedy kosciol odda i przeprosi oficjalnie za to co zrabowal? (za morderstwa juz chyba przepraszali ztcp)

--

-- -- -- -- -- -- -- -
Pozdro

Data: 2010-12-30 18:30:04
Autor: cyc
opodatkować kler!!!!!!!!!!200 mld do zwrotu!!!!!!!!!

Użytkownik "utrOne" <utr1wytnij@wytnijtlen.pl> napisał w wiadomości news:ifi8ee$fk9$1inews.gazeta.pl...

............<

ja bym powiedział raczej: po co pośrednik między wierzącym a Bogiem?

To fundamentalne pytanie !, podobnie jak , po co Bogu pieniadze ? , On o nie napewno nie zabiega !! .
Kler i jego cywilni pomocnicy usiluja wmowic wiernym ale glupim , ze Bog bez pieniedzy nie bedzie istnial i im wiecej pieniedzy w kosciele , tym wieksza moc Boga a nasza wiara . Na tym zasadzaja sie idiotyczne pomysly zmierzajace do bogacenia sie instytucjonalnego kosciola . Jego administratorzy w swoich zapedach i zachlannosci zapomnieli ,ze Kosciol to my wierni a nie oni kler i ze ich zadaniem jest ewangelizacja a nie gromadzenie majatku , ktory jakby na to nie spojrzec przemieszcza sie z naszych do ich kieszeni . To samo dotyczy  sredniowieczny sposob adorowania Boga w klasztornych zaciszach pozostajac na utrzymaniu spoleczenstwa . Nic mi do tego tak dlugo , jak dlugo wierni chca ich utrzymywac , nawet jesli bedzie to utrzymywanie na poziomie dostatnim lub jeszcze lepszym , sam doloze ale w zadnym razie nie moge godzic sie na to aby panstwo partycypowalo w kosztach utrzymywania najwiekszych nierobow i to kosztem np. emerytow , dla ktorych brak pieniedzy na uczciwa rewaloryzacje .
Skandalem sa sytuacje w ktorych ksiadz jezdzi mercedesem i za darmo korzysta z najlepszych klinik a emeryt nie ma np. na lekarstwa i umiera bo lekarz przyjmie go dopiero za pol roku a wszystko to za sprawa panstwa .
Ponadto , skoro kosciol jest juz posiadaczem laltyfundiow i czerpie z tego potezne dochody , to nie widze powodow aby mial byc zwolniony od podatku z tych dochodow .. Pozatymn kosciol nie jest i nie moze byc instytucja dochodowa bo zatraca swoj charakter stajac sie z sacrum , przedsiewzieciem czysto komercyjnym .
W  tekstach moim nalezy rozroznic pojecia " Kosciol " pisany z duzej litery i bedacy opisem Kosciola Chrystusowego i pojeia " kosciol " z malej litery postrzegany jako administracja , czy jak kto woli , zarzad instytucji , czyli kler .

cyc

Data: 2010-12-30 18:41:41
Autor: Barbarella

Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:ififiu$roi$1news.onet.pl...

[...]

Fundamentalne pytanie: skąd sukienkowy wie co jest dobre dla Boga? Czy taca jest dobra dla Boga? Czy budowanie dziesiątków kościołów w każdym mieście jest wolą Boga czy też zadufaniem w sobie purpuratów? Czy Chrystus który urodził się w stajence pragnie złoconych ołtarzy, plebanii jak małe pałace, wypasionych fur dlakażdego sukienkowego? Widzieliście skarby Watykanu? Czy Bóg ich potrzebuje? Jeżeli tak to do czego potrzebne mu są obrazy wartości milionów euro? Czy grupowi katolicy, którzy tak chętnie biegają z krzyżami po warszawie  potrafią na to odpowiedzieć? Proste pytania. Proste odpowiedzi.

BB

Data: 2010-12-31 00:50:17
Autor: Jaksa

Użytkownik "Barbarella" <razor@benzai.eu> napisał w wiadomości news:4d1cc458$0$2455$65785112news.neostrada.pl...

> [...]

milionów euro? Czy grupowi katolicy, którzy tak chętnie biegają z krzyżami
po warszawie  potrafią na to odpowiedzieć? Proste pytania. Proste

Proste? Nie, prostackie!

Jaksa

Data: 2010-12-30 18:41:25
Autor: WW
[...]

"Oddało":
1. 60,8 tyś. ha. gruntów i 490 nieruchomości i zabudowania. Według wartości przyjętych bez zastrzeżeń przez komisje majątkowa a dostarczona przez kk (!), wartość majątku wyniosła 24,1 mld zł + 107,2 mln zł w gotówce jako odszkodowanie.
Dla zobrazowania rzeczywistej wartości pozwolę sobie przypomnieć choćby wycenę 2 działek w Zabrzu. Kk wycenił je - i tak przyjęła komisja majątkowa na 7 mln zł. - a ekspert urzędu miasta, któremu owe działki zagrano, ostrożnie oszacował ich wartość na 40 mln zł.

2. Do tego majątku należy dodać 1485 spraw w których w ogóle nie wykonywano operatorów szacunkowych - ugoda stron. Tak rozstrzygnieto sprawy na 10 tyś. ha. i ok 200 nieruchomości.

3. Do tego majątku należy dodać ponad 11 tyś. ha. i ok. 360 nieruchomości, którymi władał kk w momencie podpisania ustawy i które automatycznie stały się własnością kk.

4. Do tego majątku należy dodać wszelkiego rodzaju sprzedarze z 99% upustem dokonywane przez samorządy. Szacuje się, że w ten sposób kk "kupił" 6400 nieruchomości i ponad 10 tyś. ha.

5. Do tego majątku należy dodać 76 tys ha. ziemi przekazanej kk przez ANRi nieznana (!!) liczbę mieszczących się na niej nieruchomości.

6. Do tego majątku należy dodać nieznana kwotę, jaką państwo przekazało na rzecz kk w postaci utrzymywania katechetów, wydziałów teologicznych i przekazało na budowę kościołów pod pretekstem dofinansowania ośrodków kultury jakie przy nich miały powstać.

Lekko licząc kk "odzyskał" ok, 154 000 ha. ziemi oraz ok 7500 nieruchomości znanych i nieznana liczbę nieznanych.

Ktoś spróbuje oszacować ich wartość ?.

Tak przy okazji, wiecie jakie jest dofinansowanie z UE na 154 000 ha. ziemi ?.

Zaiste, kk nadzwyczaj sprawnie ODZYSKAŁ.

Pozdrawiam
  WW
Tylko pod tym krzyĹźem, tylko pod tym znakiem
Polska będzie wiochą a Polak burakiem.

Data: 2010-12-30 19:11:13
Autor: cyc

Użytkownik "WW" <wuwu0@vp.pl> napisał w wiadomości news:ifig8i$6ka$1node1.news.atman.pl...
[...]

Na koniec nalezalo zadac temu klerykalnemu fanatykowi podsumowujace pytanie : " kto tu kogo obrabowal " ? .
Pomijam sposob dochodzenia do tego " zrabowanego " majatku , ktory zrodzil sie na bazie  oszustw , wyludzen , religijnych szanatazow , czy pospolitych grabiezy jakze w przeszlosci pospolitych ! .
Jakim hipokryta trzeba byc aby bedac czlowiekiem wyksztalconym a wiec znajacym choc w zarysach historie nie zauwazyc wszystkich zrodel rosnacego majatku kosciola . Nie zle sie wyrazilem , nie kosciola , majatku kleru bo tak nalezy traktowac to co prezentuje sie nam  jako osobista wlasnosc Boga ! ..
Po prostu rece opadaja !.

cyc

Data: 2010-12-31 00:47:19
Autor: Jaksa

Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:ifii03$3k3$1news.onet.pl...

> [...]

sie na bazie  oszustw , wyludzen , religijnych szanatazow , czy pospolitych
grabiezy jakze w przeszlosci pospolitych ! .

Grabieże? Przykłady poproszę.

Jaksa

[...]
.
Po prostu rece opadaja !.

cyc

Data: 2010-12-30 19:57:38
Autor: Roman Rumian
opodatkować kler!!!!!!!!!!200 mld do zwrotu!!!!!!!!!
Panie WW,

W dniu 2010-12-30 18:41, WW pisze:
(...)
[...]

Kłamie Pan jak zwykle, kiedy wypowiada się w temacie swojej fobii.
Z wyliczeń Komisji Majątkowej wynika, że nie odzyskał całości majątku zrabowanego przez pańskich ideowych ojców, i to tylko tej części zrabowanej wbrew stalinowskiemu prawu. Nie pisząc o odszkodowaniu za kilkadziesiąt lat i użytkowania przez państwo.
Po drugie trudno uznać kilkanaście lat jej działalności z niezakończonym mnóstwem spraw za "nadzwyczaj sprawne" - tu kłamie Pan w bezczelny sposób.
Po trzecie, na jakiej podstawie Pan uznaje, że dofinansowanie UE ma omijać ziemię w rękach Kościoła, o ile jest to odpowiedni jej rodzaj ?
Tylko część może podlegać dofinansowaniu.

Po czwarte, żaden 'niezawisły sąd' pańskich twierdzeń nie ogłosił, więc widać okropna hipokryzję i stosowanie podwójnych standardów.
Ot, znowu bolszewik wylazł.

Pozdrawiam
WW
Tylko pod tym krzyżem, tylko pod tym znakiem
Polska będzie wiochą a Polak burakiem.

Pan jest widocznym "burakiem" z 'wioskowymi' poglądami na rzeczywistość, a do Krzyża panu daleko.
Po co więc to kolejne, prowokatorskie kłamstwo ?
Niech Pan sobie zmieni na sierp i młot, albo gwiazdy na błękicie, wtedy będzie w tym coś z prawdy.

Roman Rumian

Roman Rumian

Data: 2010-12-30 21:45:25
Autor: Marek Czaplicki
Roman Rumian pisze w czwartek, 30 grudnia 2010 19:57, na grupie pl.soc.polityka:
Po trzecie, na jakiej podstawie Pan uznaje, że dofinansowanie UE ma
omijać ziemię w rękach Kościoła, o ile jest to odpowiedni jej rodzaj ?
Tylko część może podlegać dofinansowaniu.
panie Romanie, a może na takiej podstawie, że czasami Unia jest traktowana przez
Kościół hierarchiczny jak dojna krowa, a czasami jak natępny Sojuz.

Data: 2010-12-31 00:49:09
Autor: Jaksa

Użytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ifir15$f3k$1inews.gazeta.pl...
> [...]
Kościół hierarchiczny jak dojna krowa, a czasami jak natępny Sojuz.

Jaka dojna krowa? Prawo jest jednakowe dla wszystkich, w tym
i dla Kościoła, nawet jeśli jakiemuś Czaplickiemu się to nie podoba.

Jaksa

Data: 2010-12-31 09:01:55
Autor: Marek Czaplicki
Jaksa pisze w piątek, 31 grudnia 2010 00:49, na grupie pl.soc.polityka:

> [...]

Jaka dojna krowa? Prawo jest jednakowe dla wszystkich, w tym
i dla Kościoła, nawet jeśli jakiemuś Czaplickiemu się to nie podoba.

chodzi tylko o sposób traktowania przez Kościół Unii Europejskiej. gdy można brać
pieniądze to nie przeszkadza wtedy sposób działania dopłat, w tym wypadku do
produkcji rolnej, a gdy Unia chce wprowadzić jakieś zmiany co do podeścia do różnych
rozwiązań prawnych, to wtedy "jesteśmy suwerennym państwem i takie tam...".
--
3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2010-12-31 09:44:51
Autor: WW
opodatkować kler!!!!!!!!!!200 mld do zwrotu!!!!!!!!!
W dniu 2010-12-30 19:57, Roman Rumian pisze:

Kłamie Pan jak zwykle,

Zechciał by Pan udowodnić to stwierdzenie ?.

[...]

Zachce Pan podać jakieś konkrety, czy jak zwykle zostanie przy pomówieniach ?
Podane liczby zaczerpnąłem mn. właśnie ze sprawozdania Komisji Majątkowej.

Po drugie trudno uznać kilkanaście lat jej działalności z niezakończonym
mnóstwem spraw za "nadzwyczaj sprawne" - tu kłamie Pan w bezczelny sposób.

Jak ocena działalności może być kłamstwem ?.
Komisja Majątkowa nadzwyczaj szybko zwija się, jak tylko pracownicy kk zorientowali się, że bezczelne grabienie państwa się skończyło. Zakończenie działań komisji leży w interesie tych złodziei. Po zakończeni prac, akta komisji zostaną zagubione/utajnione/porozdzielane i nigdy nie uda się już odebrać złodziejom tego, co nakradli.
To jest przyczyna "zgody" pracowników kk na zakończeni prac a nie nagły przypływ u nich moralności.

Po trzecie, na jakiej podstawie Pan uznaje, Ĺźe dofinansowanie UE ma
omijać ziemię w rękach Kościoła, o ile jest to odpowiedni jej rodzaj ?
Tylko część może podlegać dofinansowaniu.

Do dofinansowanie należy się użytkownikom ziemi, tzn. dzierżawcom a nie właścicielom. Takie jest prawo unijne.

Po czwarte, żaden 'niezawisły sąd' pańskich twierdzeń nie ogłosił, więc
widać okropna hipokryzję i stosowanie podwójnych standardów.
Ot, znowu bolszewik wylazł.

Bo sprawa grabieży przez pracowników kk nigdy nie trafiła do sadów i po zlikwidowaniu Komisji Majątkowej już nie trafi.
Nie ma sprawy - nie ma wyroku.
Jakież to wygodne dla złodziei w sukienkach - nieprawdaż ?

Data: 2010-12-31 10:00:58
Autor: cyc

Użytkownik "WW" <wuwu0@vp.pl> napisał w wiadomości news:ifk56d$442$1node1.news.atman.pl...
[...]

Rumian , klerykalny fanatyk i wcielenie wszystkiego tego co miesci sie w porzekadle " modli sie pod figura a diabla ma za skora " , nigdy nie zrozumie prawdy , ktora opisuje kler . Jest do cna zindoktrynowany  .

cyc

Data: 2011-01-01 12:02:27
Autor: Roman Rumian

W dniu 2010-12-31 09:44, WW pisze:
W dniu 2010-12-30 19:57, Roman Rumian pisze:
(...)
Zechciał by Pan udowodnić to stwierdzenie ?.

jeśli Pan zechce zauważać oczywiste fakty i argumenty.

(...)
Zachce Pan podać jakieś konkrety, czy jak zwykle zostanie przy
pomówieniach ?
Podane liczby zaczerpnąłem mn. właśnie ze sprawozdania Komisji Majątkowej.

Pomówieniach ? Wyciął pan fragment informacji i sam zbudował na tym pomówienie. Nie odniósł Pan tych wielkości do CAŁOŚCI zrabowanego Kościołowi majtku, i bez żadnego dowodu, w szczególności wyroku niezawisłego sądu o rabunku przez Kościół czegokolwiek.
Po prostu nienawistnie i chorobliwie bredzi pan.

(...)
Jak ocena działalności może być kłamstwem ?.

A dlaczego nie może być ? Pańska wypowiedź jest dobrym przykładem jak jest.

[stek bredni, zaczerpnięty z FiM, na temat działalności KM litościwie wycięty]
(...)
Do dofinansowanie należy się użytkownikom ziemi, tzn. dzierżawcom a nie
właścicielom. Takie jest prawo unijne.

No, i ? Nie złożył pan doniesienia w prokuraturze ?
Oczywiście aby mieć wyrok niezawisłego sądu i móc uwierzyć, że KK robi coś złego z WŁASNĄ ziemią ?

(...)
Bo sprawa grabieży przez pracowników kk nigdy nie trafiła do sadów i po
zlikwidowaniu Komisji Majątkowej już nie trafi.
Nie ma sprawy - nie ma wyroku.
Jakież to wygodne dla złodziei w sukienkach - nieprawdaż ?

Nieprawdaż, bo nie ma wyroku niezawisłego sądu o złodziejstwie i to powszechnym, skoro pozwala sobie pan na uogólnienia na CAŁY Kościół.
Rozumując per analogiam powinienem uznać, że cała pańska rodzina to czerwone buraki, kłamiące i rzucające oszczerstwa pod adresem znienawidzonego Kościoła, ale tak nisko nie upadłem i mam nadzieję, że nigdy to się nie stanie.

Panie WW,

nie jest pan idiotą, nie potrafiącym myśleć logicznie, ale ma pan olbrzymie problemy z wolą i przyzwoitością, dlatego życzę panu i panu podobnym grupowiczom opamiętania w Nowym Roku.

Pisanie rzeczy przykrych dla pana nie jest dla mnie wcale miłe i wolałbym pisać rzeczy dobre, oparte o fakty i zasady logiki, ale to zależy WYŁĄCZNIE od pana.

Roman Rumian

Data: 2011-01-01 12:17:06
Autor: Roman Rumian
opodatkować kler!!!!!!!!!!200 mld do zwrotu!!!!!!!!!
W dniu 2011-01-01 12:02, Roman Rumian pisze:
Panie WW,

Może Pan przeczyta co bardziej rzetelnego na temat zagrabionego majątku Kościoła i ochłonie nieco ?
http://ekai.pl/wydarzenia/temat_dnia/x33659/problemy-rewindykacji-dobr-koscielnych/
"...„Największa afera korupcyjna w historii Polski” – tak Sojusz Lewicy Demokratycznej nazywa działalność Kościelnej Komisji Majątkowej. Tymczasem komisja rozpatrzyła już ponad 2800 wniosków, a zarzuty dotyczą zaledwie kilku, a więc około promila rozpatrzonych spraw. Ponadto żaden z zarzutów nie został dotąd potwierdzony.

Komunistyczne konfiskaty

Na skutek zmian terytorialnych po II wojnie światowej Kościół utracił bezpowrotnie dobra na terenach zagarniętych przez ZSRR. Na pozostałym obszarze władze przystąpiły do konfiskaty po kilku latach, chcąc w pierwszym rzędzie rozprawić się z konkurencyjnymi nurtami politycznymi. Mianowany przez sowietów tzw. Polski Komitet Wyzwolenia Narodowego ograniczył się do przejęcia lasów stanowiących własność instytucji kościelnych. Atak nastąpił w końcu lat czterdziestych. Pierwszym krokiem była likwidacja dzieł charytatywnych. Ustawa z 28 października 1948 r. o zakładach społecznych służby zdrowia upaństwowiła kościelne szpitale. 8 stycznia 1951 r. przejęto kościelne apteki. 23 stycznia 1950 r. poddano pod państwowy zarząd majątek Caritas.

20 marca 1950 r. Sejm przyjął „ustawę o przejęciu przez państwo dóbr martwej ręki, poręczeniu proboszczom oraz Funduszu Kościelnym”. Stanowiła ona, że upaństwowieniu bez odszkodowania podlegać będą grunty rolne Kościoła i innych związków wyznaniowych. Wyjątkiem miały być gospodarstwa proboszczowskie o powierzchni do 50 ha. oraz do 100 ha na tzw. ziemiach odzyskanych. Ponadto Episkopatowi, który podpisał porozumienie z rządem 14 kwietnia 1950 r., udało się wynegocjować pozostawienie po 5 ha dla każdego domu zakonnego, po 50 ha dla biskupów diecezjalnych oraz po 20 ha dla seminariów. Wyłączone od konfiskaty miały być też budynki kościelne.

Konfiskowano jednak zazwyczaj wszystko. Zabrano Kościołowi od 90 do 155 tys. ha. W jego posiadaniu pozostało 32 tys. 699 ha: parafii 30 tys. 268 ha, zakonów 2 tys. 214 ha. W dwa lata później skonfiskowano majątek fundacji i stowarzyszeń religijnych. W kolejnych latach władze odbierały budynki w ramach np. „laicyzacji szkolnictwa”.

Ustawa o dobrach martwej ręki stanowiła, że dochody płynące z przejętego majątku miały być przekazywane na rzecz powołanego „Funduszu Kościelnego”. Był to zapis martwy, gdyż nie oszacowano wysokości tych dochodów. Od tego czasu budżet państwa przekazuje Funduszowi na drodze decyzji politycznej określone kwoty.

W sumie – w świetle szacunków – Kościół odzyskał dotąd niecałe 20 % zagarniętych nieruchomości.
Zaniżanie wartości gruntów?

Szeroko lansowany jest zarzut o zaniżaniu wartości gruntów, które były przyznawane przez Komisję Majątkową jako rekompensaty za utracone mienie. „Tymczasem – wyjaśnia ks. prof. Walencik - komisja nie oceniała nigdy wartości gruntów, tylko opierała się na operatach szacunkowych (wycenach) sporządzonych przez biegłych rzeczoznawców majątkowych. Biegli ci nie byli angażowani bądź wyznaczani przez Komisję, gdyż nie ma ona takich uprawnień, lecz przez poszczególnych uczestników postępowania, zwłaszcza przez podmioty kościelne. MSWiA jako instytucja zapewniająca obsługę kancelaryjno-biurową Komisji nie dysponuje środkami na sporządzanie operatów, dlatego sporządzają je sami uczestnicy, zwłaszcza wnioskodawcy”.

Zarzuty te w istocie dotyczą dwóch spraw, rzekomo zaniżonych wycen gruntów w Białołęce oraz w Świerklańcu na Śląsku.

„O ile mi wiadomo z przekazów medialnych, to gliwicka prokuratura przedstawiła zarzuty rzeczoznawcy, bo – zdaniem śledczych – zaniżył wartość trzech działek. Chodzi o nieruchomości położone w Zabrzu. Zarzuty tejże prokuratury odnoście do zakupu gruntów w Świerklańcu nie dotyczą bynajmniej fałszowania ich wartości, lecz braku uprawnień do zakupu ziemi rolnej przez nabywcę, który nie spełniał wymaganych przez prawo kryteriów, czyli dotyczą poświadczenia nieprawdy w dokumentach i posługiwania się nimi przez nabywcę w czasie transakcji z kościelną osobą prawną” – wyjaśnia ks. prof. Walencik.

„Z kolei Prokuratura Okręgowa w Warszawie postawiła zarzuty poświadczenia nieprawdy w dokumentach dotyczących orzeczenia Komisji Majątkowej przekazującego nieruchomości w Białołęce, ale nie dotyczą one wyceny tychże nieruchomości. Niemniej prokuratura zleciła biegłym rzeczoznawcom ponowną ich wycenę, ale jej wyników jeszcze nie znamy. Tak więc do tej pory prokuratura zakwestionowała jeden operat szacunkowy. Musimy poczekać na wyrok sądu, który oceni czy są to tylko zarzuty medialne czy rzeczywiście dochodziło do nieprawidłowych wycen nieruchomości” – informuje ekspert.
...."

Roman Rumian

Data: 2011-01-03 10:23:35
Autor: WW
[...]

A zechce je Pan podać, czy też mamy jak zawsze uwierzyć na słowo, że ja Pan posiada ?.
Rozumiem, że "wiara" jest podstawa działalności firmy kk, ale ludzie rozsądni używają też rozumu.

(...)
Zachce Pan podać jakieś konkrety, czy jak zwykle zostanie przy
pomĂłwieniach ?
[...]

A zechce Pan podać fakty, jaki to majątek zrabowała Polska kk, czy jak zwykle tylko pomĂłwieniach  ? .

> i bez żadnego dowodu, w szczególności wyroku
niezawisłego sądu o rabunku przez Kościół czegokolwiek.
Po prostu nienawistnie i chorobliwie bredzi pan.

Żądając jakiegokolwiek (!) dowodu ?!.

To stała praktyka pracownikĂłw kk. Jakakolwiek krytyka postępowania ktĂłregokolwiek z nich to, zaraz kk ogłasza "atak na kościół". Jeśli, jednak uda się złodzieja postawić przed sądem, to okazuje się, Ĺźe brał poĹźyczki, wystawiał lewe faktury czy wyłudzał kredyty  na własne nazwisko a teraz "zniknął" i oczywiście (!) kk "nie moĹźe za niego ponosić Ĺźadnej odpowiedzialności". Zatem wykluczone jest zwracanie poszkodowanym jakichkolwiek pieniędzy z majątku  "biednego przecieĹź" kk.

Podsumowując, pracownicy kk okradali i okradają bezkarnie państwo Polskie, czyli nas.
Wynajmują takich jak Pan i jemu podobni, aby choć trochę zamaskować swoje działania widząc, że "owieczki" zaczynają myśleć i co najgorsze - liczyć.
Nic jednak nie zmieni faktu, że kk jest obecnie największym posiadaczem ziemskim w Polsce i jednocześnie największym kamienicznikiem.
Ciekawe, jak to wszystko przepchną prze owo ucho igielne. :-P

Morze Pan negować wszystko co napiszę.
Jednak internet to nie kazanie z ambony. Tu można odpowiedzieć na bezczelne kłamstwa.

No i parę liczb by nie zaszkodziło.  :-P

Do tego czasu "dyskusja" z Wami jest bezcelowa.

Data: 2010-12-30 17:21:49
Autor: the_foe
[...]

przeciez oni tylko prawde mowia to w Picie wykarza ile zarobili z tacy, chodzac po koledzie, czy z uslug sakramentalnych. Nawet nie trzeba bedzie tego sprawdzac - ksiadz predzej umrze niz sklamie.

--
the_foe

Data: 2010-12-31 16:52:04
Autor: pluton
opodatkować kler!!!!!!!!!!200 mld do zwrotu!!!!!!!!!
opodatkować kler!!!!!!!!!!1% podatku

Dlaczego 1 a nie 20, jak wszyzcy ?

Nullification

opodatkować kler!!!!!!!!!!200 mld do zwrotu!!!!!!!!!