opole-łeba

Data: 2013-05-22 13:30:17
Autor: Ergie
opole-łeba
Użytkownik "Smerf"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:519c798d$0$1269$65785112@news.neostrada.pl...

1. na częstochowę na A1, potem Łódż i dalej na północ. Czy tam po drodze są jeszcze jakieś korki? W zeszłym roku tą trasą jechałem to przed Piotrkowem była masakra. W tej opcji przejeżdżam przez Łodż

Jechałem cztery razy w zeszłym tygodniu od Częstochowy do Torunia. przed Piotrkowem nie było większych problemów, za to przejazd przez Łódź oboma trasami (jechałem dwa razy 1 i dwa razy 14) jest tak samo uciążliwy i zajmuje ponad pół godziny (a nie jechałem w szczycie), więc IMO jeśli się da to warto Łódź ominąć

2. trasę przez Wieluń, Sieradz na A1 dostaję się za Łodzią.

A dlaczego nie Kalisz - Konin - Toruń ?

Pozdrawiam
Ergie

opole-łeba